سال ۲۰۱۳ اولین باری بود که بازی خوش ساخت  Astro’s Playroom برای پلی استیشن ۴ در بازار عرضه شد. آنچه که مد نظر اصلی این بازیست، آشنایی بازیکنان با فناوری‌های نوین شرکت سونی می‌باشد. برای نمونه نسخه عرضه شده برای پلی استیشن ۴ به منظور  آشنایی گیمرها با ویژگی‌های بی‌نظیر دوربین پلی استیشن بود. در بررسی بازی Astro’s Playroom برای پلی استیشن ۵، ما با امکانات کنسول ps5 مواجهیم. در‌واقع می‌توان این چنین بیان کرد که هدف این ربات‌های فانتزی، به تصویر کشیدن قابلیت‌های محصولات جدید سونی است. اما در عین حال جذابیت‌های سرگرم کننده و بی‌نظیر این بازی همراه با طراحی گرافیکی منحصر، تجربه لذت بخشی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

ارتباط بازی Astro’s Playroom و پلی استیشن vr

با توجه به اینکه از عرضه پلی استیشن ۴ و محصولات آن سال‌ها می‌گذرد، اینبار عرضه بازی Astro’s Playroom همزمان با‌عرضه پلی استیشن vr  انجام شد. این همزمانی تنها به علت معرفی محصول جدید بود که ما شاهد بازی قدرتمندتری باشیم. جست و خیز ربات‌ها، پرش از روی موانع در بازی همه به نوعی گویای یک بازی پلتفرمر است که به تصویر آمد.

ارتباط بازی Astro’s Playroom با پلی استیشن ۵

 از سوی دیگر آنچه که می‌توان در حین اجرای این بازی به خوبی درک کرد، قابلیت‌های کنسول خانگی پلی استیشن ۵ و همچنین کنترلر بی‌نظیر دوال سنس است. قدرت گرافیکی خارق‌العاده و به تصویر کشیدن انواع جلوه‌های بصری از طریق المان‌های برجسته همه نشان‌دهنده برتری ps5 می‌باشد. با خرید ps5 و به دنبال آن خرید بازی ps5 شما قادر خواهید بود از جذابیت‌های پیشرفته این فناوری نوین بهره‌مند شوید. در بررسی بازی Astro’s Playroom آنچه که علاوه بر محتوای بازی بسیار می‌درخشد، طراحی ربات‌های فانتزی و هارمونی آن‌ها با تنالیته‌های رنگی متنوع است. فضاسازی‌های درخشان و برجسته و همچنین به نمایش کشیدن احساسات رمانتیک ربات‌ها از دیگر جذابیت‌های آن است.

ارتباط بازی ASTRO'S PLAYROOM با پلی استیشن ۵

جزئیات بازی Astro’s Playroom

برای بررسی بازی Astro’s Playroom در یک نگاه کلی می‌توان آن را یک بازی خوش ساخت، از قبل فکر شده، همراه با برنامه‌ریزی و طراحی های ویژه معرفی کرد. آشنایی گیمرها با قابلیت‌های دسته بازی دوال سنس و امکانات آن از طریق این بازی، نه تنها بسیار دلچسب است، بلکه بسیار سرگرم کننده نیز می باشد. اگر تجربه اجرای بازی با پلی استیشن ۴ را داشته باشید، به راحتی می‌توانید تفاوت آن را با اجرا کردن بازی در کنسول ps5 درک و احساس کنید. اگرچه امکانات کنترلر دوال شاک نیز قابلیت‌های منحصر به خودش را دارد اما به هر حال بازی با کنترلر دوال سنس تجربه دیگریست.

جزئیات بازی ASTRO'S PLAYROOM

ویژگی‌های بازیAstro’s Playroom

از جمله جذابیت‌های بازی، صحنه‌هایی مانند پرتاب کنسول‌هایی که شبیه به شهاب سنگ هستند و یا بیرون آمدن ربات از دسته بازی دوال سنس و طراحی‌های این چنینی است که بازی را به یک سرگرمی جذاب تبدیل کرده است. در‌واقع ما می‌توانیم در بررسی بازی Astro’s Playroom بیشتر از هرچیز به بخش‌های متفاوت بازی بپردازیم. بخش‌هایی که هر کدام شامل راهنمایی بازیکنان برای کار با کنترلر دوال سنس از طریق انیمیشن‌های متنوع بصری است. رفتار جذاب ربات‌ها، صحنه‌های شاد و خوش انرژی و همچنین موسیقی که در حین بازی پخش می‌شود را می‌توان از امتیازهای شاخص بازی دانست. در نهایت اجرای بازی با کنترلر دوال سنس، تجربه متفاوتی را از بازی‌های ویدیویی به کاربر می‌دهد که فراموش نشدنی است.