در میان گیمرها به ندرت کسی پیدا می‌شود که علاقه‌ای به بازی‌های مسابقه‌ای اتومبیلرانی نداشته باشد. مسابقه با انواع اتومبیل‌های مختلف از جمله مهیج ترین بازی‌های ویدیویی شناخته شده است که هر کسی را به شوق می‌آورد. بررسی بازی  Forza Horizon 5 از آن بازی‌هایی است که تمامی نسخه‌هایش به عنوان پرفروش‌ترین بازی‌های ریسینگ در قیاس با سایر بازی‌های مسابقه‌ای عنوان شده است. این بازی هر بار با نسخه قدرتمندی، پیشروی خود را به نمایش می‌کشد و حالا شاهد نسخه پنجم این بازی هیجان انگیز هستیم. لذت بخش‌های مهیج این بازی را می‌توان با خرید ایکس باکس سری و یا خرید ایکس باکس وان اس تجربه کرد.

مشخصات بازی

مشخصات بازی
مشخصات بازی Forza Horizon 5

با‌گذشت سه سال از عرضه نسخه چهارم مجموعه بازی Forza Horizon 5 ، این بار استودیوی سرشناس Playground Games، نسخه پنجم بازی را روانه بازار کرده است. تا یکبار دیگر میلیون‌ها گیمر مشتاق را برای اجرای مسابقه‌های بی‌نظیر شهری، افرود و مسابقه با ماشین‌های سنگین، پای مانیتورها و کنسول‌های بازی حیرت زده کند.اجرای این بازی فوق‌العاده برای تمامی سنین مناسب بوده و تمامی گروه‌های سنی از آن لذت می‌برند. تنوع ماشین‌های سواری، مسیرهای مختلف مسابقه‌ای، جاده‌های کوهستانی و رویدادهای گوناگون از دیگر مشخصات بازی محسوب می‌شود  که شما را به شدت سرگرم می‌کند. در ادامه بررسی بازی  Forza Horizon 5 به سایر ویژگی‌های این بازی خارق‌العاده می‌پردازیم.

برای نصب بازی های ایکس باکس در سایت تهران پی اس روی لینک کلیک کنید.

ویژگی‌های بازی

جلوه‌های بصری، افکت‌های ویژه، صحنه‌های جذاب اتومبیلرانی، گرافیک بی‌نظیر و طراحی باکیفیت از جمله ویژگی‌های فوق‌العاده در بررسی بازی Forza Horizon 5 شناخته شده است. علاوه بر آن مراحل برنامه‌ریزی شده در هر بخش از بازی به گونه‌ای طراحی شده است که گیمر پس از موفقیت در هر مرحله‌ای به مرحله بعدی ورود پیدا می‌کند. همین سطح‌های طبقه بندی شده بازی، سبب پیشروی گیمر و کشش او به پایان بازی می‌شود. شما می‌توانید تمام جذابیت های مسابقه‌های بی‌نظیر اتومبیلرانی را به طور یک‌جا و در یک بازی آن هم‌ فقط و به طور منحصر در بازی  Forza Horizon 5 تماشا کنید.

نقشه بازی

نقشه بازی
نقشه بازی Forza Horizon 5

از دیگر موارد حائز اهمیت در بررسی بازی Forza Horizon 5 نقشه مسیرهای مختلف است.کیفیت فضاهای طراحی شده در بازی به شکلی است که شما را از دنیای واقعیت جدا کرده و به یک شکل دیگر واقعیت بازی‌های مسابقه‌ای را برایتان به تصویر می‌کشد. به نوعی که خودتان کنترل و اختیار تمام چرخش‌های اتومبیل را خواهید داشت. تجربه رانندگی در مسیرها و جاده‌های مختلف، با وجود گرافیک بی‌نظیر این بازی، حال و هوای دیگری دارد. طراحی ها و اتمسفر بازی به گونه‌ای است که شما غرق مسیر و لذت مسابقه می‌شوید و به طور کلی زمان را از یاد می برید.

گفتنی است که نقشه بازی نسخه پنجم بزرگ‌تر از نسخه‌های قبلی است. در نتیجه شما می‌توانید مسیرهای بیشتری را تجربه کنید. علاوه بر آن در بررسی بازی Forza Horizon 5 ما به خوبی شاهد موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوای کشور مکزیک هستیم که مانند کشور خودمان دارای چهار فصل است. به همین دلیل طراحی بازی، علاوه بر جاده‌های سبز و حاصلخیز، رانندگی در جاده‌های یخبندان و برفی نیز برای گیمرها امکان‌پذیر کرده است. شما در مسیرهای بازی  Forza Horizon 5 از جاده های کوهستانی و برفی گرفته تا برخورداری از هوای آفتابی و یا جنگل‌های بارون زده را تماماً تجربه خواهید کرد.