خبر خوب برای طرفداران بازی‌های ژاپنی- سامورایی،  استودیوی مطرح sucker punch اینبار برای پلی استیشن ۴، با دست پُر به بازار آمد. بررسی بازی ghost of tsushima و معرف تمامی کارشناسان به‌خصوص گیمرهای حرفه‌ای است. اگر مشتاق بازی‌های خشن ماجراجویی همراه با زد و خوردهای شمشمیربازی هستید، همین حالا خرید بازی ps4 را سفارش دهید. بازی ghost of tsushima انتخاب بسیار بی‌نظیر برای آن دسته از گیمرهایی که قصد جدا شدن از دنیای واقعی را برای ساعاتی دارند،  می‌باشد. شروع این بازی  به طور  بی‌مقدمه، شما را به چالش‌های سخت مبارزه جویانه دعوت می‌کند. پس حسابی خودتان را برای به نمایش کشیدن مهارت ها، واکنش‌های تند و سریع، جا خالی دادن‌ها و یک شمشیر بازی حرفه‌ای آماده کنید.

بررسی بازی ghost of tsushima

حتماً اتفاق  ناخوشایند سوشیما در ژاپن را شنیده‌اید. این بازی دقیقاً برگرفته از واقعه سوشیما و اتفاق‌های عجیب و غریب آن است. می‌توان برای شروع بررسی بازی ghost of tsushima به این نکته اشاره کرد که مجموع بازی درباره جزیره سوشیما و رویدادهای آن است. در‌واقع این رویداد در سال ۱۲۷۴ میلادی توسط مغول‌ها صورت گرفت. جمله وحشیانه ای که مغول‌ها به این جزیره کردند و در پی آن زنان و مردان را به قتل رسانده و یا به اسارت خود دراوردند. در نتیجه با تمامی این توصیف‌ها شرکت sucker punch تصمیم به تولید و ساخت این بازی نمود و با موفقیت‌های بسیاری نیز روبرو شد. قابل ذکر است که این بازی انحصاری با پلتفرم ps4 سازگار است. در نتیجه پیش از اجرای این بازی مهیج، خرید ps4 را در اولویت قرار دهید.

شخصیت اصلی داستان

شخصیت اصلی داستان

جین ساکای از جمله شخصیت‌های اصلی بازی  ghost of tsushima است که بایستی در مواجهه با مغول ها از خود مقاومت نشان داده و بر انان غلبه کند. اما از آنجایی که به تنهایی از عهده مبارزه با گروه‌های متعدد مغول‌ها بر نمی‌آید، از مبارزان جزیره کمک می‌خواهد و در نهایت گروهی تشکیل می‌دهد که به جنگ مغول‌ها بروند. در ادامه بررسی بازی ghost of tsushima به سایر مشخصه‌های این بازی درخشان و پر هیجان به طور خلاصه اشاره می‌کنیم.

مراحل مختلف بازی

سطح بندی بازی با توجه به برنامه‌ریزی که برای آن شده است، ماموریت‌هایی را پیش روی کاربر قرار می‌دهد. هر یک از این ماموریت‌ها سختی‌های خود را شامل می‌شود. اما همین صحنه‌های شمشیر بازی جذاب سبب مهیج بودن بازی شده است. در نتیجه در هنگام اجرای بازی گوستاف تسوشیما نه تنها خسته نمی‌شوید، بلکه در تمام مراحل اجرای بازی تمایل به پیشروی بیشتر و مبارزات حرفه‌ای‌تر را خواهید داشت.

مراحل مختلف بازی
مراحل مختلف بازی

ویژگی‌های بازی

از جمله ویژگی‌های بازی  ghost of tsushima می‌توان به تصویرسازی‌های با کیفیت، فضاسازی‌های مناسب و شخصیت پردازی‌های ویژه بازی اشاره کرد. اما به گفته برخی از کارشناسان ایراداتی به طراحی چهره‌های کاراکترهای بازی وارد شده که بی‌ربط نیست. اما در مجموع به دلیل صحنه‌های مهیج، ماموریت‌ها و سایر پارامترها می‌توان آن را به عنوان یک بازی موفق و تاثیرگذار معرفی کرد. از سوی دیگر ماموریت ها در بررسی بازی ghost of tsushima به سه بخش تقسیم شده است که هر یک ویژگی‌های منحصر به خود را شامل می‌شود. پیشنهاد می‌شود برای درک عمیق‌تر از بخش‌های متفاوت ماموریت‌های بازی حتماً لذت بازی  ghost of tsushima را تجربه کنید.