سالهاست که بازی‌های ریسینگ، نقل مجلس بازی‌های ویدیویی است. مگر می‌شود کسی از بازی‌های هیجان انگیز ریسینگ لذت نبرد. همیشه بازی‌های ریسینگ مورد علاقه اکثریت افراد است. جذابیت حس مسابقه و سرعت در جاده‌ها و مسیرهای مختلف، می‌تواند نهایت لذت و هیجان باشد. بازی Gran Turismo 7 یک بازی سرعتی و مفرح است که تا پایان گیمر را با هیجانات خودش همراهی می‌کند. در بررسی بازی Gran Turismo 7 می‌توان به  استودیوی سرشناس بازی یعنی Polyphone Digital اشاره کرد. این بازی که منحصرا برای پلی استیشن ۴ سازگار است، پر از اتفاقات عجیب و غیرقابل پیش‌بینی است. کاربران با خرید ps4 و استفاده از قابلیت‌های کنترلر دوال شاک می‌توانند بالاترین حس هیجان را در بازی تجربه کنند. علاوه بر پلتفرم ps4، این بازی برای پلتفرم ps5 نیز به طور انحصاری از سوی استودیوی پلی فون دیجیتال تولید شده است.

مشخصات بازی

  • ژانر بازی؛ ریسینگ- مسابقه‌ای
  • تولید استودیوی  Polyphone Digital
  • سازگار با ps4 و ps5
  • مناسب برای گروه‌های سنی از نوجوان تا بزرگسال
  • دارای حالت بازی تک نفره و چند نفره
مشخصات بازی
مشخصات بازی

معرفی بازی Gran Turismo 7

معمولاً بازی‌های مسابقه‌ای و سرعتی مورد پسند دوستداران رشته اتومبیلرانی است. کسانی که عاشق سرعت و هیجان هستند، با خرید بازی ps4 از جمله بازی Gran Turismo 7 می‌توانند به راحتی به خواسته دلشون برسن. نشاط، هیجان، سرعت، جاده و انتخاب انواع اتومبیل‌های جذاب مسابقه‌ای تمام آن چیزی است که در بررسی بازی Gran Turismo 7 خلاصه می‌شود. در حین بازی موزیک مهیج و مناسب برای پیست‌های اتومبیلرانی هم شنیده می‌شود که حس آدرنالین فرد را بیش از پیش بالا می‌برد. شما در این مسابقه هر چقدر که بخواهید می‌توانید گاز بدهید، سبقت بگیرید و یا حرکت‌های نمایشی در پیست انجام دهید. نوع روند بازی به گونه‌ای است که نه تنها به برنده شدن در مسابقه بلکه به لذت از روند مسابقه هم فکر می‌کنید.

معرفی بازی GRAN TURISMO 7
معرفی بازی GRAN TURISMO 7

برای خرید انواع بازی های پلی استیشن 4 روی لینک کلیک نمایید.

مراحل بازی Gran Turismo 7

در ادامه بررسی بازی Gran Turismo 7 ، پرداختن به مراحل بازی از جمله نکات قابل توجهی است که اغلب کاربران با آن سروکار دارند. با ورود به World Map بازی در حالت کافه می‌رود. در کافه کاربر با ۳۹ مرحله مختلف مواجه می‌شود. خاصیت این بخش آن است که شما در هر مرحله با ساخت و تولید یکی از برندهای ماشین آشنا خواهید شد. برندهای معروف و بی‌نظیری مانند لامبورگینی، پورشه، آستون مارتین و یا الفا رومئو که هر یک انواع متفاوتی از اتومبیل‌ها را در بر دارد. بنابراین شما در حالت کافه فقط مسابقه نمی‌دهید، بلکه با تاریخچه هر یک از اتومبیل‌ها هم آشنا می‌شوید.

ویژگی‌های بازی Gran Turismo 7

حالت‌های مختلف مسابقه و همچنین فضاسازی های متنوع مانند پیست های گوناگون اتومبیلرانی از جمله ویژگی‌های این بازی سرعتی محسوب می شود. به طور کلی در بررسی بازی Gran Turismo 7، ویژگی‌هایی مانند آشنایی با برندهای متعدد اتومبیل، امکان پیشروی کاربر در هر یک از مراحل مختلف بازی و کسب امتیاز برای رسیدن به مراحل بالاتر  مورد توجه قرار گرفته است. در مجموع این بازی سرگرم کننده و جذاب، رویهم رفته ۲۰ ساعت اوقات مهیجی را برای گیمرها فراهم می‌کند.