اولین بازی تولید شده از سوی استودیوی Ember Lab، بازی Kena: Bridge of Spirits است که به واسطه این بازی، استودیوی امبر لب توانست موفقیت خود را در صنعت بازی‌های ویدیویی به نمایش بگذارد. تا قبل از تولید این بازی، استودیو امبر لب بر روی انیمیشن سازی متمرکز بود و حالا با تولید بازی مهیج و خوش ساخت Kena: Bridge of Spirits قدم به دنیای خارق‌العاده بازی‌های ویدیویی گذاشت و شروع به درخشیدن کرد. برای بررسی بازی Kena: Bridge of Spirits باید به جزئیات داستان،بخش های مختلف بازی و همچنین گیم پلی آن پرداخته شود.

مشخصات بازی

  بازی Kena: Bridge of Spirits با پلتفرم ps5 سازگار است. در نتیجه اگر چنانچه تمایل به اجرای جدیدترین نسخه بازی کنیا را دارید، خرید ps5 را در اولویت قرار دهید. اگر چنانچه از قبل پلی استیشن ۵ تهیه نمودید، خرید بازی ps5 از جمله بازی Kena: Bridge of Spirits از کیفیت گرافیکی و تصویری بسیار قابل توجهی برخوردار است که تفاوت‌های بسیاری با نسخه های پیشین دارد. جزئیات بازی مانند بهره‌مندی از فناوری هایپر موشن، فضاسازی های واقع‌گرایانه و شخصیت پردازی‌های فانتزی و باور پذیر از جمله ویژگی‌های بازی‌های مختص به پلتفرم ps5 است.

مشخصات بازی
مشخصات بازی

گیم پلی بازی

یکی از موضوعاتی که در بررسی بازی Kena: Bridge of Spirits می‌گنجد، بحث گیم پلی آن است که مورد توجه اغلب علاقمندان قرار گرفته است. آنچه که گیم پلی به نمایش می‌گذارد یک بازی ۱۵ تا ۲۰ ساعتی است که سطح‌های مختلفی دارد.علاوه بر آن ماجرای داستان شامل بخش‌های مختلفی است که در هر یک از بخش‌ها باید به خوبی مهارت خود را مورد سنجش قرار دهید. برای نمونه یکی از بخش‌های اصلی گیم پلی، مبارزه با موجودات تاریک و دشمنان است. همچنین بخش‌های دیگر بازی شامل پلتفرمینگ‌ها، حل پازل‌های گوناگون و یا جمع کردن کالکتیبل‌ها است.

برای خرید بازی Kena: Bridge of Spirits و خرید بازی های متنوع روی لینک کلیک نمایید.

ماجرای بازی Kena: Bridge of Spirits

گیم پلی بازی تا حد بسیار زیادی در چگونگی بررسی بازی Kena: Bridge of Spirits مؤثر است. به طوری که از این طریق می‌توان به کلیت محتوی داستان پی برد. شخصیت اصلی داستان کینا هدایتگر ارواح سرگردانی است که راه خود را برای رسیدن به جهان پس از مرگ گم‌کرده‌اند. از دیگر کاراکترهای بازی موجودات تاریک هستند. این موجودات تاریک بر روی زمین حکمرانی کرده و طی این جریان اتفاقات عجیب و غریبی به وقوع می پیوندد. کینا که از وجود این موجودات تاریک بی‌خبر است، از طریق دو کودک به نام‌های سایا و بنی پی به اوضاع موجود می‌برد. از آنجایی که برادر این دو کودک به یک سفر طولانی رفته و هیچ‌وقت برنگشته، کینا برای کشف راز و رمزها سفر خود را شروع می‌کند.

ماجرای بازی KENA BRIDGE OF SPIRITS
ماجرای بازی KENA BRIDGE OF SPIRITS

ویژگی‌های بازی

از دیگر موارد قابل توجه در بررسی بازی Kena: Bridge of Spirits، بخش‌های گوناگون بازی است. مراحل مختلف بازی با توجه به مهارت کاربر به گونه‌ای است که نه تنها شما را خسته نمی‌کند، بلکه بسیار سرگرم کننده است. شما باید در هر مرحله از بازی از نقشه کمک بگیرید و یا با زدن ماسک بر روی صورتتان، هدف بعدی را نشانه گیری کنید. به همین دلیل  انتظار نداشته باشید، در بازی Kena: Bridge of Spirits مسیر با راهنمایی‌های خسته‌کننده برایتان نمایش داده شود.