همزمان با‌عرضه نسل جدید کنسول‌های خانگی، بازی‌های متنوع مختص به همان کنسول نیز وارد بازار می‌شود. اما آن دسته از کسانی که همچنان از کنسول‌های قدیمی استفاده می‌کنند، به ناچار مجبور به تماشای بازی‌های نسخه پیشین هستند. در نتیجه اگر تمایل به تماشا و اجرای جدیدترین بازی‌های روز دنیا را دارید، خرید ps5 را فراموش نکنید. بازی NBA 2K22 از جمله محبوب‌ترین بازی‌های نسل نهم کنسول‌های سونی است. در ادامه علاقمندان بازی‌های ورزشی برای بررسی بازی NBA 2K22 با ما همراه باشند تا تغییراتی که در این بازی لحاظ شده است را با یکدیگر ارزیابی کنیم.

اجرای بازی جذاب بسکتبال با  NBA 2K22

در نسخه نسل جدید از بازی‌های پلی استیشن ۵ همیشه شاهد تغییرات چشمگیر و اساسی در جزئیات بازی هستیم. از بکارگیری فناوری هایپر موشن تا تصویرسازی‌های واقع گرا. می‌توان گفت همین جزئیات به ظاهر ساده سبب جذابیت هر چه بیشتر بازی‌ها می‌شود. بی راه نیست که اغلب گیمرهای حرفه‌ای طرفدار خرید بازی ps5 هستند. برای بررسی بازی NBA 2K22 می‌توان روی واقعی‌تر جلوه دادن بازی بسکتبال متمرکز شد. زمانی که شما به عنوان کاربر در حال اجرای بازی هستید، به خوبی خود را در زمین بازی متصور می‌شوید. پاس کاری ها، هماهنگی میان بازیکنان، دریبل زدن، دویدن، به نفس افتادن، حرکات بدن و حتی میمیک چهره تماماً مجموعه‌ای از تصویری سازی های استادانه و حرفه‌ای هستند.

اجرای بازی جذاب بسکتبال با NBA 2K22

برای خرید بازی NBA 2K22 و بازی های متنوع دیگر روی لینک خرید بازی ps5 کلیک نمایید.

گیم پلی بازی NBA 2K22

گیم پلی و بررسی بازی NBA 2K22 تنها اطلاعات محدودی از بازی را به ما می‌دهد و کاربران تا وقتی که عیناً بازی را تجربه نکنند، قادر به تصویرسازی بازی نخواهند بود. اما در حالت کلی می‌توان گفت گیم پلی بازی NBA 2K22 می‌توانست قدرتمند‌تر به تصویر کشیده شود. این بدین معناست که بازیکنان امکان این را داشتند که بیشتر در طول زمین بدوند و یا دریبل زنان به سمت بازیکن دیگری بروند. در بازی NBA 2K22 اجرای تمامی حرکات امکان‌پذیر و قابل درک است اما ایراد کار اینجاست که وقتی توپ به دست بازیکن می‌رسد، با اجرای حرکات گوناگون دچار ضعف انرژی می‌شود که در این حالت باید به سرعت توپ را به بازیکن دیگری پاس دهید. بنابراین کاربر باید استقامت بازیکن را در حین پاس کاری و یا پرتاب توپ بسنجد.

ویژگی‌های بازی NBA 2K22

از دیگر مواردی که در بررسی بازی NBA 2K22 می‌توان به آن اشاره کرد، ویژگی‌های بازی است. این بازی ورزشی و پر انرژی به نوعی همکاری تیمی را به گیمر می‌آموزد. علاوه بر آن با اجرای بازی، هیجانات بازیکنان، بازیکنان نیمکت نشین و تماشاچیان به وضوح به مخاطب انتقال داده می‌شود و این انتقال احساسات نقطه عطف تمام بازی‌های پلی استیشن ۵ است. به مراتب بازی نسبت به نسخه قبلی واقعی‌تر به نظر می‌رسد که به نوعی بازی بسکتبال را برای تمامی افراد باورپذیر می‌کند.

ویژگی های بازی NBA 2K22

جمع‌بندی

آنچه که بررسی بازی NBA 2K22 در اختیار ما قرار می‌دهد، یک فضای گسترده و خوش انرژی از بازی بسکتبال است. همچنین بخشی در بازی وجود دارد که کاربر می‌تواند در نقش یکی از ستاره‌های بسکتبال جهان ظاهر شود. در بخش‌های دیگر بازی قادر خواهید بود که در نقش یک ستاره مطرح دنیای بسکتبال در فضای شهر بگردید و با سایر دوستانتان مسابقه‌های محلی برگزار کنید. بازی دارای چالش‌های متنوعی است که نه تنها در طولانی مدت سرگرم می‌شوید، بلکه از جذابیت های آن لذت می‌برید.