خرید ایکس باکس سری ایکس از آن کنسول‌هایی است که نمی‌توان چشم از آن برداشت. جدا از کارکرد قدرتمندی که این کنسول از نظر سخت افزاری دارد، در  بررسی ظاهری ایکس باکس سری ایکس ظاهر کنسول طراحی ساده و شیکی دارد. کنسول سری ایکس در قیاس با کنسول سری اس بزرگ‌تر و نسبتاً سنگین است. در نتیجه پیش از خرید ایکس باکس سری ایکس حتماً فضای مناسبی را برای قرار دادن آن در نظر داشته باشید. گفته شده که کمپانی مایکروسافت برای طراحی شکل ظاهری کنسول از پیشرفته‌ترین فناوری استفاده کرده است.

بررسی شکل ظاهری محصول

در بررسی ظاهری ایکس باکس سری ایکس، طراحی کنسول ایکس باکس سری ایکس بیشتر شبیه به کیس کامپیوتر است. این کنسول با ارتفاع ۳۰۱ سانتی متر و عرض ۱۵.۱به گونه‌ای است که به راحتی در فضایی مناسب قرار می‌گیرد. بخش بالایی کنسول سیستم خنک کننده تعبیه شده است که از داغی زودهنگام دستگاه جلوگیری می‌کند. جنس بدنه کنسول با کیفیت است و به راحتی ضرب نمی‌بیند اما با جابه‌جایی مکرر، لکه انگشت به راحتی بر‌ روی آن نمایان می‌شود. برای تمیز کردن بدنه دستگاه از گرد و غبارهای احتمالی، می‌توانید از یک دستمال نخی استفاده کنید.

طرز قرار گیری دستگاه

اگرچه می‌توانید کنسول ایکس باکس سری ایکس را به دو صورت افقی و عمودی قرار دهید. اما به وضوح مشخص است که طراحی اصلی کنسول به شکل عمودی است. در هر صورت برای خرید ایکس باکس سری ایکس نگران چگونگی قرار دادن آن نباشید.

دکمه‌های تعبیه شده بر روی دستگاه

در بخش بالایی روی دستگاه، دقیقاً جایی که آرم کنسول ایکس باکس نمایان است، دکمه پاور دستگاه می‌باشد. با فشار دادن دکمه پاور، دستگاه روشن می‌شود. در قسمت پایین دستگاه نیز دکمه‌های اجکت و درایو نوری تعبیه شده است. سمت راست دستگاه نیز دکمه‌های اتصال دسته بازی، خروجی درگاه USB قرار گرفته‌اند.

دکمه های تعبیه شده بر روی دستگاه
دکمه های تعبیه شده بر روی دستگاه

سایر دکمه‌های دستگاه

 در پشت دستگاه چیدمان دکمه‌ها به ترتیب شامل درگاه دو پورت USB، یک درگاه HDMI، درگاه شبکه، درگاه حافظه اضافی و همچنین درگاه اتصال برق است. در مجموع چیدمان دکمه‌ها به گونه‌ای است که دسترسی به آن‌ها و کارکردشان به راحتی انجام می‌شود. طراحی ساده کنسول به نحوی است که آمار خرید ایکس باکس سری ایکس را در میان گیمرها بالا برده است.

برای خرید کنسول ایکس باکس سری ایکس روی لینک کلیک نمایید.

مزیت خرید ایکس باکس سری

از جمله مزیت‌هایی که این کنسول در اختیار کاربران قرار می‌دهد، حافظه SSD کنسول است. ظرفیت این حافظه برای بارگذاری انواع بازی‌های مهیج حتی از حافظه پلی استیشن ۵ نیز بیشتر است.  علاوه بر آن کاربران قادر خواهند بود که بازی‌ها را روی هارد درایو اکسترنال  نصب و اجرا نمایند. حافظه Ssd، دارای پردازشگر مرکزی و گرافیکی قدرتمندی است که انتظار کاربران را از اجرای بازی‌ها با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برآورده می‌کند.

کنترلر ایکس باکس سری ایکس

کنترلر ایکس باکس سری ایکس
کنترلر ایکس باکس سری ایکس

کنترلر ایکس باکس سری ایکس، کیفیت بالاتری را در قیاس با ایکس باکس وان شامل می‌شود. طراحی دسته آنالوگ استو بدین ترتیب مانع لغزش آن در دست می‌شود. دسته بازی مجهز به دکمه‌های تریگر است که جذابیت بازی را دو چندان می‌کند. دسته بازی ایکس باکس سری ایکس قابلیت شارژ داشته و علاوه بر آن می‌توانید از باتری‌های قلمی نیز استفاده کنید. در مجموع با توجه به توضیحات گفته شده خرید ایکس باکس سری ایکس را می‌توان یک محصول کاربردی و همیشگی دانست.