سرویس گیمینگ یکی از خدمات نوینی است که مایکروسافت برای ارائه خدمات بهتر آن را در اختیار کاربران خود قرار داده است. بدین ترتیب شما قادر خواهید بود با پرداخت مبلغی از سرویس گیم پس به طور ماهیانه استفاده کنید. شاید برای بسیاری از کاربران این سوال به وجود اید که گیم‌پس چیست! می‌توان اینگونه بیان کرد که شما با استفاده از سرویس گیم پس می‌توانید به راحتی به طیف متنوعی از بازی‌های روز دنیا به صورت آنلاین و یا آفلاین دسترسی داشته باشید. در این میان خرید گیم پس برای ایکس باکس سری از سوی طرفداران با استقبال بسیاری روبرو شده است.

گیم پس ایکس باکس سری

با روانه شدن کنسول‌های جدید به بازار، بسیاری از کاربران برای خرید ایکس باکس سری یا نسل نهم کنسول‌های بازی و در پی آن نصب بازی ایکس باکس سری همچنان تا به امروز اقدام می‌کنند. اما خرید کنسول از یک سو و تهیه بازی‌های متنوع از سوی دیگر به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مشتریان تبدیل شده است. بهره‌مندی از خرید گیم پس برای ایکس باکس سری، این امکان را به وجود آورده تا با خرید اشتراک ماهانه حداقل کمی از هزینه‌های بازی صرفه جویی شود.

گیم پس ایکس باکس سری

برای خرید گیم پس و نصب بازی ایکس باکس سری روی لینک نصب بازی کلیک نمایید.

چطور و از کجا گیم پس تهیه کنیم؟

کاربران کنسول‌های مایکروسافت می‌توانند به راحتی از خرید گیم پس برای ایکس باکس سری برخوردار شوند. اما به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم در ایران، متاسفانه نمی‌توان سرویس گیم پس را به طور مستقیم تهیه نمود. در نتیجه برای تهیه اشتراک ماهانه بایستی ترفندهایی را به کار برد. از سوی دیگر شما برای پرداخت اشتراک ماهانه بایستی مبلغ مورد نظر را به دلار پرداخت کنید که به مراتب برای کاربران داخل ایران امکان‌پذیر نیست. در نتیجه از آنجایی که ارائه سرویس گیم پس یکی از خدمات اصلی مجموعه معتبر تهران پی اس است، شما می‌توانید با مراجعه به بخش پشتیبانی سایت از خدمات مرتبط با گیم پس و خدمات نصب بازی بهره‌مند شوید. دسترسی به طیف متعددی از انواع بازی‌ها با کمترین قیمت تنها بخشی از مزیت‌های گیم پس است. در ادامه برای آشنایی بیشتر با مزیت‌های این سرویس با ما همراه شوید.

مزایای خرید گیم پس

مزایای خرید گیم پس

در این بخش به برخی از مزیت‌های خرید گیم پس برای ایکس باکس سری اشاره می‌کنیم.

یک- از جمله اصلی‌ترین مزایای گیم پس آن است که شما فقط با پرداخت ۱۵ دلار به صورت ماهانه می‌توانید به صدها بازی مهیج روز دنیا دسترسی داشته باشید.

دو- صرفه جویی در هزینه‌های احتمالی و بیش از اندازه برای خرید بازی‌های متنوع

سه- دسترسی به فهرست بازی‌های جدید در سبک‌های گوناگون. با توجه به آنکه مایکروسافت در سال‌های اخیر در تلاش برای تولید و عرضه بازی‌های جدید و به روز بوده است، شما حتی می‌توانید به آثار استودیوهای مایکروسافت نیز دسترسی داشته باشید.

چهار- از دیگر مزایای خرید گیم پس برای ایکس باکس سری آن است که شما قادر خواهید بود بازی‌ها را به صورت آفلاین هم اجرا کنید. منتهای مراتب اجرای بازی‌های آفلاین تنها از طریق pc امکان‌پذیر است.

پنج- بهره‌مندی از خدمات گیم پس تهران پی اس در کوتاه ترین زمان ممکن و با پایین‌ترین قیمت.