آنچه که سبب شد مایکروسافت  در جستجوی ارائه یک سرویس اشتراکی تحت عنوان گیم پس باشد، محبوبیت روزافزون سرویس‌هایی مانند نتفلیکس و اسپاتیفای بود. عرضه گیم پس برای ایکس باکس وان اس و به طور کلی خانواده ایکس باکس، در اولویت مایکروسافت قرار گرفت. از آنجایی که بسیاری از کاربران مشتاق استفاده از بازی‌های جدید با فناوری‌های پیشرفته هستند، می‌توانند با خرید گیم پس برای ایکس باکس وان اس از تمامی بازی‌ها برخوردار شوند. پیشرفت روزافزون فناوری و همچنین سرعت در ارائه سرویس‌های متنوع، شیوه‌های ارائه خدمات را به مراتب ساده‌ترکرده است. یکی دیگر از موارد قابل توجه که ذهن اغلب کاربران را به خود مشغول کرده است، پرداخت هزینه‌های بالا برای خرید ایکس باکس وان اس و همچنین صرف هزینه برای نصب بازی ایکس باکس وان اس بوده است. استفاده از سرویس گیم پس بستری را فراهم کرده تا کاربران بتوانند با خرید اشتراک یک ماهه از تمامی خدمات این سرویس برخوردار شوند.

گیم پس در ایران

عرضه گیم پس در ایران نیز با استقبال بسیاری از سوی طرفداران روبرو شده است. به طوری‌که اغلب افراد در پی خرید اشتراک گیم پس هستند تا بتوانند به انواع بازی‌های رایج دسترسی داشته باشند. یکی از شیوه‌هایی که بتوان به راحتی  انواع بازی‌ها را در گیم پس جستجو کرد، استفاده از نرم‌افزار Game pass  و یا وب سایت xbox game pass می‌باشد. با ورود به سایت مورد نظر می‌توانید بازی‌ها را در سرویس جستجو کنید.

نحوه خرید و استفاده از گیم پس

برای بهره‌مندی از خرید گیم پس برای ایکس باکس وان اس، شما می‌توانید در ازای مبلغ پرداختی به صورت ماهانه به یک سری از بازی‌های مشخص دسترسی داشته باشید. در این سرویس علاوه بر بازی‌های انحصاری ایکس باکس وان اس، بازی‌های کنسول ایکس باکس ۳۶۰ و ایکس باکس اورجینال نیز ارائه داده می‌شوند. علاوه بر آن اشتراک‌های گیم پس بر روی کامپیوترهای شخصی، کنسول‌های ایکس باکس وان اس و همچنین ایکس باکس وان ایکس نیز نمایان است.توجه داشته باشید که برخی از بازی‌ها تنها برای گروه‌های سنی ۱۸ سال به بالا بوده  و یا برخی از بازی‌ها در برخی از نقاط قابل دسترس نیستند. همچنین تعداد بازی‌ها به مراتب در طول زمان تغییر پیدا می‌کنند.

نحوه خرید و استفاده از گیم پس
نحوه خرید و استفاده از گیم پس

بازی‌های گیم پس مایکروسافت

مجموعه بازی‌های گیم پس شامل صدها بازی متنوع در ژانرهای مختلف است که از سوی استودیوی داخلی شرکت مایکروسافت و همچنین استودیوهای زیر مجموعه این کمپانی تولید و عرضه شده‌اند. بنابراین شما با خرید گیم پس برای ایکس باکس وان اس می‌توانید در کوتاهترین زمان صاحب صدها بازی متنوع شوید. در این میان بازی‌هایی نیز به طور موقت ۶ ماه تا یک سال در سرویس موجود می‌باشند و پس از مدت تعیین شده از سرویس خارج می‌شوند.

برای خرید ایکس باکس وان اس می توانید روی لینک خرید ایکس باکس وان اس کلیک نمایید.

چگونگی اشتراک سرویس گیم پس

سرویس گیم پس در دو نوع ارائه داده می‌شوند؛

چگونگی اشتراک سرویس گیم پس
چگونگی اشتراک سرویس گیم پس

اشتراک معمولی

مبلغ قابل پرداخت برای خرید گیم پس برای ایکس باکس وان اس، به صورت ماهانه ۹.۹۹ دلار و برای کامپیوترهای شخصی ۴.۹۹ دلار است. با استفاده از این اشتراک می‌توانید از تمامی مجموعه‌های بازی‌های دیجیتال، دسترسی کامل داشته باشید.

اشتراک Ultimate یا نهایی

برای استفاده از این اشتراک باید ماهانه مبلغ ۱۴.۹۹ دلار از سوی کاربر پرداخت شود. استفاده از این نوع اشتراک علاوه بر در اختیار داشتن تمامی امکانات اشتراک معمولی، قادر خواهید بود تا به طور همزمان از این سرویس روی کنسول و pc برخوردار شوید.

قابل ذکر است که ارائه و خرید گیم پس برای ایکس باکس وان اس از سوی مشتریان و نحوه اشتراک در آن از جمله خدمات اصلی مجموعه معتبر تهران پی اس می‌باشد. برای هر گونه سوال درباره نحوه خرید و اشتراک در سرویس گیم پس می‌توانید راهنمایی‌های لازم را از تیم مجرب مجموعه تهران پی اس دریافت نمایید.