برای اینکه خرید ارزان ترین ps5 را از بهترین فروشگاه انجام بدید. میتونید به فروشگاه تهران پی اس برای خرید ارزان ترین ps5 مراجعه کنید.

ps5 جدیدترین کنسول بازی کمپانی سونی، پلی استیشن ۵ با وجود قابلیت‌هایی که با خود به همراه دارد، گوی سبقت را نه تنها از سایر نسخه‌های پیشین خود ربوده است، بلکه در قیاس با سایر محصولات کمپانی‌های دیگر چند قدم جلوتر است. این محصول ۶ سال بعد از عرضه پلی استیشن ۴ با ویژگی‌های بی‌نظیر سخت افزاری و نرم افزاری در بازار معرفی شد. این محصول به دلیل طراحی زیبا، ویژگی‌های شاخص فنی و سخت افزاری به عنوان یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های دیجیتالی سرگرمی در سراسر جهان شناخته شده است. علاوه بر آن خرید ps5 نیز در ایران بسیار خوش درخشیده است. از آنجایی که قیمت این محصول در قیاس با نسخه‌های قبلی کمی گران‌تر است، بسیاری از کاربران به دنبال خرید ps5 ارزان‌ قیمت هستند که بتوانند با صرف هزینه ای مناسب از یک دستگاه مهیج و کاربردی برخوردار شوند. در‌واقع با خرید پلی استیشن ۵ ارزان تا سال‌ها نیازی به ارتقاء دستگاه و خرید مدل جدیدتر نخواهید داشت. می‌توان این چنین بیان کرد که هیچ محصولی نیست که بتواند روی دست عمل‌کرد قدرتمند پلی استیشن ۵ بلند شود.

اطلاعات کامل پلی استیشن ۵

اطلاعات کامل پلی استیشن ۵

قبل از آنکه به فکر خرید ps5 ارزان باشید، باید اطلاعات خود را در رابطه با مشخصات فنی، عمل‌کرد سخت افزاری، قدرت پردازش، گنجایش حافظه ذخیره سازی و مواردی از این قبیل را بالا ببرید. پلی استیشن ۵ در دو مدل با درایو نوری به صورت استاندارد و دیگری بدون درایو نوری به صورت دیجیتال در بازار عرضه می‌شود. در نتیجه باید بدانید که قصد خرید چه مدل کنسولی را دارید. نوع استاندارد ps5 بزرگ‌تر و کمی به نسخه قبلی خود شباهت دارد. پلی استیشن ۵ مدل دیجیتال به دلیل عدم وجود درایو نوری، از نظر شکل ساختاری جمع و جورتر است. این دو کنسول از نظر سخت افزاری هیچ فرقی با یکدیگر نداشته و تنها تفاوت در ساختار کنسول‌ها می‌باشد.

ویژگی‌های فنی و سخت افزاری خرید ps4 ارزان

یکی از ویژگی‌های ps5، قدرت پردازنده گرافیکی آن است که برابر با ۱۰.۲۸ ترافلاپس ارزیابی شده است. ابن بدین معناست که ۵.۵ برابر قدرتمندتر از کنسول قبلی یعنی ps4 می باشد. از دیگر مشخصه‌های فنی این محصول می‌توان به استفاده از نسل سوم تراشه AMD Ryzen اشاره کرد. اجرای بازی‌ها با رزولوشن تصویری 8k از دیگر امتیازهای این کنسول قدرتمند است. بهره‌مندی از فناوری Ray-Tracing را نبایستی در این محصول نادیده گرفت. استفاده از این تکنولوژی با تکنیک‌های نورپردازی و کیفیت تصویری مرتبط است که سبب می‌شود جلوه‌های گرافیکی به شبیه سازی‌های واقع‌گرایانه بیش از پیش نزدیک شود.

مشخصات پلی استیشن به طور خلاصه شامل موارد زیر است؛

  • پردازنده گرافیکی با قابلیت شخصی سازی شدهRDNA 2 با توانایی ۱۰.۲۸ ترافلاپس
  • پردازنده مرکزی Zen 2 هشت هسته ای با فرکانس متغیر 3.5 GHz
  • دارای حافظه ۱۶ گیگابایتی
  • دارای حافظه داخلی ۸۲۵ گیگابایتSSD
  • سازگاری با هارد اکسترنال USB

انتخاب خرید ps5 ارزان استاندارد یا خرید ps5 ارزان دیجیتال

ویژگی‌های سخت افزاری هر دو مدل ps5 استاندارد و ps5 دیجیتال کاملاً شبیه به یکدیگر هستند و تنها تفاوت آن وجود و یا عدم وجود درایو نوری است. همین عدم وجود درایو نوری در مدل پلی استیشن ۵ دیجیتال سبب شده تا شکل ظاهری آن کم حجم تر جلوه کند. علاوه بر آن به دلیل آنکه این محصول فاقد درایو نوری است، بازی‌های بایستی در کنسول نصب و ذخیره شوند و امکان اجرای بازی‌های دیسکی در مدل دیجیتال امکان‌پذیر نیست. اما با خرید پلی استیشن ۵ استاندارد شما می‌توانید هم‌ بازی‌ها را به صورت دیسکی خریداری کنید و هم می‌توانید بازی‌ها را درون کنسول نصب و ذخیره نمایید. نکته قابل توجه آن است که هزینه خرید بازی‌های دیسکی بسیار چند برابر از صرفه هزینه برای نصب بازی‌های دیجیتالی است. از سوی دیگر اگر در جستجوی خرید ps5 ارزان هستید، بایستی بگوییم که ps5 دیجیتال ارزان‌تر از مدل استاندارد است. البته این تفاوت قیمتی آنچنان نیست که تاثیری زیادی داشته باشد.

چطورps5 بخریم؟

کاربران می‌توانند در چهار حالت کنسول خود را تهیه و خریداری کنند.  این حالت‌ها شامل، خرید پلی استیشن  دیجیتال، خرید پلی استیشن ۵ استاندارد، خرید پلی استیشن ۵ دیجیتال همراه با بازی و خرید پلی استیشن ۵ استاندارد همراه با بازی است. با توجه به آنکه هزینه نصب بازی‌ها بسیار کمتر از هزینه خرید بازی‌های دیسکی است، مجموع خرید ps5 همراه با نصب بازی بسیار مقرون به صرفه و ارزان است. کاربران می‌توانند با مراجعه به فهرست قیمت‌های کنسول‌های بازی و مقایسه آنها با یکدیگر  بهترین خرید را داشته باشند.

چرا خرید ps5 ارزان ؟

با معرفی جدیدترین نسل کنسول‌های بازی از سوی کمپانی قدرتمند سونی، بسیاری از کاربران قصد خرید ps5 ارزان و ارتقاء کنسول قبلی خود بر آمدند. کارایی، کیفیت، قدرت گرافیکی و سرعت عمل در پردازش داده‌ها از جمله پارامترهایی است که توجه گیمرها را به خود جلب می‌کند. برخی از کاربران بر این تصور هستند که خرید ps5 فقط برای گیمرهای حرفه‌ای مناسب است. در حالیکه کارایی با پلی استیشن ۵ به‌قدری ساده است که حتی کودکان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. علاوه بر آن کنترلر ps5 نه تنها بسیار خوش دست است، بلکه با وجود امکاناتی که دارا می‌باشد، باعث هیجان بیشتر اجرای بازی می‌شود.

چرا خرید ps5 ارزان ؟

قیمت پلی استیشن ۵ استاندارد و قیمت پلی استیشن ۵ دیجیتال

اگرچه بسیاری از افراد بر این باور منتظرند که قیمت پلی استیشن ۵ ثابت شود اما در زمان عرضه محصول قیمت جهانی ps5 مشخص شده است. این قیمت در بازار جهانی برای ps5 استاندارد ۴۹۹ دلار و برای ps5 دیجیتال ۳۹۹ دلار است. دلیل نوسانات قیمتی کنسول‌های بازی در ایران بستگی به نوسانات ارز و نحوه فروش دارد. از آنجایی که بسیاری از فروشگاه ها کنسول های بازی را با واسطه به دست مشتری می‌رسانند، قیمت‌ها تا حدودی کاذب هست. اما اگر تمایل به خرید ps5 ارزان هستید و می‌خواهید که با پایین‌ترین قیمت یک کنسول نسل نهمی با کیفیت تهیه کنید، مجموعه تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای با حذف واسطه و فروش مستقیم محصول به مشتری امکانی را فراهم کرده تا خریداران بتوانند کنسول‌های بازی را با منصفانه‌ترین قیمت موجود در بازار تهیه نمایند. کاربران می‌توانند از هر کجای تهران که هستند با مراجعه به بخش فروش محصولات، کنسول مورد نظر خود را به راحتی سفارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن  محصول را در محل دریافت کنند.