وقت آن رسیده که از پلی استیشن ۴ گذر کرده و به قابلیت‌ها و ویژگی‌های بی‌نظیر کنسول ps5 توجه کنیم. با بررسی و پیگیری اخبار پلی استیشن ۵، علاقمندان تا حدودی با مشخصات این محصول و کلیات آن آشنایی پیدا کرده اند.اگرچه قیمت دستگاه پلی استیشن ۵ از سایر نسخه‌های پیشین، کمی گران‌تر است اما خبر خوب آنکه با خرید ps5 تا حدود بسیار زیادی انتظارات گیمرها برآورده شده است. علاقمندانی که در مناطق گوناگون تهران ساکن هستند و دسترسی به فروشگاه معتبر برای خرید ps5 از شرق تهران و یا از دیگر نقاط تهران ندارند، می‌توانند به وب سایت معتبر تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای مراجعه کنند. این مجموعه به عنوان یکی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی، خرید حضوری و خرید غیر حضوری کنسول‌های بازی را در اختیار کاربران قرار داده است. این وب سایت به دلیل فروش مستقیم محصولات، حذف واسطه و اهمیت مشتری مداری، در فروش انواع کنسول‌های بازی تخفیف‌های قیمتی را در مقایسه با دیگر رقبای خود نیز لحاظ کرده است که خریداران می‌توانند از این فرصت طلایی بهره‌مند شوند.

بررسی پلی استیشن ۵

آن دسته از طرفدارانی که کنسول ps5 را خریداری کرده‌اند، واضحا با امکانات و آپشن‌های شگفت انگیز پلی استیشن ۵ تجربیات بی‌نظیری را به دست آورده‌اند. در مقابل آن دسته از گیمرهایی که قصد خرید ps5 را دارند، بدون شک بهترین کنسول بازی را انتخاب کرده‌اند. نسل نهم کنسول‌های بازی شرکت سونی با سر و صدای بسیار زیادی وارد بازار جهانی شد و بازار داخلی هم از این همه هیجان بی‌تأثیر نبود. از سوی دیگر نوسانات ارز و تحریم‌های کشور نیز سبب شد که این کنسول با قیمت بسیار بالایی به فروش برسد و همچنان نیز قیمت بالای این دستگاه برای بسیاری از گیمرها دغدغه‌هایی را به وجود آورده و توان خرید آن‌ها را تا حد بسیاری کاهش داده است. علاوه بر آن بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی محصولات و دستگاه‌های دیجیتالی را با واسطه، به فروش می‌رسانند که همین موضوع نیز بر افزایش قیمت کالا تأثیر بسزایی به همراه دارد. در این میان وب سایت تهران پی اس یکی از راحت‌ترین و معتبرترین روش‌های خرید کنسول را در اختیار کاربرانی قرار داده که در نقاط مختلف تهران، دسترسی کافی به نمایندگی اصلی سونی را  ندارند. بدین ترتیب خرید ps5 از شرق تهران با حذف واسطه و همچنین از دیگر بخش‌های تهران به راحتی برای گیمرها از طرف این مجموعه فراهم شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با دلایل برتری کنسول ps5 با سایر محصولات شرکت‌های رقبا  و همچنین قیمت جهانی ps5 و فروش محصول در بازار ایران آشنا کنیم.

بررسی پلی استیشن ۵

دلایل برتری کنسول ps5 نسبت به سایر کنسول‌ها

قدرت سخت افزاری تنها پارامتر اصلی برای برتری کنسول ps5 عنوان شده است. به عبارتی مشخصه‌های فنی قدرتمند، سطح کارایی با کیفیت و جذابیت‌هایی که با اجرای بازی‌های ps5 از طریق این کنسول به دست می‌آید، تجربه‌ای است که در تاریخ کنسول‌های بازی سابقه نداشته است. در مجموع موفقیت چشمگیر کمپانی سونی با افزایش سطح فروش بالای محصولات آن، برای تمامی علاقمندان و کاربران در سراسر دنیا به خوبی ثابت شده  است. می‌توان این‌گونه بیان کرد که پس از سال‌ها حضور مستمر و فعال سونی در صنعت گیم در تولید و عرضه کنسول‌های خانگی، این کمپانی بسیار موفق عمل کرده است. به همین دلیل بیراه نیست که خرید ps5 نه تنها در ایران، بلکه در سایر کشورهای خاورمیانه با استقبال بسیار پرشوری مواجه شود. فروش طوفانی پلی استیشن ۵ را می‌توان تحولی عظیم در صنعت بازی‌های دیجیتالی دانست.

نکات قابل توجه برای خرید ps5

کنسول ps5 در دو نوع استاندارد و دیجیتال ساخته و پرداخته شده است. انتخاب هر یک از مدل‌های پلی استیشن ۵ بستگی به سلیقه کاربر، نوع نیاز مصرفی و بودجه خریدار دارد. در این بخش به هر یک از این موارد به طور جداگانه می‌پردازیم.

سلیقه

سلیقه

انتخاب طراحی ظاهری کنسول کاملاً بستگی به سلیقه گیمر دارد. نوع دیجیتال ps5 در قیاس با نوع استاندارد ظریف‌تر و کم جاتر است. ساختار کم حجم ps5 دیجیتال به دلیل عدم درایو نوری است. اما نوع استاندارد قدیمی‌تر، حجیم‌تر و کمی سنگین وزن‌تر از نوع دیجیتال می‌باشد. اما هر دو مدل طراحی شیک، مدرن و منحصری را شامل می‌شود.

نوع نیاز مصرفی

برای خرید ps5، نوع نیاز مصرفی اهمیت بسیاری دارد. اگر چنانچه تمایل به اجرای بازی‌های دیسکی را دارید حتماً بایستی ps5 استاندارد را انتخاب کنید. پلی استیشن ۵ مدل استاندارد به دلیل وجود درایو نوری، قابلیت اجرای بازی‌های دیسکی را داراست. اما برای ps5 دیجیتال فقط قادر خواهید بود که بازی‌ها را در کنسول نصب و ذخیره کنید. قابل ذکر است که هر دو کنسول از نظر عمل‌کرد سخت افزاری کاملاً شبیه به یکدیگر بوده و کارایی یکسانی دارند.

بودجه و قیمت ps5

اگر چنانچه در صدد خرید ps5 ارزان هستید، ما به شما تهیه پلی استیشن ۵ مدل دیجیتال را پیشنهاد می‌کنیم. طرح دیجیتال از نظر قیمتی کمی ارزان‌تر از طرح استاندارد است و این تفاوت قیمتی ناچیز تنها به دلیل عدم وجود درایو نوری در مدل دیجیتال است. علاوه بر آن هزینه نصب بازی‌ها بسیار پایین‌تر از خرید بازی‌های دیسکی است. در‌واقع از دو لحاظ شما می‌توانید در هزینه‌های خود بکاهید یکی با تهیه ps5 دیجیتال و دیگری به دلیل نصب بازی‌های دلخواه.  ناگفته نماند که این تفاوت قیمتی میان دو کنسول تنها در حدود صد دلار است.

قیمت جهانی ps5

قیمت جهانی ps5 استاندارد ۴۹۹ دلار و قیمت ps5 دیجیتال ۳۹۹ دلار در بازار جهانی برآورد شده است. اما نگران نباشید، علاقمندانی که تمایل به خرید نسل نهم کنسول‌های بازی سونی را با قیمت پایین و مناسب دارند، می‌توانند خرید ps5 از شرق تهران و یا از سایر نقاط تهران با منصفانه‌ترین قیمت از مجموعه معتبر تهران پی اس خریداری نمایند. همانطور که از قبل به آن اشاره شد این مجموعه با حذف واسطه توانسته تخفیف‌های قابل توجهی را بر روی محصولات خود لحاظ کند. خبر خوب آنکه شما می توانید علاوه بر خرید حضوری، امکان خرید غیر حضوری را در نقاط مختلف تهران داشته باشید. بدین ترتیب با سفارش محصول مورد نظر، پک بسته بندی کامل کنسول به همراه برگه ضمانت کالا و دفترچه راهنما برای شما از طریق پیک ارسال می‌شود. قبل از سفارش محصول می‌توانید با تیم مجرب مجموعه تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.