با روی کار آمدن نسل جدید کنسول‌های شرکت سونی، بسیاری از افراد همچنان منتظر ثبات قیمتی کنسول در بازار هستند. با توجه به آنکه پلی استیشن ۵ در دو مدل استاندارد و دیجیتال روانه بازار شد، نه تنها ثبات قیمتی بلکه انتخاب مدل پلی استیشن نیز برای گیمرها بسیار حائز اهمیت است.از آنجایی که بسیاری از علاقه‌مندان به دلیل عدم آگاهی کافی از انتخاب محصول و همچنین دوری مسافت یا عدم دسترسی به فروشگاه معتبر دچار سردرگمی های فراوانی می‌شوند، ما به شما این مژده را می‌دهیم که مجموعه تهران پی اس امکان مشاوره رایگان و همچنین خرید غیر حضوری را برای مشتریان خود فراهم کرده است. بدین ترتیب با خرید ps5 از غرب تهران می‌توانید محصول خود را به صورت سفارشی و غیر حضوری در محل دریافت کنید. مشاوره رایگان قبل از خرید در خصوص اطلاع از جزئیات محصول الزامی بوده که در تمام طول شبانه‌روز، بخش پشتیبانی آماده پاسخ به سوالات شما مشتریان عزیز می‌باشد.

نکات قابل توجه برای خرید ps5

ps5 استاندارد بخرم یا ps5 دیجیتال؟ سؤال رایجی که از سوی کاربران به وفور پرسیده می‌شود. خرید ps5 استاندارد همان نسخه اصلی است که معمولاً در دو رنگ کلاسیک سفید و یا مشکی به فروش می‌رسد. نسخه استاندارد محصول حجم و ابعاد بزرگتری در قیاس با نسخه اصلی دارد. علاوه بر آن دستگاه دارای درایو نوری بوده و قابلیت پخش تصاویر با رزولوشن 4k، به صورت سه بعدی را نیز داراست.

از کجا ps5 بخرم؟

با توجه به آنکه ما در داخل کشور فاقد نمایندگی رسمی شرکت سونی هستیم، کنسول‌های بازی و لوازم جانبی آن باید از مراکز خرید و فروشگاه‌های معتبر انجام شود. مجموعه تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای با سال‌ها تجربه در زمینه فروش انواع کنسول‌های بازی بدون واسطه و ارسال مستقیم آن به مشتری، توانسته رضایت مشتریان خود را برآورده کند. شما می‌توانید با خرید ps5 از غرب تهران، محصول را با مناسب‌ترین قیمت بازار تهیه کنید. بدین ترتیب کالای سفارشی توسط فروشنده به طور مستقیم همراه با برگه ضمانت کالا و همچنین خدمات پس از فروش برای مشتریان ارسال می‌شود.

از کجا ps5 بخرم؟

تفاوت نسخه دیجیتال و استاندارد ps5

طراحی کنسول از جمله نکات مورد نظر شرکت سونی پس از تولید و عرضه نسخه پیشین یعنی ps4 بود. به طور واضح این تفاوت ظاهری میان  ps4 و ps5 مشهود است. شکل کلاسیک و مدرن ps5 نه تنها جذاب‌تر از نسخه قبلی است، بلکه یونیک‌تر به نظر می‌رسد. تفاوت مقایسه دو نسخه بیشتر در شکل ظاهری و درایو نوری است. به دلیل آنکه نسخه دیجیتال ps5 فاقد درایو نوری می‌باشد و طبیعتاً بازی‌ها بایستی در کنسول نصب و ذخیره شوند. به عبارتی نسخه دیجیتال پلی استیشن ۵ به دلیل عدم وجود درایو نوری شکل ظریف‌تری دارد و طراحی آن نیز به صورت یکپارچه است. در نتیجه ps5 دیجیتال در قیاس با ps5 استاندارد سبک‌تر و به راحتی قابل حمل و جا به جایی است. این دو محصول تفاوت قیمتی چندانی را با یکدیگر حائز نشده و از نظر عمل‌کرد فنی و سخت افزاری نیز مشابه یکدیگرند. بنابراین اگر چنانچه بودجه‌ای را برای خرید کنسول در نظر گرفته‌اید، نگران تفاوت قیمتی میان دو مدل استاندارد و دیجیتال نباشید.

تفاوت نسخه دیجیتال و استاندارد ps5

تفاوت کنترلر ps5 با نسخه‌های قبل‌تر از آن

یکی از اصلی‌ترین امتیازاتی که کنسول ps5 در اختیار کاربران قرار داده است، طراحی ارگونومیک و خوش دست کنترلر ps5 است. تا قبل‌تر از این سابقه نداشته که چنین دسته بازی خوش فرم همراه با قابلیت‌های فناوری پیشرفته، تولید و در بازار جهانی عرضه شود. تغییرات قابل توجهی که در کنترلر دوال‌سنس در قیاس با کنترلر دوال شاک ایجاد شده، توجهات بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای را به خود جلب کرده است. این تغییرات شامل تعبیه لرزاننده‌ها، حسگرها، درگاه USB-C، میکروفن داخلی و تغییرات این چنینی است. علاوه بر آن قابلیت‌هایی مانند نگهداری شارژ طولانی مدت دسته، قابلیت رکورد کردن ویدیو و همچنین امکان اسکرین شات از بازی را داراست.

اجرای بازی‌های انحصاری

با خرید ps5 نگران بازی‌های قدیمی خود نباشید. پلی استیشن ۵ با اغلب بازی‌های نسخه قبلی یعنی ps4 سازگار است. در نتیجه نیازی نیست بازی‌های قدیمی خود را کنار بگذارید. علاوه بر آن بازی‌های انحصاری بسیار جذاب و فوق‌العاده‌ای برای نسل جدید کنسول‌های بازی شرکت سونی، روانه بازار شده است. شما می‌توانید جدیدترین بازی‌های انحصاری ps5 را با پردازنده گرافیکی قوی، کیفیت تصویری بسیار بالا و همچنین صدای سه بعدی اجرا و تماشا کنید.

اجرای بازیهای انحصاری

خرید حضوری یا غیرحضوری پلی اسیتشن ۵

معمولاً پیدا کردن یک فروشگاه معتبر برای خرید کنسول‌های بازی کار دشواری است. علاوه بر آن، آنچه را که بایستی برای خرید ps5 در نظر داشته باشید، اطمینان از اصالت کالا و خدمات پس از فروش است. در نتیجه قبل از هرگونه خرید بایستی از تجربه، خدمات و همچنین مشاوره در رابطه با نحوه ارسال محصول، مشخصه‌های محصول و خدمات مرتبط با پشتیبانی فروشگاه اطمینان حاصل کنید. کسانی که در مناطق گوناگون شهر تهران زندگی می‌کنند و دسترسی کافی به مجموعه معتبر تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای ندارند، می‌توانند  خرید ps5 از غرب تهران را فقط با یک کلیک بر گزینه خرید ps5، سفارش محصول خود را انجام دهند تا در اسرع وقت محصول برایشان در یک پک بسته بندی کامل ارسال شود.

راهنمای خرید ps5

با معرفی تازه‌ترین نسل کنسول‌های بازی شرکت سونی، دیگر کم کم کنسول‌های نسل پیش یعنی خرید ps4 در نظر کاربران رنگ باخته و خرید پلی استیشن ۵ جایگزین آن شده است. قابلیت‌ها و ویژگی‌های بی‌نظیری که ps5 با خود به همراه دارد سبب شده تا توجه بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای به خرید این کنسول جلب شود. نکته حائز اهمیت برای خرید ps5 آن است که  قیمت‌ها در بازار داخلی متغیر بوده و به همین جهت خریداران با قیمت‌های متفاوتی روبرو هستند. شاید یکی از دلایل نوسانات قیمتی، نوسانات ارز در بازار داخلی است. اما ما به شما این تضمین را می‌دهیم تا در هر کجای تهران که هستید، خرید ps5 از غرب تهران  را با منصفانه‌ترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریداری کنید. محصولات سفارشی و خرید اینترنتی این امکان را به شما می‌دهد تا در زمان خود برای طی کردن مسافت‌های طولانی برای دسترسی به فروشگاه صرفه جویی کرده و محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه در محل دریافت نمایید.