این روزها گیمرها به خوبی شاهد رقابت میان بازی battlefield 2042 با call of duty vanguard هستند. در هر دو بازی برای جلب توجه طرفداران از شخصیت‌های تیرانداز و فضای جنگی استفاده شده است و شخصیت‌ها در برخوردهای حماسی در میدان به مبارزه می‌پردازند. میزان فروش هر دو بازی تقریباً با یکدیگر مساوی بوده و طرفداران قبل از عرضه این دو بازی، به دلیل فضاهای مشابه، این دو عنوان را در مقابل یکدیگر قرار داده‌اند. در هر دو بازی قابلیت‌ها و امکانات بسیاری اعم از انتخاب انواع اسلحه، ابزار و تجهیزات گوناگونی در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد که می‌توانند به دلخواه از ابزارها استفاده کنند. قیمت هر یک از بازی‌ها در سیستم‌های نسل بعدی به قیمت ۷۰ دلار به فروش می‌رسد. علاقمندان می‌توانند برای خرید هر یک از بازی‌ها و خرید بازی ps5 با قیمت بسیار مناسب و معقول به سایت تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای مراجعه نمایند. در ادامه به مقایسه این دو بازی، ویژگی‌ها و مشخصه‌های هر یک از بازی‌ها می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

مقایسه بازی battlefield 2042 با call of duty vanguard و بهترین خرید بازی ps5

با توجه به عرضه بازی 2042 battlefield در ۲۲ اکتبر و همچنین عرضه بازی call of duty vanguard در دو هفته بعد از آن یعنی تاریخ ۵ نوامبر، همچنان نمی‌توان این دو بازی را در مقابل یکدیگر قرار داد. تنظیماتی که در هر دو بازی قرار داده شده است با انتظارات کاربران به خوبی تطابق دارد. محتوای بازی  battlefield در‌واقع مرتبط با سال ۲۰۴۲ بوده که برخی از نقاط زمین با منابع مخروبه روبرو شده است. از سوی دیگر طرفداران واکنش‌های متفاوتی نسبت به اینکه Call of Duty به رویدادهای جنگ جهانی دوم باز می‌گردد، نشان دادند. آنچه که در هر گیم پلی دو بازی به خوبی مشخص است صحنه‌های مرتبط با جنگ اما از نوع جنگ‌های مدرن است. برای نمونه در بازی  battlefield کاربر می‌تواند از تجهیزات مدرنی مانند سگ‌های ربات برای مبارزه استفاده کند و همین موضوع باعث جذابیت بیشتر بازی‌ها شده است. کاربران می‌توانند با خرید ps5 تجربه به یاد ماندنی از هر دو این بازی‌ها به دست آورند. با توجه به امکاناتی که نسل نهم محصولات شرکت سونی در اختیار کاربران قرار داده است، اجرای بازی‌ها بی نهایت می‌تواند مهیج و جذاب باشد.

مشخصه‌های جزئی بازی battlefield 2042

مشخصه_های جزئی بازی battlefield 2042

همانطور که از نام بازی مشخص است و از پیش نیز به آن اشاره شد، اتفاقات و وقایع بازی  battlefield به سال ۲۰۴۲ میلادی برمی گردد. اتفاقات ناگواری که به دلیل شرایط ناهماهنگ اقلیمی خبر از احتمال وقوع جنگ بزرگ را می‌دهد. درگیری کشورهای آمریکا و روسیه بر اساس منابع طبیعی، سوخت و مواد غذایی همراه با مبارزانی که برای برقراری امنیت در زمین تلاش می‌کنند، کلیت محتوای این بازی را نشان می‌دهد.No-  Pat سربازانی هستند که تعلقی به هیچ یک از نقاط دنیا ندارند و به دلخواه و با تصمیم خود با حریف خود می‌جنگند. از جمله ویژگی‌های این بازی می‌توان به حالت چند نفره آن اشاره کرد. در‌واقع اجرای بازی حالت تک نفره را ندارد و به صورت گروهی است . در نتیجه  همین موضوع جذابیت بازی را نیز بالا برده است. علاوه بر آن بازی  battlefield نقشه‌های متفاوتی را نیز شامل می‌شود. تنوع زیاد نقشه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که باعث یکنواختی جریان بازی نشود و گیمر از تمام لحظات و بخش‌های مختلف بازی لذت ببرد.

ویژگی‌های بازی 2042 battlefield

آنچه که سبب می‌شود طرفداران بازی‌های دیجیتال بیش از پیش به بازی ۲۰۴۲ battlefield جذب شوند و این بازی به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و پر مخاطب‌ترین بازی تبدیل شود، ویژگی‌ها و قابلیت‌های تازه و هیجی است که در این بازی جذاب به کار برده شده است. از جمله ویژگی‌های ممتاز این بازی می‌توان به تجهیزات مدرن برای بازیکنان اشاره کرفت. اینگونه تجهیزات شامل لباس‌های بالدار، سگ‌های رباتیک و بسیاری از ابزارالات جدید و مدرنی است که در فضای واقعی تصورشان به سختی صورت می‌پذیرد. علاوه بر آن وجود وسایل نقلیه مهیج که به جذابیت بازی اضافه می‌کند. ناگفته نماند که برخی از این وسایل در تریلر بازی به نمایش گذاشته شده است. رویدادهای جذاب و ایجاد فضای پویا از دیگر ویژگی‌های شاخص بازی battlefield ۲۰۴۲ است. روند بازی حالت چند نفره و گروهی داشته و دوست‌دارانی که تمایل به اجرای بازی‌های چند نفره دارند می‌توانند به راحتی این بازی را با سایر دوستان خود به اشتراک بگذارند.

مشخصه‌های بازی call of duty vanguard

نمایش وقایع مرتبط با جنگ جهانی دوم اما به شیوه مدرن‌تر را می‌توان در بازی call of duty vanguard تماشا کرد. آنچه که در این بازی نشان داده می‌شود درگیری کشورهایی مانند ژاپن، آفریقای شمالی و اروپای غربی است.  گیمر به راحتی می‌تواند تنوع بازی در محیط‌های جدید را به خوبی تجربه کند و از فضای بازی به اندازه کافی لذت ببرد. بخش مولتی پلیر و همچنین بخش زامبی از جمله  بخش‌های جالب توجه این بازی است. اگرچه برای بخش مولتی پلیر با واکنش‌های بسیار مثبت روبرو شد اما برخی از کاربران  انتقادهایی را برای وجود اسکوپ رد دات داشته‌اند که  این اسکوب از نظر تاریخی  مغایرت‌هایی را با سال جریان به وقوع پیوستن اتفاقات دارد. بخش زامبی نیز توسط استودیو Treyarch تولید شد که این بخش نیز کیفیت قابل توجهی را شامل می‌شود.

ویژگی‌های call of duty vanguard

مشخصه_های بازی call of duty vanguard

فضاهای متنوع، رویدادها و اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی و شخصیت‌های مبارز از جمله ویژگی‌های شاخص این بازی مهیج به شمار می‌رود. گفته شده است که بخش داستانی بازی اینبار در قیاس با نسخه‌های قبلی طولانی‌تر است. به مراتب برای بخش داستانی زمان زیادی صرف شده است و قطعاً گیمرهای بسیاری از اجرای بازی call of duty vanguard لذت خواهند برد.

در صورت تمایل خرید بازی call of duty vanguard برای ps5 یا خرید بازی battlefield 2042 برای ps5 کلیک کنید.

رقابت میان بازی battlefield 2042 با call of duty vanguard

رقابت دو بازی battlefield 2042 وcall of duty vanguard  به دلیل فضاهای مشابه، محتوای جنگی، کاراکترهای مبارز، درگیری میان کشورها و مناطق مختلف در سطح زمین و نمایش رویدادهای فانتزی از شرایط اقلیمی بسیار تنگاتنگ و به یکدیگر بسیار نزدیک است. قیمت جهانی هر یک از بازی‌ها در بازار ۷۰ دلار اعلام شده که گیمرها می‌توانند هر دو بازی را با قیمتی بسیار پایین و معقول از مجموعه تهران پی اس تهیه و خریداری نمایند. علاوه بر آن متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بخش پشتیبانی راهنمایی‌های لازم را در خصوص نصب بازی، خرید کنسول و سایر خدمات مرتبط دریافت نمایند.