دسته بازی پلی استیشن ۵ از نظر قابلیت‌، امکانات، ویژگی‌ها و حتی ظاهر تفاوت‌های قابل توجهی با نسل‌های پیشین خود دارد. در زمان رونمایی از کنسول بازی PS5 اغلب افراد بر این تصور بودند که رنگ کنترلر آن سفید و یا سیاه تولید و عرضه می‌شود. شرکت سونی پس از عرضه کنسول بازی PS5، علاوه بر دوال‌سنس سفید، دو کنترلر با رنگ‌های سیاه و قرمز را نیز روانه بازار کرد. از نظر جذابیت ظاهری و همچنین رنگ کنترلر، برخی از گیمرها خرید دسته PS5 قرمز را بیشتر از رنگ سیاه ترجیح می‌دهند که البته انتخاب رنگ دسته کاملا سلیقه‌ای است. اما با توجه به آنکه کنترلر دوال شاک نیز به رنگ سیاه تولید و عرضه شد، خرید کنترلر قرمز رنگ و استفاده از آن در حین بازی، می‌تواند بسیار متنوع و جذاب به نظر برسد. از سوی دیگر جذابیت و درخشندگی قرمز رنگ کنترلر PS5، سبب شده تا به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصول و لوازم جانبی پلی استیشن ۵ شناخته شود. در ادامه به مشخصه‌های خرید دسته PS5 قرمز و ویژگی‌های آن اشاره می‌کنیم.

مشخصه‌های رنگی کنترلر PS5

همانطور که گفته شد شرکت سونی علاوه بر کنترلر سفید، دو کنترلر دیگر با رنگ‌های قرمز و مشکی را نیز روانه بازار نمود. دسته قرمز PS5 ترکیبی از رنگ‌های قرمز و مشکی است. در‌واقع همین ترکیب رنگی سبب افزایش جذابیت این کنترلر شده است. کنترلر مشکی رنگ نیز ترکیبی از سایه‌های سیاه و خاکستری است. با توجه به تفاوت رنگی، دوال سنس‌ها نه تنها از ویژگی‌های کاربردی و قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار هستند، بلکه از نظر تنالیته رنگی نیز جذابیت و خیرگی خاصی دارند که بسیار قابل توجه است. به مراتب خرید دسته PS5 قرمز در قیاس با سایر رنگ‌های دوال سنس‌ها بیشتر مورد استقبال واقع شده است. علاوه بر آن از آنجایی که دوال شاک‌ها یا همان کنترلرهای کنسول بازی PS4  به رنگ سیاه تولید و عرضه شد، استفاده از کنترلر دوال سنس با تنالیته رنگی جدید می‌تواند برای کاربران بسیار جذاب و متنوع باشد.

انتخاب رنگ بندی دوال سنس‌ها

شاید برای برخی از افراد این سؤال به وجود آید که تنالیته‌های رنگی برای دسته PS5, چطور و چگونه انتخاب و طراحی شده است!  قابل ذکر است که لئو کاردوسو و ساتوشی آیو یاگی از جمله افرادی بودند که دوال سنسن‌ها را طراحی کردند. آن‌ها در جواب به این سؤال گفته‌اند که رنگ قرمز دسته PS5 از تنالیته‌های رنگی تصاویر کیهانی و کهکشان‌ها الهام گرفته شده‌اند. همچنین آن‌ها برای طراحی و تولید کنترلر دوال سنس نه تنها به هارمونی جنس طراحی دوال سنس اصلی توجه داشتند، بلکه از طراحی رنگ دوال سنس اصلی و لوازم جانبی آن نیز  الگو گرفتند. از دیگر موارد قابل توجه آن است که به گفته آیو یاگی، رنگ Cosmic Red دسته PS5 برگرفته از لایه‌های آبی رنگ نیز هست که حتی در دوال سنس سیاه رنگ نیز به کار رفته شده است. لایه‌های جذاب آبی رنگ، باعث جلوه  و درخشندگی خاصی در ظاهر دسته PS5 شده است. در نتیجه به دلیل همین جذابیت و درخشندگی، افزایش خرید دسته PS5 قرمز،  باعث رونق بسیار در صنعت بازی‌های دیجیتال شده است.

با توجه به عرضه و رونمایی اخیر شرکت سونی در زمینه معرفی دوال سنس قرمز و سیاه، علاقمندان می‌توانند خرید دسته PS5  قرمز را با قیمتی بسیار پایین و باورنکردنی از سایت معتبر Tehran PS، مرجع گیمرهای حرفه‌ای تهیه نمایند.

ویژگی‌های جذاب دوال سنس

در این بخش به برخی از ویژگی‌هایی که می‌توان در حین خرید دسته PS5 قرمز به آن توجه کرد، می‌پردازیم. لازم به ذکر است تمامی کنترلرهای پلی استیشن ۵ و یا دوال سنس‌ها، تماماً ویژگی‌ها و کارکردهای یکسانی داشته و تنها تفاوت آن در رنگ کنترلر است. در نتیجه اگر چنانچه تنها به دسته PS5 قرمز رنگ اشاره می‌کنیم، بیشتر به دلیل جذابیت رنگی و درخشندگی خاص آن است که این کنترلر با خود به همراه دارد. به عبارتی به دلیل رنگ خاص و جذاب آن، این کنترلر به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات لوازم جانبی کنسول های بازی PS5 در میان کاربران شناخته شده است.

انتخاب رنگ بندی دوال سنس_ها قرمز

ویژگی‌های دوال سنسن یا دسته PS5 عبارتند از؛

قابلیت  Haptic Feedback

از جمله ویژگی‌های کاربردی کنترلر PS5, قابلیت Haptic Feedback است. شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید فضا و اتمسفر بازی را به دلخواه خود درآورید. بدین ترتیب با توجه به شرایط بازی می‌توان لرزش‌ها و یا ویبره‌هایی را متناسب با همان شرایط ایجاد کرد. به طوری‌که بتوانید احساس ملموس‌تری از وضعیت بازی پیدا کنید.

قابلیت پخش صدای سه بعدی و افکت‌های صوتی

 مورد بعدی که خرید دسته PS5 قرمز را برای کاربران جذاب‌تر می‌کند، قابلیت صدای سه بعدی در بخش اسپیکر دسته است. این قابلیت باعث ایجاد احساس واقعی و افکت‌های صوتی مورد نظر می‌شود.

قابلیت  Adaptive Trigger

اگر همچنان تمایل به خرید دسته PS5 قرمز و یا دیگر انواع دوال سنس‌ها را دارید، از دیگر قابلیت‌های کاربری این دسته ها، Adaptive Trigger می باشد. استفاده از این قابلیت به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند بر اساس نوع بازی سفتی و سختی دکمه را تغییر دهد. معمولاً از این دکمه برای اجرای بازی‌های تیراندازی و نمونه‌هایی از این نظر استفاده می‌شود.

بهره‌مندی از هندزفری و یا میکروفن دستهPS5

از دیگر مشخصه‌های دسته PS5 می‌توان به قابلیت صحبت کردن از طریق هندزفری و میکروفن اشاره کرد. با استفاده از میکروفن می‌توان صدای خود را در حین بازی پخش کرد که به خودی خود ویژگی قابل توجهی است.

اگر هنوز خرید ps5 را انجام ندادید، می توانید کلیک کنید تا با قیمت های آن آشنا شوید.

وزن سبک دسته PS5

آنچه که بیش از همه اهمیت دارد، وزن سبک و حجم کوچک کنترلر کنسول بازی PS5 در قیاس با دسته بازی PS4 است. بدین ترتیب با توجه به وزن سبک دسته، کاربر در حین اجرای بازی برای مدت زمان طولانی، نه تنها احساس خستگی نمی‌کند، بلکه فشار مضاعفی نیز به ماهیچه‌های دست در اثر نگه داشتن کنترلر برای مدت‌های طولانی وارد نمی‌آید. با توجه به ویژگی‌هایی که دوال سنس‌ها با خود به همراه دارند، خرید دسته بازی PS5 برای تمامی گیمرهای حرفه‌ای و علاقمندان پیشنهاد می‌شود. علاوه بر آن به دلیل درخشندگی جذاب و خاص دوال سنس قرمز، خرید دسته PS5 قرمز به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات و لوازم جانبی نسل پنجم کنسول‌های بازی شرکت سونی شناخته شده است.