پیش از آنکه شما را با معرفی انواع پلی استیشن ۲ آشنا نماییم، باید بگوییم که این کنسول خانگی یکی از خاطره انگیزترین کنسول‌های بازی در تاریخ است.  می‌توان گفت اوج موفقیت سونی با تولید پلی استیشن ۲ و تغییراتی که بر آن لحاظ شد، صورت گرفت. همچنان تا به اکنون خرید ps2 به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌های خانگی طرفداران بسیاری دارد.  این محصول در سال ۲۰۰۰ از سوی کمپانی سونی معرفی شد. بدون شک تمام گیمرهای حرفه‌ای که سابقه طولانی در اجرای بازی‌های ویدیویی دارند، تجربه با این کنسول را هنوز به یاد دارند. این محصول در زمان خودش بی رقیب بود و مایکروسافت تازه در سال ۲۰۰۱ از اولین کنسول خانگی خود رونمایی کرد.

پلی استیشن ۲ و انواع آن

شاید برای بسیاری از کسانی که تازه به دنیای بازی‌های دیجیتالی ورود کرده اند، معرفی انواع پلی استیشن ۲ جالب باشد. به دلیل آنکه بسیاری از کاربران هنوز اطلاعات کافی درباره انواع این کنسول خانگی ندارند. کمپانی سونی، پلی استیشن ۲ را در دو نسخه اصلی در بازار عرضه نمود. نسخه اصلی در سال ۲۰۰۰ در ژاپن به ثمر نشست و نسخه اسلیم در سال ۲۰۰۴ در دسترس گیمرها قرار گرفت.

تفاوت نسخه اصلی و نسخه اسلیم پلی استیشن ۲

برای شرح بیشتر درباره معرفی انواع پلی استیشن ۲ می‌توان به تفاوت میان نسخه‌های این محصول پرداخت. نسخه اصلی در قیاس با نسخه اسلیم در ابعاد بزرگ‌تر و حجیم‌تر است. علاوه بر آن نسخه اصلی دارای درایو بلوری بوده و می‌توان برای استفاده از آن از دیسک‌های بلوری بهره‌مند شد. نسخه اسلیم فاقد درایو است و بازی‌ها را می‌توان در آن ذخیره نمود. به همین دلیل این مدل در اندازه و ابعاد کوچکتری تولید و عرضه شد. همچنین نسخه اسلیم دارای درگاه USB بوده و اصطلاحاً فلش‌خور است. خرید ps2 فلش‌خور و خرید ps2 اورجینال هر یک دارای ویژگی‌های منحصر به خود است و هنوز علاقمندان بسیاری از این محصول کاربردی استقبال می‌کنند.

تفاوت نسخه اصلی و نسخه اسلیم پلی استیشن ۲
تفاوت نسخه اصلی و نسخه اسلیم پلی استیشن ۲

برای خرید انواع پلی استیشن 2 از سایت تهران پی اس روی خرید ps2 کلیک نمایید.

پلی استیشن ۲ در بازار جهانی چند قیمته؟

آنچه که در حال حاضر برای خریداران پلی استیشن ۲ در اولویت است، یکی قیمت و دیگری کارکرد محصول است. ما در این بخش به معرفی انواع پلی استیشن ۲ به صورت مختصر پرداختیم. اما با توجه به ورود نسل های جدید از کنسول‌های خانگی توسط کمپانی سونی و همچنین توقف در تولید پلی استیشن ۲، مشتریان می‌توانند این محصول را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایند.  در ابتدای رونمایی از پلی استیشن ۲، این محصول در بازار جهانی به قیمت ۲۹۹ دلار به فروش رسید و در همان ابتدا بیش از ۱۵۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شد. در نتیجه بابت کیفیت سخت افزاری می‌توان این اطمینان را حاصل کرد که کنسول، یک محصول با کیفیت و همیشگی است.

خرید پلی استیشن ۲ در ایران

خرید پلی استیشن ۲ در ایران
خرید پلی استیشن ۲ در ایران

در ایران پلی استیشن ۲ نیز مخاطبان پر و پا قرص خود را دارد. شما می‌توانید با شناخت معرفی انواع پلی استیشن ۲ ، به راحتی مدل دیسک خور و یا فلش‌خور آن را تهیه کنید. ویژگی‌هایی مانند اجرای بازی‌های خاطره انگیز و محبوبیت فوق‌العاده آن در بین کاربران همچنان پا برجاست. علاوه بر آن قیمت این کنسول در قیاس با سایر کنسول‌ها بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.به طوری که با صرف هزینه‌ای نه چندان بالا می‌توانید از یک محصول همیشگی و کاربردی برخوردار شوید.