بازی‌های کینکت به عنوان هیجان انگیزترین بازی‌های ایکس باکس شناخته شده اند. شما دنبال هر سبک و ژانری که باشید، حتماً آن را در بین بازی‌های کینکت پیدا می‌کنید. طیف متعدد این نوع بازی‌ها به‌قدری گسترده است که سلیقه هر شخصی را برآورده می کند. علاقمندان بازی‌های ورزشی، نقش آفرینی، اکشن، شوتر و تیراندازی، بازی‌های موزیکال، بازی‌های مبارزه‌ای و خلاصه هر ژانری که دلتان بخواهد در میان بازی‌های کینکت موجود است. در واقع شما می‌توانید با خرید ایکس باکس ۳۶۰ و همچنین خرید کینکت از انواع بازی‌های مهیج و مفرح بهره‌مند شوید. اگر هنوز نمی‌دانید پرطرفدارترین بازی‌ها کدام‌ها هستند، با ما همراه باشید تا به معرفی بازی‌های کینکت xbox 360 بپردازیم.

معرفی انواع بازی‌های مختص به کینکت ایکس باکس ۳۶۰

بازی Kinect Sports Rivals

کینکت اسپورتس از آن دسته بازی‌هایی است که بدون شک ورزشکاران به‌خصوص کوهنوردان مشتاق آن هستند. توانایی در صخره نوردی و کوهپیمایی تمام آن چیزی است که بازی بر روی آن متمرکز شده است. شما در بازی باید با استفاده از ابزار و وسایل موجود بتوانید از مراحل سخت گذر کنید و امتیاز بگیرید. دقت و تمرکز تنها مهارتی است که بازیکن باید داشته باشد. اجرای این بازی یکی از بهترین تجربه‌هایی است که می‌توان با استفاده از کینکت از آن لذت برد. البته بازی‌های کینکت فقط شامل بازی‌های ورزشی نشده و معرفی بازی‌های کینکت xbox 360 همچنان ادامه دارد.

بازی Kinect Sports Rivals
بازی Kinect Sports Rivals

بازی Dance Central Spotlight

طرفداران بازی‌های موزیکال و رقص با اجرای بازی Dance Central Spotlight می‌توانند اوقات بسیار خوشی را با دوستانشان تجربه کنند. یک بازی شاد و خوش ساخت که هر بیننده‌ای را به شوق می‌آورد. از طریق کینکت شما می‌توانید مهارت خود را در  رقص بسنجید. نوع بازی به گونه‌ای است که کینکت تمام حرکات بدن شما را در رقص  دنبال می‌کند و شما باید عیناً مطابق حرکات نمایش داده شده برقصید. در مجوع یک بازی مفرح و در عین حال مهیج که به عنوان یک سرگرمی جذاب مهمانی‌های دورهمی شما را تکمیل می‌کند.

برای خرید انواع کنسول های بازی همراه با کلی بازی های کینکت روی لینک خرید Xbox 360 کلیک نمایید.

بازی D4 Dark Dreams Don’t Die

اگر علاقمند به بازی‌های جذاب کاراگاهی و پلیسی هستید، ما در معرفی بازی‌های کینکت xbox 360  دیدن بازی D4 Dark Dreams Don’t Die را به شما پیشنهاد می‌کنیم. گیمر باید در نقش کاراگاه در بازی ظاهر شود. مضمون داستان به نوعی است که در مخاطب احساس کشش برای فهمیدن پایان ماجرا ایجاد می‌کند. هر چند که شاید از نظر گرافیکی آنقدرها قوی نباشد اما اجرای بازی با کینکت بسیار مهیج تر از آن است که بخواهید فکرش را کنید.

بازی Blue Estate

از دیگر بازی‌های خوشنام و خوش سخت برای معرفی بازی‌های کینکت xbox 360  می‌توان به بازی Blue Estate اشاره کرد. طرفداران بازی‌های شوتر، اجرای این بازی را از دست ندهند. شما می‌توانید یک تجربه منحصر به فرد و بی نظیر برای اجرای این بازی با کینکت داشته باشید و به دنیای مافیای آمریکا قدم بگذارید.

بازی Blue Estate
بازی Blue Estate

بازی Fruit Ninja Kinect 2

بازی Fruit Ninja Kinect 2
بازی Fruit Ninja Kinect 2

بازی‌های خوش ساخت بسیاری در معرفی بازی‌های کینکت xbox 360 می‌گنجد که ما در اینجا فقط به بخش کوچکی از این بازی‌ها اشاره می‌کنیم. از دیگر بازی‌های جذاب می‌توان از بازی شاد و پرنشاط Fruit Ninja Kinect 2 نام برد. یکی از امتیازهای این بازی، اجرای چند نفره است که می‌توانید با سایر دوستانتان ، لذت بازی را به اشتراک بگذارید. جلوه‌های بصری متنوع، گرافیک باکیفیت و امکان اجرای آن با کینکت از دیگر ویژگی‌های بازی محسوب می‌شود.

کنسول ایکس باکس 360 دارای بازی های بسیار زیادی را دارد که چند نمونه از آنها را نان می بریم.

  • kinect sports
  • kinect sports adventurs
  • fruit ninja
kinect
kinect