تمامی بازی‌های ایکس باکس، از جمله بازی‌های با کیفیتی است که مایکروسافت در بازار جهانی ارائه داده است. در‌واقع بازی‌های تولید شده جزء موفقیت‌های مایکروسافت محسوب می‌شود. اگرچه مایکروسافت برای نسل هشتم کنسول‌های بازی فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشت، اما در نهایت آمار فروش و افزایش تعداد طرفداران محصولات مایکروسافت، نشان‌دهنده میزان موفقیت این کمپانی است. همچنان خرید ایکس باکس وان و خرید ایکس باکس وان اس همچنان از سوی طرفداران با استقبال بی‌نظیری روبروست. در نتیجه با توجه به رضایتمندی کاربران از پلتفرم‌های مایکروسافت، بدون شک نمی‌توان معرفی بهترین بازی‌های ایکس باکس وان را نادیده گرفت.

بازی Assassin’s Creed Odyssey

برای معرفی بهترین بازی‌های انحصاری ایکس باکس وان بهتر است که از بازی جذاب Assassin’s Creed Odyssey شروع کنیم. این بازی محصول استودیوی یوبی سافت است که در تاریخ ۲۰۱۸ به بازار عرضه شد.ماجرای بازی، روایت یک داستان تاریخی جنگجویانه است. مبارزه میان اسپارت و آتن که منجر به رویدادهای جنگی می‌شود. شخصیت‌های کساندرا و الکسیس جزء کاراکترهای اصلی بازی هستند که کاربر می‌تواند به دلخواه یکی از آن‌ها را انتخاب کند.شخصیت پردازی‌های ویژ، اتمسفر جذاب و مهیج، تصویرسازی‌های قدرتمند از جمله جلوه‌های این بازی شناخته شده است.

بازی Assassin's Creed Odyssey
بازی Assassin’s Creed Odyssey

بازی Dark Souls III

از دیگر بازی‌های محبوب ایکس باکس وان، می‌توان به ورژن سوم روح‌های تاریک اشاره کرد. انتشار این بازی به سال ۲۰۲۶ برمی‌گردد و محصول استودیوی ژاپنی فرام سافتور است. ژانر بازی در سبک نقش آفرینی و ماجراجویانه می باشد. دارک سولز ۳ آخرین نسخه‌ از این بازی است که می‌توانید با اجرای آن تجربه تازه‌تری را به دست آورید. طراحی استادانه مراحل مختلف و استفاده از سلاح‌های متنوع از جمله ویژگی‌های بازی سولز ۳ محسوب می‌شود.

بازی Battlefield 1

برای معرفی بهترین بازی‌های ایکس باکس وان می‌توان به بازی مهیج بتلفیلد۱ اشاره کرد.بتلفیلد ۱ ساخته استودیوی دایس و الکترونیک آرتز است. این بازی که در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد، سبک شوتر و مبارزه‌ای دارد. فضای بازی مرتبط با رویدادهای جنگ جهانی اول است که مخاطب را با خود در وقایع همراه می‌کند. در زمان انتشار بازی با استقبال بی‌نظیری از سوی مخاطبان روبرو شد و به عنوان یک برگ برنده برای الکترونیک آرتز محسوب شد.ویژگی ممتاز بازی بتلفید، بخش چند نفره آن است که تجربه‌ای سرگرم کننده برای کاربران به وجود می‌آورد.

بازی Battlefield 1
بازی Battlefield 1

برای نصب انواع بازی های ایکس باکس وان و ایکس باکس وان اس روی لینک نصب بازی کلیک نمایید.

بازی DOOM

جهت معرفی بهترین بازی‌های ایکس باکس وان نیازمند یک فهرست طولانی است که ما در اینجا فقط به تعدادی از بازی‌ها اشاره می‌کنیم. یکی دیگر از بازی‌های پرمخاطب و جذاب ایکس باکس وان، بازی DOOM است. سازنده و ناشر بازی استودیوی اید سافتور و بتسدا می‌باشد که در سال ۲۰۱۶ در دسترس مخاطبین قرار گرفت. شوتر اول شخص سبک بازی بوده و خشونت در آن حرف اول را می‌زند. واکنش‌های تند و سریع تمام آن چیزی است که بازیکن در اجرای بازی باید داشته باشد. گیم پلی بازی DOOM بسیار مهیج و هیجان انگیز است. در کل با خرید ایکس باکس وان حتماً تماشای این بازی را در اولویت فهرست خود قرار دهید. گفتنی است که ما در اینجا تنها به بخشی از معرفی بهترین بازی‌های انحصاری ایکس باکس وان پرداختیم و لیست بازی‌های این کنسول بسیار طولانی‌تر از حد انتظار است.

بازی DOOM
بازی DOOM

معرفی سایر بازی‌های ایکس باکس وان؛

  • بازی Devil May Cry 5
  • بازی Apex Legends
  • بازی Minecraft: Xbox One Edition
  • بازی Middle-earth: Shadow of Mordor
  • بازی DOOM Eternal
  • بازی The Banner Saga 3
  • بازی Dishonored 2
  • بازی Fallout 4