خرید پلاس برای پلی استیشن 4 یکی از ملزومات مورد نیاز برای دیدن انواع بازی‌ها، با بهترین قیمت ممکن است. یعنی اگر می‌خواهید در هزینه خرید و یا نصب بازی ps4 تا حد بسیار زیادی صرفه جویی کنید، ما خرید پلاس را به شما توصیه می‌کنیم. این روزها در هر سوپرمارکت اکانت پلاس با قیمت‌های مختلف خرید و فروش می‌شود که در بسیاری از موارد فاقد اعتبار هستند. در نتیجه برای خرید اکانت، مراقب برخی از کلاهبرداران احتمالی باشید. ترجیحاً به راحتی به هر فروشنده ای اعتماد نکنید تا سرمایه‌تان نظیر اطلاعات شخصی و یا حساب کاربری تان به باد رود.  قیمت خرید یک اکانت پلاس، رقم بسیار ناچیزی است اما آنچه که حائز اهمیت است، مشخصات کاربری  شخص شماست.

از کجا اکانت پلاس برای پلی استیشن 4 بخریم؟

توجه داشته باشید که برای خرید ps4، خرید سایر کنسول‌های خانگی و همچنین خرید اکانت پلاس حتماً به فروشگاه های معتبر که دارای خدمات پس از فروش، خدمات پشتیبانی  و وب سایت‌های معتبر هستند، مراجعه نمایید. در غیر اینصورت آنچه که در بسیاری از آگهی ها و تبلیغات دیده می‌شود، فروش اکانت پلاس جعلی با قیمت‌های متفرقه است.

انواع متفاوت اکانت پلاس

برای خرید پلاس برای پلی استیشن 4 ، به مدت زمان اعتبار آن توجه داشته باشید. مدت زمان اعتبار اکانت به شما اجازه می‌دهد تا در مدت زمان مشخص انواع بازی‌ها را به راحتی نصب و ذخیره نمایید. در نتیجه شما می‌توانید طبق نیاز خودتان از انواع اکانت‌ها استفاده کنید. مدت زمان این اکانت‌ها شامل ۱۴ روزه، یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله می‌شود. توجه داشته باشید که پس از اتمام مدت زمان اکانت، شما دیگر قادر به استفاده از همان اکانت نخواهید بود و باید اکانت جدید خریداری کنید.

انواع متفاوت اکانت پلاس

خرید اکانت پلاس و دیسک ریجن

یکی دیگر از نکات اساسی جهت خرید پلاس برای پلی استیشن 4 ، کشور تولید کننده محصول است. برای نمونه برخی از اکانت پلاس‌ها برای آمریکا هستند که دارای کد ده رقمی است. یعنی اگر اکانت شما آمریکاست، باید دیسک ریجن‌های آن را پیدا کنید. حتماً باید ریجن دیسک بازی با ریجن اکانت یکجور باشد. در غیر این صورت اکانت فعال نمی‌شود. برای همین بازی‌هایی که با ادیشن‌های خاص به بازار می‌آیند، باید حتماً با ریجن اکانت خریداری شده، تهیه کنید.

برای خرید اکانت پلاس و استعلام قیمت با شماره های انتهای سایت تماس بگیرید.

قیمت اکانت پلاس

با توجه به تعیین مدت زمان اکانت، هر اکانت پلاس دارای قیمت مشخصی است. برای نمونه اکانت پلاس ۱۴ روزه ارزان‌تر از اکانت پلاس یک ساله است. اما استفاده از اکانت پلاس یک ساله نسبتاً مقرون به صرفه‌تر می‌باشد تا آنکه کاربر هر بار مجبور شود، هر ۱۴ روز یکبار اکانت جدید بخرد. توجه به چنین نکات ریز برای خرید پلاس برای پلی استیشن 4 بسیار حائز اهمیت است.

از سوی دیگر تهیه اکانت ۶ ماهه و یک ساله برای آن دسته از کاربرانی که مدام در حال بازی‌های مولتی پلیر و یا آنلاین هستند، به صرفه‌تر می‌باشد.

فروشگاه تهران پی اس، عرضه کننده انواع کنسول‌های خانگی، لوازم جانبی آماده هرگونه پاسخ دهی به شما مشتریان عزیز است. علاوه بر آن فروش پلاس یکی از عمده ترین خدمات این مجموعه می‌باشد.