اگر به دنبال خرید یک پلی استیشن کاربردی، مقرون به صرفه و همیشگی هستید، ما به شما خرید ps4 را پیشنهاد می کنیم. با خرید یک دستگاه پلی استیشن ۴ ، شما یک کنسول بی‌نظیر را با فناوری سخت افزاری پیشرفته به خانه می‌برید. اگرچه با ورود نسل نهم کنسول‌های بازی شرکت سونی یعنی ps5 همچنان تا حدودی قیمت ps4 از نظر برخی از کاربران بالاست اما آنچه که بایستی مورد توجه قرار داد ویژگی‌های فنی و سخت افزاری کنسول است که نسبت به نسخه‌های پیشین همچنان حرفی برای گفتن دارد. در این بخش به توضیح برخی از نکات مرتبط با خرید ps4 ارزان و اینکه ps4 آکبند یا رفرش کارخانه از کجا بخریم، می‌پردازیم.

چه نوع از پلی استیشن ۴ را تهیه کنیم؟

پلی استیشن ۴ انواع متعددی دارد. با تولید ps4 استاندارد در سال ۲۰۱۵ ما شاهد تولید و عرضه ps4 اسلیم و ps4 پرو شدیم. کنسول‌های ارتقاء یافته‌ای که هر کدام مشخصه‌های فنی و ظاهری مختص به خود را دارا می‌باشند. در این میان علاوه بر مشخصه‌های سخت افزاری، بودجه نیز از جمله عوامل حائز اهمیت در انتخاب کنسول است. نوسان قیمتی انواع پلی استیشن ۴ به دلیل قابلیت‌های ارتقاء یافته و امکاناتی است که در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. به مراتب به هر اندازه که قابلیت‌های کنسول بیشتر باشد، قیمت محصول نیز بالاتر خواهد بود.

معرفی خرید ps4 ارزان قیمت

پلی استیشن ۴ استاندارد با توجه به آنکه طرح و مدل قدیمی‌تری در قیاس با سایر انواع ps4 دارد، از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. از سوی دیگر طرح اسلیم نه تنها از نظر شکل ظاهری بسیار جمع و جورتر از نوع استاندارد است، بلکه این دستگاه نیز قمیت منصفانه‌ای را شامل می‌شود.

معرفی خرید ps4 ارزان قیمت

انتخاب پلی استیشن مناسب

 اگر در جستجوی خرید ps4 ارزان هستید، ps4 اسلیم شاید گزینه مناسب‌تری باشد. پلی استیشن ۴ طرح اسلیم ظاهر شیک و ظریفی دارد و این به دلیل آن است که دستگاه فاقد درایو نوری می‌باشد. در‌واقع شما نمی‌توانید بازی‌ها را به صورت دیسک درون دستگاه قرار دهید و بایستی بازی‌ها را در داخل کنسول نصب و ذخیره کنید. از سوی دیگر نصب بازی‌های دیجیتالی به مراتب ارزان‌تر از خرید بازی‌های دیسکی است. بدین ترتیب در دو حالت از نظر اقتصادی به نفع شماست.

انتخاب پلی استیشن مناسب

 دلیل انتخاب پلی استیشن ۴ اسلیم و پلی استیشن ۴ پرو؟

کنسول ps4 اسلیم از نظر عمل‌کرد سخت افزاری و فنی هیچ گونه تفاوتی با ps4 استاندارد ندارد و تنها تفاوت آن در شکل ظاهری دستگاه است. در مقابل ps4 پرو به دلیل به کارگیری فناوری پیشرفته و قدرت سخت افزاری بهتر قیمت بالاتری را نسبت به دو کنسول دیگر شامل می‌شود. البته ویژگی‌های فنی محصولات سونی برای تمامی گیمرها به خوبی ثابت شده و اگر چنانچه ps4 پرو با قابلیت بهتری در بازار معرفی می‌شود قاعدتاً ارزش خرید آن نیز بالاتر است.

انتخاب پلی استیشن از روی ظرفیت داخلی دستگاه

یکی از موارد قابل توجه برای انتخاب و خرید کنسول، ظرفیت پلی استیشن است که می‌توان فایل بازی‌ها را در آن ذخیره نمود. پلی استیشن ۴ طرح اسلیم با دو ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت و همچنین با ظرفیت یک ترابایت تولید و در بازار عرضه می‌شود. پلی استیشن ۴ پرو نیز فقط با ظرفیت یک ترابایت در بازار عرضه می‌شود. ناگفته نماند که ps4 پرو به صورت محدود و با ظرفیت دو ترابایت از سوی کمپانی سونی به مناسبت فروش بالای این محصول نیز در بازار جهانی عرضه شد.

هزینه‌های بازی

با خرید ps4 اسلیم، بازی‌ها کاملاً دیجیتالی و قابل نصب هستند. در‌واقع شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای نه چندان زیاد از بیست بازی، از رایج‌ترین بازی‌های دنیا بهره‌مند شوید. قیمت خرید یک بازی دیسکی برابر با بیست بازی دیجیتالی است و از این نظر در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌شود. برای خرید ps4 ارزان از بخش فروش محصولات مجموعه تهران پی اس، می‌توانید از خدمات نصب بازی و مشاوره با تیم مجرب مجموعه نیز برخوردار شوید.

خرید ps4 ارزان

علاقمندان برای خرید ps4 باید نوع، مدل و همچنین میزان ظرفیت حافظه داخلی کنسول را درنظر داشته باشند و طبق نوع نیاز مصرفی کنسول مورد نظرشان را انتخاب کنند. اطلاع از مشخصات فنی، ظاهری و امکانات محصول سبب می‌شود که خریداران انتخاب بهتری داشته باشند. در نتیجه قبل از خرید کنسول، مشاوره با تیم مجرب مجموعه توصیه می‌شود.

مزایای خرید ps4 ارزان چیست؟

از جمله مزایای خرید ps4 ارزان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • قیمت ارزان و مقرون به صرفه
  • طراحی شیک
  • وزن سبک در قیاس با ps5
  • کیفیت بالای کنترلر دوال شاک
  • پردازنده گرافیکی با کیفیت
  • عمل‌کرد بالای سخت افزاری
  • رزولوشن تصویری بالا
  • امکان اتصال تلویزیون 4K به پلی استیشن
  • قابلیت شخصی سازی و سازگاری با لوازم جانبی
مزایای خرید ps4 ارزان چیست؟

معایب خرید ps4 ارزان چیست؟

بی‌تردید تمامی کنسول‌های بازی علاوه بر مزایایی که شامل می‌شوند، دارای معایبی نیز هستند که بایستی قبل از خرید به معایب آن آگاه بود. از جمله معایب پلی استیشن ۴ عبارتند از؛

  • متمرکز شدن توجهات بر روی نسل جدید کنسول‌های سونی ps5
  • صرف مدت زمان بالا برای لود کردن بازی‌ها
  • پایین بودن عمر باتری کنترلر دوال شاک

قیمت پلی استیشن ۴

ویژگی‌های فنی و سخت افزاری پلی استیشن ۴ به گونه‌ای است که این محصول در بازار جهانی و در بازار داخلی به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات شناخته شده است. قیمت فروش ps4 در ایران  از ۸ تا ۱۴ میلیون تومان متغیر است. این نوسان قیمتی به دلیل  مدل‌های قدیمی و یا  ارتقاء یافته است. کاربران می‌توانند برای خرید ps4 ارزان و اطلاع از قیمت محصولات به بخش فروش مراجعه نمایند.

از کجا ps4 بخرم؟

مجموعه معتبر تهران پی اس با سال‌ها تجربه در زمینه فروش و عرضه کنسول‌های بازی این امکان را برای مشتریان عزیز قرار داده است تا بتوانند با خرید ps4 ارزان از خدمات نصب بازی، خرید لوازم جانبی با کیفیت، خدمات پس از فروش و سایر خدمات بهره‌مند شوند. پشتیبانی کامل، مشاوره رایگان، ارائه ضمانت نامه پس از فروش تنها بخشی از خدمات این مجموعه محسوب می‌شود. خریداران می‌توانند انواع کنسول‌های بازی را با پایین‌ترین قیمت بازار از مجموعه تهران پی اس تهیه نمایند چرا که این مجموعه با‌عرضه مستقیم کنسول‌های بازی و حذف واسطه موفق شده است تا به عنوان یکی از معتبرترین مرجع گیمرهای حرفه‌ای تبدیل شود.