پلی استیشن PS4 از جمله پرطرفدارترین و جذاب‌ترین کنسول‌های بازی در میان کاربران است که از نظر ویژگی‌ها و قابلیت‌های شاخص آن، در سطح جهان بسیار خوش درخشیده است. از آنجایی که این کنسول قابلیت اجرای بازی‌های کپی خور را ندارد، با خرید کنسول بازی PS4، اغلب کاربران جهت نصب بازی PS4 دچار دغدغه هایی هستند. در نتیجه برای نصب بازی‌ها یا بایستی از بازی‌های دیجیتال استفاده کنید و یا از بازی‌های هکی بهره‌مند شوید. به مراتب خرید بازی‌های هکی در قیاس با بازی‌های دیجیتال، برای کاربران بسیار بهینه و مقرون به صرفه است. علاوه بر آن استفاده از بازی‌های هکی دارای مزیت‌هایی است که در ادامه به شرح مختصری درباره آن می‌پردازیم. ناگفته نماند کاربران می‌توانند برای خرید PS4 ، نصب بازی PS4 و سایر خدمات مرتبط با آن با تیم مجرب Tehran PS مرجع گیمرهای حرفه‌ای تماس حاصل کرده و اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایند.

اکانت هکی چیست؟

خرید اکانت هکی از جمله روش‌های دانلود و نصب بازی PS4 است. استفاده از اکانت هکی که به آن اکانت دیجیتال نیز گفته می‌شود همچنان برای بسیاری از کاربران گنگ و نامفهوم است. حتی برخی از کاربران بر این باورند که با خرید اکانت هکی و استفاده از آن احتمال بن شدن دستگاه و یا وجود ایراداتی از این نظر امکان دارد و در نتیجه از خرید اکانت منصرف می‌شوند. اما بایستی به این موضوع اشاره کنیم که استفاده از اکانت هکی مزایای بسیاری را شامل می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با نحوه نصب بازی PS4 از طریق اکانت دیجیتال آشنا نماییم.

شیوه‌های نصب بازی PS4

برای اجرا و نصب بازی PS4 در پلی استیشن ۴ شما می‌توا نید از چند راهکار استفاده کنید. در این بخش ما شما را با انواع شیوه‌های نصب بازی و اجرای آن آشنا می‌کنیم.

راهکار اول) با توجه به آنکه کنسول PS4 کپی خور نیست، شما نمی‌توانید که از طریق سی دی بازی‌ها را نصب کنید. در نتیجه بایستی بازی‌های دیجیتال را با قیمت‌های بسیار بالا خریداری نمایید. از سوی دیگر اگر چنانچه بازی جدیدی از سوی کمپانی معرفی شود، مدت زمان بسیاری به طول می‌انجامد تا بازی به دست کاربر برسد.

راهکار دوم) خرید اکانت دیجیتال و استفاده از بازی‌های هکی از دیگر راهکاری است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم. خرید اکانت دیجیتال برای نصب بازی PS4 مزایایی را شامل می‌شود که دانستن آن خالی از لطف نیست. از جمله مزایای این روش آن است که هزینه‌ای که قرار است صرف خرید سی دی کنید، می‌توانید صرف خرید اکانت دیجیتال کنید. از دیگر ویژگی‌های این راهکار آن است که با خرید اکانت، دیگر نیازی به خرید سی دی نداشته و می‌توانید نصب بازی PS4 را به صورت مستقیم دانلود و اجرا نمایید. از دیگر مزایای این روش دسترسی به بازی‌های روز است.

بدین ترتیب شما می‌توانید هر نوع بازی دلخواهتان را به راحتی نصب کنید. برای چگونگی خرید اکانت هکی و نحوه نصب بازی PS4 می‌توانید با مشاوران سایت تهران پی اس تماس حاصل نمایید تا اطلاعات دقیقی را در اختیارتان قرار دهند.

به نظر منطقی‌ترین و رایج‌ترین روش، خرید اکانت هکی است. ناگفته نماند که کاربران می‌توانند برای یک ترابایت تا سقف 20 اکانت دیجیتالی را برای نصب بازی‌ها خریداری کرده و بر کنسول دانلود و اجرا نمایند. در نتیجه با استفاده از این روش دیگر هیچگونه نیازی به خرید CD ROM برای نصب بازی‌ها نخواهید داشت.

خرید اکانت دیجیتال برای نصب بازی PS4

استفاده از اکانت هکی برای نصب بازی PS4

همانطور که گفته شد، خرید اکانت هکی یا همان اکانت دیجیتال به صرفه‌ترین روش برای نصب بازی PS4 است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند با خرید اکانت هکی به راحتی به اجرا و دانلود انواع بازی‌ها دسترسی داشته باشند. به عبارتی شما با خرید اکانت هکی با ایمیل و پسورد  دارنده اکانت اصلی می‌توانید بازی‌ها را دانلود کنید. توجه داشته باشید که هر اکانت شامل چند بازی مختلف است که با توجه به تعداد و همچنین نوع بازی‌ها، در تعیین مقدار هزینه و قیمت اکانت مؤثر است. می‌توان برای درک بهتر این چنین بیان کرد که  برای نمونه قیمت اکانتی که شامل بازی Need For Speed PayBack است، ارزان‌تر از قیمت اکانتی است که شامل بازی FIFA 21 می‌شود. آنچه که سبب می‌شود قیمت یک اکانت هکی از اکانت دیگری گران‌تر باشد، نوع بازی است. در‌واقع بازی‌هایی که به روز هستند و یا از محبوبیت بسیاری در میان کاربران برخوردارتر است، قیمت بالایی هم دارد. از دیگر دلایل گران بودن برخی از اکانت‌ها جهت نصب بازی PS4، تمایل کاربران برای خرید یک اکانت هکی حاوی همان بازی مورد نظر و محبوب است. بایستی خاطرنشان کنیم که عناوین انحصاری کنسول بازی PS4 حتی با‌گذشت دو الی سه سال همچنان با قیمت‌های بسیار بالایی فروخته می‌شوند. هر چند که تفاوت قیمتی میان نسخه‌های فیزیکی و نسخه‌های دیجیتالی بسیار است.

مزیت‌های اکانت هکی- دیجیتالی

استفاده از اکانت هکی برای نصب بازی PS4 در قیاس با بازی‌های اورجینال دارای مزیت‌های بسیاری است که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

مزیت‌های اکانت هکی عبارتند از؛

یک) از جمله روش‌های ارزان برای نصب انواع مختلف بازی PS4

دو) دسترسی و دانلود مستقیم انواع بازی‌های به روز و جدید

سه) یکی از رایج‌ترین روش‌های نصب بازی PS4

چهار) قابلیت خرید تا تعداد بالایی اکانت دیجیتالی

پنج) عدم نیاز به سی دی رم برای نصب بازی

شش) دسترسی آسان به عناوین انحصاری PS4

هفت) امکان دانلود و نصب نسخه‌های دیجیتال بازی‌ها

برای اطلاع از قیمت نصب بازی ps4 می توانید کلیک کنید.

ظرفیت‌های اکانت هکی PS4

اکانت‌های هکی در سه ظرفیت متفاوت به فروش می رسد، این ظرفیت‌ها شامل ظرفیت یک، دو و سه است. بدین ترتیب در هنگام خریداری اکانت بایستی به ظرفیت آن توجه کنید. آنچه که ظرفیت‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند، قابلیت آنلاین، دانلود، نصب بازی PS4 و اجرای بازی‌ها است. بهره‌مندی از امکان PS PLUS جهت اجرای بازی آنلاین نیز در انتخاب نوع ظرفیت‌ها بی‌تأثیر نیست. پیشنهاد می‌شود در هنگام خرید اکانت هکی به صورت حضوری حتماً اطلاعات بیشتری را در اینباره دریافت نمایید. تیم مجرب سایت تهران پی اس، مرجع گیمرهای حرفه‌ای نه تنها راهنمایی های لازم را به مشتریان ارائه می دهد، بلکه خدماتی نظیر نصب بازی PS4 را نیز در اختیار کاربران می‌گذارد. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر برای چگونگی خرید اکانت هکی می‌توانید با مشاوران تهران پی اس تماس حاصل نمایید.