خرید ایکس باکس سری ایکس دو دسته |قیمت Xbox series X دو دسته

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 بهمن
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۳۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

دسته بازی

2تا کنترلر ایکس باکس سری

CPU

پردازنده‌ی شخصی‌سازی‌شده معماری Zen 2 شرکت AMD با هشت هسته و فرکانس حداکثر 3.8 GHz

GPU

پردازنده‌ی گرافیکی شخصی‌سازی‌شده‌ی معماری RDNA 2 شرکت AMD با قدرت ۱۲ ترافلاپس و ۵۲ واحد محاسباتی (CU) با فرکانس ۱/۸ گیگاهرتز

RAM

۱۶ گیگابایت حافظه‌ی GDDR6

بلوتوث

دارد

درایو

درایو بلوری 4K UHD

هارد دیسک

یک‌ترایابت SSD از نوع NVME شخصی‌سازی‌شده

رنگ

مشکی

نقد و بررسی خرید ایکس باکس سری ایکس دو دسته |قیمت Xbox series X دو دسته

خرید ایکس باکس سری ایکس دو دسته، قدرتمندترین و با کیفیت‌ترین کنسول کمپانی مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد. زمانی که شرکت مایکروسافت عنوان کرد که قرار است به زودی کنسولی با قابلیت رزولوشن 8k همراه با کیفیت 120HZ وارد صنعت بازی‌های دیجیتال شود، کنجکاوی اغلب طرفداران به ابعاد و قیمت کنسول جلب شد. با معرفی نسل نهم محصول شرکت مایکروسافت و رونمایی از کنسول ایکس باکس سری ایکس، به سرعت در مدت زمان کوتاه، این کنسول به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی شروع به درخشیدن کرد.

طراحی و ظاهر Xbox Series X

طراحی کنسول ایکس باکس سری ایکس تقریباً شبیه به محصولات پیشین مایکروسافت یعنی کنسول ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان است. با این تفاوت که در بخش بالایی این کنسول یک فن بزرگ تعبیه شده و مانع از داغ کردن دستگاه می‌شود. قابل ذکر است که فن دستگاه هیچگونه سر و صدای اضافی از خود تولید نکرده و همین موضوع باعث مزیت‌ دستگاه شده است. در نتیجه با خرید ایکس باکس سری ایکس  شما می‌توانید از یک کنسول با کیفیت، کاربردی و بسیار بهینه بهره‌مند شوید.

مشخصات فنی خرید ایکس باکس سری ایکس دو دسته

علاقمندان خرید ایکس باکس سری به خوبی با عمل‌کرد سخت افزاری محصولات کمپانی سونی آشنا هستند. پردازنده مرکزی کنسول ایکس باکس سری ایکس به صورت هشت هسته‌ای و از نوع zen 2 است. علاوه بر آن پردازنده گرافیکی این محصول با ساختار RDNA 2 از فرکانس ۱.۸۲۵ گیگاهرتز بهره می‌برد. حافظه ۱۶ گیگابایتی برای ذخیره بازی‌ها و همچنین اجرای بازی‌ها با رزولوشن 4k و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه از دیگر قابلیت‌های آن به شمار می‌رود.

قابلیت‌های سخت افزاری کنسول

  • مجهز به درایو نوری4k UHD
  • دارای حافظه ۱۶ گیگابایتی از نوع GDDR6
  • سازگاری با هارد اکسترنال
  • پردازنده مرکزی CPU
  • پردازنده گرافیکی GPU
  • برخورداری از بازی‌های انحصاری

قیمت خرید ایکس باکس سری ایکس 

با توجه به عمل‌کرد سخت افزاری کاربردی دستگاه، خرید  ایکس باکس سری ایکس دو دسته از جمله به صرفه‌ترین دستگاه‌هایی محسوب می‌شود که ارزش خرید بسیار بالایی را شامل می‌شود.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.