خرید ایکس باکس 360 اسلیم همراه با 150 بازی | قیمت Xbox 360 slim 250G با بازی ریفر

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 20 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۶,۲۹۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

دسته بازی

کنترلر بی سیم xbox 360

CPU

IBM PowerPC

اتصال برق

آداپتوری

درایو

DVD-ROM

رنگ

مشکی

سازنده

Microsoft

نسخه کپی خور

قابلیت نصب بازی دارد, کپی خور می باشد

هارد دیسک

250 گيگابايت

ویژگی

این دستگاه رفرش کارخانه می باشد.

RAM

4GB

کابل AC

دارد

کابل HDMI

دارد

کاربرد

انجام بازی‌های ویدیویی

نقد و بررسی خرید ایکس باکس 360 اسلیم همراه با 150 بازی | قیمت Xbox 360 slim 250G با بازی ریفر

کمپانی مایکروسافت بار دیگر توانست با رونمایی از محصول جدید خود یعنی ایکس باکس 360 اسلیم، در صنعت بازی‌های ویدیویی خودنمایی کند. محصولی با ظاهری متفاوت و کم حجم اما با همان کیفیت سخت افزاری که  خواسته‌های کاربران را از یک دستگاه کاربردی برآورده می‌کند. این مدل از کنسو‌ل‌های بازی ایکس باکس، از کانفیگ‌های سخت افزار پرقدرتی برخوردار است که قابلیت اجرای بازی‌ها با رزولوشن تصویری بسیار بالا را به نمایش می‌گذارد. آن دسته از گیمرهایی که تمایل به دسترسی به انواع جدیدترین بازی‌های روز دنیا را دارند، می‌توانند با خرید ایکس باکس 360 اسلیم همراه با 150 بازی از یک خرید مقرون به صرفه بهره‌مند شوند.

قابلیت‌های ایکس باکس 360 اسلیم

خرید ایکس باکس 360 از هر نوع و مدلی که باشد، طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. همانطور که مشتریان سونی فقط به محصولات سونی تمایل دارند، مایکروسافت هم طرفداران خاص خود را دارد.  از لوازم جانبی ایکس باکس 360 می توان به کینکت و اجرای بازی‌هایی که شامل حرکات فیزیکی می‌شود اشاره کرد، از قابلیت‌های ویژه این مدل از کنسول بازی محسوب می‌شود. حافظه  کینکت این دستگاه ۱۹۰ مگابایت است. حافظه داخلی آن نیز ظرفیتی برابر با ۲۵۰ گیگابایت دارد. خرید ایکس باکس 360 اسلیم با 150 بازی این امکان را به کاربران می‌دهد تا به طور یک‌جا با خرید کنسول، 150 بازی را با همان قیمت پرداختی در کنسول نصب کنند.

پورت‌های ایکس باکس 360 اسلیم

اگر به دنبال کنسولی با پورت‌های متنوع هستید، خرید ایکس باکس 360 اسلیم همراه با 150 بازی برایتان بهترین انتخاب است.  این کنسول از پورت‌های زیر مجهز است:

  • ۵ پورت USB
  • یک پورت HDMI
  • یک پورت Kinect Port
  • یک پورت TOSLINK

اجرای بازی‌ها در کنسول ایکس باکس 360 اسلیم

علاوه بر آنکه می‌توانید بازی‌های دیجیتالی را در حافظه کنسول نصب و ذخیره کنید، این مدل از کنسول دارای یک محفظه برای قرارگیری بازی‌های دیسکی است. همچنین از آنجایی که کنسول قابلیت اتصال به  اینترنت را دارد، امکان اجرای بازی‌های آنلاین هم وجود دارد. اما اگر چنانچه از نظر قیمتی بخواهید که هزینه‌های بازی برایتان بسیار پایین و ارزان تمام شود و با یک تیر دو نشان بزنید، ما به شما خرید ایکس باکس 360 اسلیم همراه با 150 بازی را پیشنهاد می‌کنیم.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.