خرید بازی فیفا ۲۲ برای PS4 | قیمت بازی fifa22 برای ps4

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 14 بهمن
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۲۸۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

آنلاین

1 تا 4 نفر آفلاین – 1تا 10 نفر بخش ولتا – 1 تا 22 نفر بخش آنلای

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

3 سال به بالا

سبک بازی

مسابقه‌ای, ورزشی

نقد و بررسی خرید بازی فیفا ۲۲ برای PS4 | قیمت بازی fifa22 برای ps4

بازی فیفا ۲۲ از سوی شرکت EA الکترونیک آرتز ویژه پلتفرم‌های گوناگون اعم از پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری، ایکس باکس وان، گوگل استیدیا و پلی استیشن ۴ معرفی و عرضه شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. بایستی خاطر نشان کنیم که این بازی برای کنسول نینتندو و همچنین سوییچ نیز عرضه خواهد شد. طرفداران بازی‌های ورزشی و کاربران فوتبالی می‌توانند با خرید بازی فیفا ۲۲ برای PS4 از فضای ملموس و واقعی فضای بازی بهره‌مند شوند.

قیمت بازی فیفا ۲۲ برای PS4

کاربران می‌توانند ورژن اصلی نسل هشتم بازی فیفا ۲۲ را با قیمتی حدود ۶۰ دلار تهیه و خریداری نمایند.  البته با توجه به قابلیت HyperMotion در نسخه  نسل نهم این بازی، به قیمت ۷۰ دلار در بازار جهانی به فروش می‌رسد. هایپر موشن یک نوع هوش مصنوعی است که این امکان را ایجاد می‌کند تا کاربر بتواند فضای واقع‌گرایانه را بیشتر تجربه کند. از سوی دیگر شرکت الکترونیک آرتز امکانی را برای کاربرانی که موفق به خرید این بازی شده‌اند،  فراهم کرده است تا بتوانند با خرید نسخه التیمیت ادیشن با قیمت صد دلار، بازی را به نسخه بعدی ارتقاء دهند.  قابل ذکر است که کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت معتبر تهران پی اس، خرید بازی فیفا ۲۲ برای PS4 را با قیمتی بسیار پایین و مقرون به صرفه تهیه و خریداری نمایند.

مشخصات بازی fifa22 برای PS4

از جمله مشخصه‌های بازی فیفا ۲۲ برای PS4، ژانر ورزشی و فوتبالی آن است که علاقمندان بازی‌های هیجانی می‌توانند با خرید PS4 از فضای واقع‌گرایانه و ملموس این بازی بهره‌مند شوند. از دیگر ویژگی‌های این بازی می‌توان به امکان اجرای بازی به صورت تک نفره و چند نفره اشاره کرد. شما می‌توانید از قابلیت بازی چند نفره به همراه دوستانتان برخوردار شوید. گفتنی است که بازی fifa22 برای PS4 ویژه تمامی رده‌های سنی مناسب می‌باشد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.