خرید بازی فیفا ۲۲ برای ps5 | قیمت بازی fifa 22 برای ps5

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

نقد و بررسی خرید بازی فیفا ۲۲ برای ps5 | قیمت بازی fifa 22 برای ps5

از جمله بازی‌های پر طرفداری که با استقبال بسیار زیادی از سوی گیمرها و کاربران بازی‌های دیجیتالی مواجه شده است، خرید بازی فیفا ۲۲برای PS5 است. تقریباً اغلب کاربران از رقابت  میان FIFA و PES برای عرضه و انتشار بازی‌های دیجیتالی فوتبالی مطلع هستند. به طوری که هر سال شاهد عرضه نسل جدیدی از بازی‌های فصل جدید در این حوزه برای کاربران هستیم. بازی FIFA 22 محصول شرکت الکترونیک آرتزEA Sports است که در ژانر ورزشی و فوتبالی به بازار عرضه می‌شود. از جمله ویژگی‌های این بازی استفاده از قابلیت فناوری HyperMotion است که فضا و اتمسفر بازی را برای کاربران ملموس‌تر و واقعی‌تر جلوه می‌دهد. قابل ذکر است که قیمت جهانی خرید بازی فیفا ۲۲ برای PS5 و همچنین برای ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس مبلغ ۷۰ دلار تعیین شده است. علاقمندان به بازی‌های ژانر ورزشی و فوتبالی می‌توانند همین بازی را با مبلغی بسیار به صرفه‌تر از سایت معتبر تهران پی اس تهیه نمایند.

 

ویژگی‌های بازی فیفا ۲۲ برای PS5

همانطور که گفته شد، ژانر بازی فیفا ۲۲ برای PS5 ورزشی و فوتبالی است. ویژگی‌های جالب و برجسته این بازی سبب شده است تا حتی کسانی که علاقه‌ای به بازی فوتبال ندارند، به خرید PS5 و خرید بازی فیفا ۲۲ روی آورند. فضای واقعی فوتبال، هدف گیری توپ‌ها، پاس دهی و یا شانس گلزنی، موقعیت بازیکنان در این نسخه از بازی فیفا ۲۲ بسیار  ملموس، هیجان انگیز و جذاب است.  از دیگر بخش‌های جدید برای خرید بازی فیفا ۲۲ برای PS5 بخش التیمیت ادیتیشن می‌باشد که از جمله بازی‌های چند نفره‌ای است که می‌توانید به همراه دوستان خود به بازی بنشینید. علاوه بر آن شرکت الکترونیک آرتز قابلیتی با نام Dual Entitlement را برای انتقال بازی‌ها از نسل هشتم به نسل نهم فراهم کرده است که کاربران می‌توانند از این ویژگی نیز بهره‌مند شوند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.