خرید بازی A way out | PS4

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 20 شهریور
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

A way out

سبک بازی

اکشن ماجرایی

سازنده

Electronic Arts

تعداد بازیکن

2 نفره

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی A way out | PS4

بازی A way out (یک راه خروج) توسط استودیو هیزلایت و همچنین الکترونیک آرتس در سبک و ژانر ماجراجویی و اکشن ساخته شده و در سال 2018 میلادی در بازار نشر یافته است.

این بازی برای پلتفرم هایی چون اکس باکس وان، مایکروسافت ویندوز و ps4 قابل اجرا می باشد. بهتر است بدانید که اگر چه داستان این بازی قدیمی و کلیشه ای است اما نقاط درخشانی که موجب موفقیت این بازی و محبوب شدن آن گشته است شامل موارد زیر می باشد

a way out

 

• چینش و موضوع داستان بازی
• طراحی خلاقانه و بسیار زیبا
• و همچنین شخصیت پردازی می باشد که بسیار حرفه ای و چشم گیر کار شده است.

بازی یک راه خروج جزء بازی هاییست که لحظات بسیار متفاوت و لذت بخشی را برای گیمرها می سازد. شما این بازی را می توانید دو نفره انجام داده و تجربه ی شیرینی را از یک بازی اکشن در کنار دوستان داشته باشید و لحظاتی به یاد ماندنی خلق نمایید.

بازی a way out

 

داستان بازی A way out

ماجرای داستان بازی مزبور یکی از برجسته ترین کارهاییست که در چندین سال اخیر می توانید ببینید. شما در این بازی شاهد درد و غم زیاد، خیانت و لحظات پرفراز و نشیبی خواهید بود. داستان بازی حول و حوش دو شخصیت به نام های “وینسنت مورتی”و “لئو کاروسو” می چرخد.

a wya out ps4

 

این دو شخصیت اصلی داستان زندانیانی هستند که اولی به دلیل پول شویی و دومی به دلیل قتل برادر خود در زندان بسر می برند البته بازی از زمانی شروع می شود که وینسنت وارد زندان شده و به شکلی کاملا اتفاقی با لئو آشنا می شود.

a way out بازی

 

با فرار دو زندانی مزبور در A way out شما درگیر تعقیب و گریزهای هیجان انگیز و جالب اش می شوید و در ادامه ی بازی این دو در پی یافتن هاروی ماجراهای جالب و ماجراجویانه ای را پشت سر می گذارند تا انتقام خود را از این شخص بگیرند.
لازم است بدانید که هاوری در واقع رئیس باند بزرگ و تبهکارنه ایست که در محکومیت و زندانی شدن شخصیت های اصلی داستان نقش بسزایی را ایفا داشته است.

یازی ps4 راه خروج

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.