خرید بازی Apsulov: End of Gods برای ps5 | قیمت بازی Apsulov: End of Gods

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Apsulov: End of Gods

سازنده

Angry Demon Studio

سبک بازی

اکشن ماجراجویی

درجه بندی سنی

بالای 16 سال

مناسب

PlayStation 5

نقد و بررسی خرید بازی Apsulov: End of Gods برای ps5 | قیمت بازی Apsulov: End of Gods

خرید بازی Apsulov: End of Gods برای ps5 یکی از معروف‌ترین بازی‌هایی است که در میان گیمرها طرفداران بسیاری دارد. این بازی در دسته بندی ژانر اکشن و ماجراجویی قرار داشته و برای رده سنی بالای ۱۸ سال مناسب می‌باشد. انتشار بازی به سال ۲۰۱۹ برمی‌گردد و از سوی  استودیوی  Angry Demon Studio منتشر شده است. برای اجرای این بازی و بهره‌مندی از دسته بازی دوال سنس و دیگر ویژگی‌ها، خرید ps5 توصیه می‌شود. اما علاوه بر پلی استیشن ۵، اجرای این بازی برای پلتفرم های  برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، نینتندو سوییچ و همچنین مایکروسافت ویندوز سازگار است.

معرفی خرید بازی Apsulov: End of Gods برای ps5

اگر چنانچه تمایل به خرید بازی ps5 را دارید، خرید بازی Apsulov برای ps5 یکی از بازی‌های جذاب و هیجان انگیزی است که حتماً از اجرای آن استقبال خواهید کرد. این بازی دارای حالت تک نفره ست. همانطور که گفته شد سبک بازی اکشن است که در روند داستان، خشونت‌هایی هم صورت می‌گیرد. به همین دلیل اگر طرفدار بازی‌هایی از این تیپ هستید می‌توانید از هیجانات آن لذت ببرید.

داستان بازی Apsulov

داستان از اینجا شروع می‌شود که برای اکتشافات بیشتر انسان‌ها به اعماق زمین فرو می‌روند. شخصیت اصلی داستان آلیس زن جوانی است که برای کشف جهان ایگراسیل در یک پناهگاه فولادی به تحقیق می‌پردازد. در ادامه بازی او دچار فراموشی شده و از طریق یک هوش مصنوعی با این جهان ارتباط برقرار کرده و باید از پناهگاه فرار کند. کاربر عهده‌دار کنترل الیس است. در نهایت تعدادی پزشک به کمک الیس آمده و او را برای دور شدن از آن موجود عجیب غریب راهنمایی می‌کنند.

ویژگی‌های خرید بازی Apsulov: End of Gods برای ps5

طراحی فضای بازی

از جمله ویژگی‌های خرید بازی Apsulov برای ps5 می‌توان به فضای خارق‌العاده محیط بازی اشاره کرد.  سفر کردن میان فضاهای مختلف بازی با استفاده از ریشه‌های درخت جهان جذابیت‌های خاصی را برای کاربر ایجاد می‌کند.

گیم پلی بازی

مواجه شدن با اتفاقات غیرقابل پیش بینی، فرار از تهدیدها، فرار مخفیانه و جذابیت‌های این چنینی از جمله مشخصه‌های گیم پلی بازی  Apsulov محسوب می‌شود. علاوه بر آن توانایی شخصیت اصلی که به بازوی رباتیک جادویی مجهز است و در طول بازی می‌توان از آن استفاده نمود، از دیگر هیجانات بازی است.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.