خرید بازی Assassins Creed odyssey | XBOX ONE

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 18 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

assassins creed odyssey

سبک بازی

اکشن ماجرایی

تعداد بازیکن

تک نفره

سازنده

ubisoft

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Assassins Creed odyssey | XBOX ONE

داستان حماسی خود را بنویسید و در دنیایی که هر انتخاب اهمیت دارد ماجراهای باور نکردنی را تجربه کنید. ، یک ماجراجویی الهام بخش که در آن باید سرنوشت خود را از نو بسازید و مسیر خود را در دنیایی در آستانه نابودی تعریف کنید.                    در بازی assassins creed odyssey در شکل گیری تاریخ تاثیرگذار هستید و دنیای پیچیده و همیشه گیری تاریخ تاثیرگذار هستید و دنیای پیچیده و همیشه در حال تغییر را با تصمیمات خود شکل می دهید.

 

assassins creed

به یک قهرمان افسانه ای یونانی تبدیل شوید

می توانید تجهیزات و سلاح های خود را سفارشی کنید ، توانایی های خود را ارتقا دهید و کشتی خود را در مسیر رسیدن به یک قهرمان یونانی بسازید .

در بازی assassins creed odyssey یونان باستان منتظر شماست

از ارتفاعات قله های برفی کوهستان تا اعماق دریای اژه ، در کشوری مملو از محیط ها و شهرهایی در اوج دوران طلایی یونان ، کاوش کنید. برخوردهای غیر منتظره هنگامی که با شخصیتهای مختلف ، نبرد مزدورهای شرور و موارد دیگر آشنا می شوید در انتظار شما است و زندگی شما را در داستان بازی تحت تاثیر قرار می دهد.

ASSASSIN ODESEY

مبارزه با اسطوره ها در بازی assassins creed odyssey

توانایی های جنگجویانه خارق العاده خود را نشان دهید و چالش های نبرد را در یکی از کشنده ترین درگیری ها ( جنگ پلوپونزی ) تجربه کنید. در درگیری های حماسی بین اسپارتا و آتن در نبردهای بزرگی که سربازان vs150 را علیه یکدیگر قرار می دهند ، شرکت کنید.

ASSASSIN ODESY 1

سرزمین اسطوره ها و افسانه ها

در بازی assassins creed odyssey دنیایی سرشار از افسانه ها و اسطوره ها در انتظار شما است. از آیین های باستانی گرفته تا مجسمه های مشهور ، با چهره های افسانه ای یونان روبرو شوید و ماهیت واقعی جانوران اساطیری مانند مدوسا و مینوتور را کشف کنید. با هر تصمیمی که میگیرید و هر رابطه ای که ایجاد می کنید ، کنترل سرنوشت خود را به دست بگیرید.

بازی ASSASSIN ODESY

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.