خرید بازی assassins creed valhalla برای ps5 | قیمت اساسینس کرید والهالا

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 9 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

تعداد بازیکن

1

سازنده

ubisoft

سبک بازی

اکشن ماجرایی, سوم شخص تاریخی, نقش آفرینی

مالتی پلیر - آنلاین

ندارد

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

نقد و بررسی خرید بازی assassins creed valhalla برای ps5 | قیمت اساسینس کرید والهالا

بیست و سومین نسخه از سری بازی‌های آساسین کرید با نام assassins creed Valhalla وارد بازار شد تا یوبی سافت به عنوان سازنده این سری بازی جذاب، همچنان پرقدرت به کار خود ادامه دهد. این بازی جهان باز با گرافیک بالای خود طرفداران فراوانی را دارد و یکی از انتخاب‌های خرید بازی ps5 می‌باشد. چه گزینه‌تان خرید ps4 باشد و چه بهتر از آن قصد خرید ps5 را داشته باشید گرافیک پر جزئیات بازی با روح و روان شما بازی خواهد کرد.

با خرید بازی assassins creed valhalla وایکینگ‌ شوید

سال 873 قبل از میلاد است و قهرمان اصلی به نام Eivor به همراه برادرش رهبری قبیله خود را در نروژ به عنوان یکی از مقرهای اصلی وایکینگ‌ها بر عهده دارند. هدف حمله به سرزمین آنگلوساکسون‌ها است تا هم مناطق بیشتری را تصرف کنند و هم پادشاهی ظالم دشمن را سر جای خود بنشانند. البته به مانند سه سری قبلی بازی شخصیت اصلی لیلا حسن است که در جهان مدرن و به صورت موازی اتفاقات این نسخه از بازی اساسین کرید را هدایت می‌کند. مثل نسخه‌های قبلی درگیری بین اساسین‌ها و تمپلارها در پیشروی داستان نقش اساسی را دارد.

گیم پلی بازی assassins Valhalla

بعد از خرید بازی assassins creed valhalla برای ps5 و هنگام بازی متوجه تغییرات جزئی در مبارزات خواهید شد. مژده این که علاوه بر شخصی سازی پر و پیمان شخصیت ایور می‌توانید در ابتدا و طول بازی جنسیت قهرمان داستان را عوض کنید که ویژگی جدیدی است.

هیدن بلید معروف آساسین‌ها در این نسخه بر روی ساعد قرار دارد و کاملا در معرض دید قرار گرفته است که از نکات جالب این بازی است. در بازی assassins creed Valhalla ماموریت‌های فرعی خسته کننده، نقشه و آیتم‌های لازم کمتر از نسخه قبلی است که در واقع تلاش بر این بوده که بیشتر بر روی کیفیت تمرکز شود. شما امکان و قدرت این را دارید که دهکده اصلی خود را ارتقا داده و مثلا پایگاه نظامی خود را به یک قلعه نظامی تبدیل کنید.

از نزدیک به 50 ساعت گیم پلی بازی آساسین کرید والهالا لذت ببرید و با دنیای وایکینگ‌ها آشنا شوید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.