خرید بازی Battlefield 2042 برای ps5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 27 آبان
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

آنلاین

1 نفره آفلاین – 1 تا 5 نفره آنلاین

تاریخ عرضه

2021 میلادی

تعداد بازیکن

1

درجه بندی سنی

16 سال به بالا

سازنده

EA

مالتی پلیر - آنلاین

دارد

سبک بازی

اکشن, شوتر اول شخص

نقد و بررسی خرید بازی Battlefield 2042 برای ps5

از جمله محبوب‌ترین بازی‌های مختص به پلی استیشن ۵، بازی  Battlefield است. ژانر و سبک این بازی اکشن و ماجراجویانه بوده و دوستداران بازی‌های هیجانی می‌توانند با خرید بازی Battlefield 2042 برای ps5 ، تجربه فضای یک بازی ملموس و ماجراجویانه را داشته باشند. تولید و ساخت بازی میدان نبرد از سوی شرکت‌های EA DICE , Criterion Games , EA Gothenburg انجام شده و از سوی شرکت Electronic Arts منتشر و در بازار عرضه شده است. اجرای این بازی تک نفره بوده و علاوه بر آن امکان بازی چند نفره و گروهی نیز به شما داده می‌شود. علاقمندانی که قصد خرید PS5 را دارند می‌توانند از خرید بازی  Battlefield 2042 برای PS5 نیز بهره‌مند شوند.

داستان بازی Battlefield 2042 برای ps5

داستان کاراکترهای بازی Battlefield یا میدان نبرد، بدین صورت است که ۱۲۸نفر به دو گروه ۶۴ نفره تقسیم شده و علیه یکدیگر در میدان و به هدف تصاحب نقشه مبارزه می‌کنند. بدین ترتیب هر گروهی که موفق به تصاحب نقاط بیشتری بر روی نقشه شود، برنده نهایی است. بازی میدان نبرد دارای قالب‌های متعددی است که با اجرای آن می‌توانید بخش‌ها و بازی‌های هیجان انگیز آن را تجربه کنید. قابل ذکر است که هر سال ما شاهد یک نسخه جدیدتری از بازی  Battlefield با امکانات و قابلیت‌های حرفه‌ای تری هستیم. اگر چنانچه تا به حال سری‌های قبلی این بازی را  تجربه نکردید، بایستی بگوییم که با خرید بازی Battlefield 2042 برای ps5 ، می‌توانید از یک فضای واقعی و هیجان انگیز که مملو از شخصیت‌های داستانی اکشن است، لذت ببرید.  از سوی دیگر اگر  هم چنانچه تجربه بازی نسخه های قبلی بازی میدان نبرد را داشتید، نسخه جدید آن برای پلتفرم PS5 دارای امکانات و قابلیت‌های تازه‌تری است که تجربه آن بسیار جذاب و هیجانی تر از نسخه‌های پیشین آن می‌باشد.

مشخصه‌های بازی  Battlefield برای PS5  عبارتند از؛

ژانر بازی: اکشن و  هیجانی

شرکت‌های تولید کننده: EA DICE, Criterion Games, EA Gothenburg

شرکت منتشر کننده؛ Electronic Arts

قابلیت جرای بازی به صورت تک‌نفره و چند نفره

پلتفرم؛ پلی استیشن ۵

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.