خرید بازی Battlefield V | XBOX ONE

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 14 تیر
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۹۳۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

سبک بازی

شوتر اول شخص

تعداد بازیکن

تک نفره (دارای بخش داستانی) – چندنفره (آنلاین تا ۶۴ نفر)

سازنده

Electronic Arts

درجه بندی سنی

بالای 16 سال

ریجن

PAL/NTSC

آنلاین

دارد

نقد و بررسی خرید بازی Battlefield V | XBOX ONE

بزرگترین جنگ بشر را با بازی Battlefield V ایکس باکس وان رهبری کنید ! زیرا این بازی تصویری از جنگ جهانی را ارائه میدهد که تاکنون ندیده اید. یک درام انسانی تمام عیار را با بازیکن های یک یا چند نفره در سراسر جهان تجربه کنید. . در تجربیاتی مانند عملیات گسترده بزرگ و اشتراکی، گروه های چند نفره جنگی با تیم خود شرکت کنید. هنگامی که در لحظات و مکانهای حماسی و غیر منتظره ای در سرتاسر جهان می جنگید، اسلحه های

battlefeild v

ترکیبی جنگ جهانی را در تک بازی War Stories لمس کنید و هیجان شگفت انگیز این بازی را تجربه کنید.

تصویری از جنگ جهانی دوم، به گونه ای که قبلا ندیده اید

با بازی Battlefield V ایکس باکس وان به لحظات غیر منتظره اما مهم جنگ برسید ، زیرا این بازی به جایی باز می گردد که همه چیز از آنجا آغاز شده است!

battlefeid v xbox one

battlefeid v ایکس باکس

فیزیکی ترین میدان نبرد بازی که تاکنون تجربه کرده اید

در این بازی Battlefield V ایکس باکس وان مانور جنگی در میدان نبرد را با استفاده از یک مجموعه حرکت جدید سربازها ، استحکامات و ابزارهای تخریب جدید و … ارتقا داده اند و به واقعی ترین حالت ممکن نزدیک کرده اند.

باری battlefeild

در بازی های چند نفره با 64 بازیکن یک جنگ تمام عیار همه جانبه را تجربه خواهید کرد. تیم خود را در بازیهای چند نفره رهبری کنید و در تجربه جدید هدایت عملیات بزرگ، با اشتراک اسلحه با دوستان خود همراه شوید.

داستان های ناگفته جنگ را بازی کنید

در هنگام کنترل نبردهای تسلیحات هسته ای در کوههای نروژ اسکی کنید و یا پشت خطوط دشمن در شمال آفریقا با گروهی از تبهکاران که برای ایجاد آشفتگی فرستاده شده اند، بجنگید.

بازی battlefeild v

سیر تحولات جنگ

این روند با سقوط اروپا آغاز شده ، و سپس شما را به جنگ جهانی دوم می برد و بازی را به یک سفر ادامه دار با جبهه ها و پاداش های جدید که همیشه در انتظار بازیکنها است تبدیل می کند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.