خرید بازی cyberpunk 2077 برای ps5 | قیمت بازی سایبرپانک

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 24 مهر
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

حجم بازی

70GB

نام بازی

Cyberpunk 2077

سبک بازی

اکشن ماجرایی, اول شخص اکشن, نقش آفرینی

تعداد بازیکن

1

سازنده

cd red project

تاریخ عرضه

۱۰ دسامبر ۲۰۲۰

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

نقد و بررسی خرید بازی cyberpunk 2077 برای ps5 | قیمت بازی سایبرپانک

خرید بازی cyberpunk برای ps5 بعد از 7 سال انتظار محقق شد.  بازی cyberpunk 2077 توسط شرکت CD Projekt red ساخته شده است و استارت آن از سال 2013 زده شد و بالاخره بعد از چندین مرتبه تاخیر در دسترس گیمرها قرار گرفت. برای خرید بازی ps5 و خرید این بازی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تهران پی اس مراجعه کنید. حالا بریم سراغ توضیحاتی در مورد بازی cyberpunk 2077:

داستان و گیم پلی

داستان در شهر نایت سیتی و در سال 2077 اتفاق می‌افتد. شهری که به واسطه پیشرفت تکنولوژی ظاهری جذاب و گیرا دارد اما در بطنش اختلاف طبقاتی بیداد میکند و جنگ و درگیری بین گروه‌های خلافکار به مسئله‌ای عادی تبدیل شده است. شهر توسط کمپانی‌های بزرگ اداره می‌شود.

شما در قالب شخصی به نام V و به عنوان یک خلافکار و معترض نوپا وارد ماجرا می‌شوید. از سر تا نوک پای V را می‌توانید شخصی سازی کنید و شخصیت منحصر بفرد خود را بسازید. هدف شما این است که سری در بین سرها در بیاورید و موقعیت و اعتباری برای خود کسب کنید.

کیانو ریوز در بازی Cyberpunk 2077

کیانو ریوز مشهور و محبوب در نقش جانی سیلورهند در بازی Cyberpunk 2077 نقش آفرینی می‌کند. جانی سیلورهند با گذشته‌ای عجیب در قالب یک چیپ الکترونیکی در سر V قرار گرفته است و به مانند یک روح با شما در ارتباط است و مدام صدا و تصویر او را می‌شنوید و می‌بینید.

سه نقطه آغاز در بازی سایبر پانک

علاوه بر ظاهر شخصیت اصلی شما می‌توانید از بین 3 مدل آغاز، یکی را انتخاب کرده و بازی را شروع کنید.

The nomad شما را به حاشیه شهر برده و از آن جا جاه طلبی خود را آغاز می‌کنید.

Street kid شما را در دل شهر و بین گروههای تبهکار قرار داده و چالشی سخت را پیش روی شما گذاشته است.

Corpo شما را به عنوان کارمندی در یک شرکت بزرگ قرار می‌دهد و از این طریق می‌توانید به ابزارهای هوش مصنوعی و cybernetic دسترسی داشته باشید.

جمع بندی

گرافیک خیره کننده، تنوع بالای سلاح‌ها و ماشین‌ها، گیم پلی خوب و مراحل فرعی سرگرم کننده از نقاط قوت این بازی شوتر اول شخص است. هر چند داستان بازی از عمق زیادی برخوردار نیست و البته گیم پلی کوتاهی نیز دارد اما بدون شک بعد از خرید ps5 ، خرید بازی cyberpunk تجربه‌ای جذاب را برای شما در پی خواهد داشت.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.