خرید بازی Dark souls 3 | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Dark souls 3

سبک بازی

سوم شخص تاریخی

سازنده

Bandai Namco Entertainment

تعداد بازیکن

تک نفره

درجه بندی سنی

بالای 16 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Dark souls 3 | PS4

سبک این بازی  بسیار مهیج و اکشن بوده و شرکت سازنده ی آن فرام سافتور است. بهتر است بدانید که بازی Dark souls 3 چهارمین نسخه از مجموعه  بازی های Dark souls 3 بوده که برای اولین بار در سال 2015 رونمایی شده است.
این نسخه در ماه مارس 2019 در دنیا عرضه و برای پلتفرم های نظیر پلی استیشن 4، مایکروسافت ویندوز و اکس باکس وان طراحی گردیده است. طراحان این بازی شیجیتو هیرای، یویا کیمیجیا، هیروشی یوشیدا و جونیا ایشیزاکی هستند.

DARK SOULS 3

 

داستان بازی 3 Dark souls

داستان  بازی دارک سولز مهیج از زمانی شروع می شود که تاریکی آغاز و شخصیت اصلی آن (گیمر) طلسم شده و بایستی آتش را روشن نموده و ارباب آتش شود. اگر بنا به دلایلی این آتش روشن نشود عصر تاریکی شروع خواهد شد.
در بازی مزبور شاهزاده ای به نام prince Lothric وجود دارد که در اصل شخصی ست که باید این راه را ادامه دهد و هدف او تنها روشن نگاه داشتن آتش است. در این داستان شخصیتی به نام yhorm توسط گمیر بایستی نابود شده و از بین برود.

بازی DARK SOULS 3

 

بازی Dark souls 3 جزء بازی هایست که داستانی تاریخی و کهن و بسیار رازآلود را در بر داشته و شما در صحنه های این بازی اژدهایانی می بینید که با دو آرواره و چهار بال و بدنی مقاوم به همراه پوستی ضمخت و محکم غیرقابل نفوذ بوده و حکمرانی می کنند.

DARK SOULS 3 PS4

جالب است بدانید که نسخه ی سوم این بازی بسیار پرطرفدار و محبوب است و علت آن نیز بخاطر داستان بازی مربوط به پایان آفرینش و ویرانی و نابودی دنیا است. هدف اصلی بازی در یک چهارچوب کلی تعریف شده اما با این حال چالش بی نظیری را در این بازی تجربه خواهید کرد.

DARK SOULS 3 GAME PS4

 

کلیت داستان بر محور حفاظت از مردمان این سرزمین به همراه روشن نگاه داشتن آتش می چرخد و مبارزات دلچسب و لذت بخش با استفاده از سلاح های بسیار متنوع و کاربردی، گیمرهای بی¬شماری را به سوی خود جلب کرده است.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.