خرید بازی Death Stranding: Director’s Cut برای ps5 | قیمت بازی دث استرندینگ

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

تاریخ عرضه

2 مهر 1400

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

سازنده

Kojima Productions

نام بازی

Death Stranding Director’s Cut

سبک بازی

اکشن ماجرایی

مناسب

PlayStation 5

نقد و بررسی خرید بازی Death Stranding: Director's Cut برای ps5 | قیمت بازی دث استرندینگ

اگر طرفدار بازی‌های ماجراجویانه هستید، خرید بازی Death Stranding: Director’s Cut برای ps5 را از دست ندهید. این بازی از جمله تازه‌ترین بازی‌های ساخته شده از سوی استودیوی هیدئو کوجیما است. روایت داستانی ساده اما در عین حال جذاب از جمله ویژگی‌های شاخص این بازی به شمار می‌رود.  ناگفته نماند که این بازی در‌واقع نسخه ارتقاء یافته پیشین خود می‌باشد که با اضافه شدن پارامترها و عناصر بصری توانسته توجه بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای را به خود جلب کند.

مشخصات اصلی خرید بازی Death Stranding: Director’s Cut برای ps5

کاربران می‌توانند با خرید  ps5 از طیف متنوعی از بازی‌های روز دنیا بهره‌مند شوند. در‌واقع خرید بازی ps5 این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید هیجانات و فضای جذاب بازی را بیش از پیش لمس و تجربه کنید. خرید بازی Death Stranding: Director’s Cut  مناسب رده سنی ۱۸ سال به بالا است. ژانر داستان بازی اکشن و ماجراجویانه بوده و برای پلتفرم ps5 مناسب می‌باشد.

محتوای داستانی بازی

روایت طولانی و جذاب بازی به گونه‌ای است که برای ساعت‌ها، اوقات شما را پر می کند. علاوه بر آن اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی، مبارزات پی در پی و همچنین جلوه‌های بصری در هر مرحله از بازی نه تنها خسته‌کننده نیست، بلکه بسیار سرگرم کننده  است.

مضمون داستان

داستان شروعی قدرتمندانه دارد و دوره ای از دنیای آخر الزمان را به نمایش می گذارد. موجودات نامرئی که پا به زمین گذاشته‌اند و به نوعی مرز میان مرگ و زندگی برچیده شده است. در ادامه داستان از آنجایی که ارتباط میان کشورها و شهرها از یکدیگر به طور کامل قطع شده است، تامین مایحتاج زندگی دشوار است. کاربر در نقش یک مامور ویژه با نام Sam Porter Bridges محوریت بازی را بر عهده می‌گیرد. در مجموع خرید بازی Death Stranding: Director’s Cut برای ps5 علاوه بر آنکه یک بازی کاملاً هیجانی و سرگرم کننده است، شما را با دنیا و فضای جدیدی نیز آشنا می‌کند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.