خرید بازی demons souls برای ps5 | قیمت بازی demon’s souls remake

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 18 شهریور
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

حجم بازی

52 گیگابایت

نام بازی

Demon's Soul

سبک بازی

اکشن, نقش آفرینی

تعداد بازیکن

1

مالتی پلیر - آنلاین

ندارد

سازنده

Bluepoint Studios

تاریخ عرضه

30 آبان 1399

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

نقد و بررسی خرید بازی demons souls برای ps5 | قیمت بازی demon’s souls remake

دنیایی تاریک و مه‌آلود که از شیاطین و موجودات عجیب و غریب پر شده است. باس فایت‌های بی رحم که لحظه‌ای به شما امان نمی‌دهند تا خود را جمع و جور کنید. بله، در مورد سری بازی‌های سولز بورن و به خصوص نسخه بازسازی شده Demon’s souls صحبت می‌کنم. شاید برایتان جالب باشد که بازی‌های سری سولز، بلاد بورن و سکیرو محبوب‌ترین بازی‌هایی است که خودم تا به الان تجربه کرده‌ام.

خرید بازی demons souls و دنیای آن

نسخه اصلی و اولیه این بازی به کارگردانی نابغه‌ای بنام میازاکی بر روی کنسول ps3 عرضه شد و چالش جدیدی را جلوی گیمرها قرار داد. حال با خرید ps5 و احتمالا خرید بازی demons souls برای ps5 ، این بازی را با گرافیکی خارق العاده تجربه خواهید کرد.

داستان در بولتاریا در حال رخ دادن است. شیاطین، دزدها، شوالیه‌ها و جادوگران هر کدام ساز پادشاهی و تسلط بر این دنیا را کوک می‌کنند، شما وارد می‌شوید و باید این دنیا را نجات دهید. سختی بازی از این تعریفی که از داستان بازی شد بسیار سخت‌تر است. اگر در تجربه کردن این مدل بازی تازه کار هستید منتظر کابوس‌های وحشتناک باشید، اغراق نیست و واقعیت است!

Bluepoint games به عنوان سازنده این ریمیک، دو حالت گرافیکی را در اختیار بازی بازان قرار داده است:

حالت سینمایی که بازی را با کیفیت 4K واقعی و 30 فریم بر ثانیه اجرا می‌کند.(تمرکز بر گرافیک محیطی)

حالت نمایشی که بازی را با کیفیت 4K غیر واقعی و 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌کند.(تمرکز بر فریم بازی)

در دنیای demons souls چه باید کرد؟

با این حساب که خرید بازی demon’s souls remake جزو گزینه‌های خرید بازی ps5 شما باشد، بازی را شروع کنید، از بین کلاس‌های متنوع کاراکتر خود را بسازید و با کشتن دشمنان اهریمنی روح آن‌ها را جمع کنید و در منطقه امن nexus شخصیت و سلاح‌های خود را ارتقا و آیتم‌های مورد نیاز خود را خریداری کنید. باز هم تاکید می‌کنم همه چیز به این سادگی نخواهد بود!

هر بار مردن شما از خط عمرتان کم کرده و تمام روح‌های جمع شده در همان جایی که کشته شدید باقی می‌ماند و منتظر شما خواهد بود تا دوباره آن‌ را پس بگیرید، و با توجه به سیستم زجرآور سیو بازی با هر بار مردن کابوس از نوع شروع می‌شود و برگرداندن و جمع کردن آیتم‌های از دست رفته جان را به لب می‌رساند. لازم به ذکر است باس‌های بازی خود دنیایی به مراتب وحشتناک‌تری دارند و فقط باید خودتان وارد گود شوید تا متوجه شوید از چه صحبت می‌کنم.

بازی demons souls remake را می‌توانید از تهران پی اس خریداری کنید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.