خرید بازی Destruction AllStars برای ps5 | قیمت بازی Destruction AllStars برای ps5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Destruction AllStars

سبک بازی

مسابقه‌ای, ورزشی

مناسب

PlayStation 5

درجه بندی سنی

بالای 12 سال

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

سازنده

Sony Interactive Entertainment

نقد و بررسی خرید بازی Destruction AllStars برای ps5 | قیمت بازی Destruction AllStars برای ps5

بازی  Destruction AllStars یک بازی فانتزی مسابقه‌ای است. تصویرسازی‌های جذاب، تنالیته‌های رنگی و نوری، فضای جذاب رقابتی تمام آن چیزی است که توجه اغلب گیمرها را به خود جلب می‌کند. خرید بازی Destruction AllStars برای ps5 مناسب رده سنی بالای ۱۲ سال است. این بازی از جمله تازه‌ترین بازی‌هایی است که در فوریه سال ۲۰۲۱ از سوی شرکت Sony Interactive Entertainment در بازار منتشر شد.

معرفی بازیDestruction AllStars

ژانر بازی  Destruction AllStars ورزشی و مسابقه‌ای است. مسابقه اتومبیلرانی با فضایی جذاب و مهیج. شما می‌توانید با خرید ps5 از جذابیت‌ها و قابلیت‌های این بازی بی‌نظیر بهره‌مند شوید. علاوه بر آن خرید بازی ps5 Destruction AllStars این امکان را برای شما به وجود می‌آورد تا بتوانید اجرای بازی‌ها را با آخرین فناوری دنیای روز صنعت بازی‌های ویدیویی تجربه کنید.

جزئیات بازی  Destruction AllStars

مسابقات درون بازی  Destruction AllStars علاوه بر مسابقات اتومبیلرانی به صورت دوندگی و پیاده هم انجام می شود. در نتیجه شما در جایگاه کاراکتر اصلی بایستی بتوانید با عبور از مراحل مختلف رقابتی، امتیاز کسب کنید. اگر چنانچه قادر به عبور از خط پایان باشید و امتیازهای بیشتری را به دست آورید، در نهایت برد با شما خواهد بود.

ریتم و سرعت بازی

در حقیقت با خرید بازی Destruction AllStars برای ps5، شما می‌توانید ریتم تند و سرعت واقعی را تجربه کنید. این بازی به شما مجال استراحت را نداده و بایستی واکنش‌های سرعتی را از خود به نمایش بگذارید. علاقه‌مندان به بازی‌های ماشین سواری لذت واقعی را با اجرای این بازی تجربه خواهند کرد.

حالت‌های بازی

بازی Destruction AllStars حالت‌های تک نفره و چند نفره را شامل می‌شود. در مجموع چهار حالت مسابقه‌ای را نیز در بر دارد که می‌توانید با خرید بازی Destruction AllStars  تمامی حالت‌های مهیج این بازی را تجربه کنید. این حالت‌ها شامل موارد زیر است؛

Mayhem

در این حالت کاربران بایستی در مدت زمان اندک بیشترین امتیاز را به دست اورند. این حالت عادی ترین حالت مسابقه‌ای است.

Carnado

در این حالت دو تیم هشت نفره مقابل یکدیگر قرار گرفته و امتیازها از طریق انفجار ماشین‌ها و یا درزیدن آن‌ها به دست آورده می شود.

Stockpile

این حالت کمی با حالت‌های قبلی متفاوت و سخت‌تر است. در این حالت تیمی کاربر بایستی پس از انفجار ماشین‌ها و کسب امتیازهای بیشتر، بتواند با پای پیاده  امتیازها خود را در سه بانک گوناگون جمع آوری کند.

Gridfall

این بخش آخرین حالت بازی است که بازیکنی که در آخر زنده می‌ماند برنده مسابقه خواهد بود.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.