خرید بازی Dreams برای ps4 | قیمت بازی دیریمز برای ps4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 12 بهمن
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

حجم بازی

7 گیگ

نام بازی

Dreams

سبک بازی

ماجراجویی

مالتی پلیر - آنلاین

دارد

سازنده

Media Molecule

تاریخ عرضه

30 بهمن 1398

درجه بندی سنی

بالای 12 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Dreams برای ps4 | قیمت بازی دیریمز برای ps4

اگر چنانچه علاقمند به اجرای بازی‌های اکشن و ماجراجویانه هستید، خرید بازی Dreams برای ps4 را در فهرست بازی‌های مورد علاقه خود بگنجانید. ژانر و یا سبک این بازی در قالب اکشن، ماجراجویانه و بازی‌های مهیج ساخته و پرداخته شده است. ناگفته نماند که سازنده بازی  Dreams شرکت Media Molecule می‌باشد. شرکتی که سابقه‌های درخشانی را در عرصه تولید و پخش انواع بازی‌های متفرقه دارد. اجرای بازی به صورت دو نفره بوده و علاقمندان می‌توانند با خرید ps4 از لذت هیجانات بازی  Dreams بهره‌مند شوند.

مشخصه‌های بازی Dreams برای ps4

فضای بازی به گونه‌ای است که بازیکن را با خود در ماجراهای مهیج همراه می‌کند. هدف از ساخت و حتی خرید بازی Dreams برای ps4 ایجاد خلاقیت، قدرت رویاسازی در ذهن کاربر است. در‌واقع فضای بازی  Dreams، همانگونه که از نامش پیداست، ساخت رؤیا و به واقعیت پیوستن آن در ذهن مخاطب است.

داستان بازی  Dreams چیست؛

محوریت داستان پیرامون رؤیاها دور می‌زند. در‌ واقع ماهیت بازی به گونه‌ای است که  شما هر آنچه که بخواهید می‌توانید در بازی تجسم کرده و بازی کنید. برای نمونه حتی اگر بخواهید در بازی شهر کوچکی مورد علاقه خود بسازید، ایرادی ندارد. حتماً رویای شما در این بازی عملی خواهد بود. در بسیاری از موارد اجرا و خرید بازی Dreams برای ps4 شاید شما را به یاد بازی Minecraft بیندازد و شباهت‌هایی را نیز میان این دو بازی پیدا کنید. تقریباً فضای هر دو بازی به نوعی است که ابزار و قابلیت‌هایی را در اخیتار بازیکن قرار می‌دهد، تا هر آنچه که بخواهد بسازد.

ویژگی بازی دریمز برای ps4

خلاقیت و رویاسازی تنها ویژگی و هدف بارز بازی  Dreams است. به عبارتی شرکت  Media Molecule سه داستان با ژانرهای مختلف اعم از نوآر- پازل،  پلتفرم- اکشن و فضایی در یک قالب بازی گنجانده است.  در این بخش از بازی بازیکنان با ابزارو قابلیت‌هایی که در اختیار دارند، بیشتر آشنا می‌شوند. در مجموع تمرکز اصلی بازی Dreams بر محتوای داستانی خلق شده از سوی کاربر است.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.