خرید بازی Evil Inside برای ps5 | قیمت بازی Evil Inside برای پلی استیشن 5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Evil Inside

سبک بازی

ترسناک, ماجراجویی

درجه بندی سنی

بالای 16 سال

سازنده

JanduSoft

مناسب

PlayStation 5

نقد و بررسی خرید بازی Evil Inside برای ps5 | قیمت بازی Evil Inside برای پلی استیشن 5

بدون شک یکی از انتخاب‌های طرفداران بازی‌های ترسناک، خرید بازی Evil Inside برای ps5 است. این بازی با ژانر ماجراجویی و ترسناک مناسب برای رده سنی بالاتر از ۱۶ سال سن می‌باشد. ناشر این بازی  استودیوی JanduSoft بوده و در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۱ روانه بازار شده است. کاربران می‌توانند به راحتی با خرید ps5 از اجرای این بازی مهیج بهره‌مند شوند.

پلتفرم‌های مختص به اجرای بازی

علاوه بر خرید بازی Evil Inside ، شما می‌توانید آن را بر روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، مایکروسافت ویندوز و نینتندو سوییچ نیز اجرا کنید. با وجود این خرید بازی ps5 و اجرای آن با استفاده از آپشن‌های دسته بازی دوال سنس، تجربه‌ای بی‌نظیر و خارق‌العاده است.

داستان بازی Evil Inside

مجموعه بازی درون یک خانه اسرارآمیز اتفاق می‌افتد. خانه‌ای که فضای آن در حال تغییر بوده و کاربر را با رخدادهای غیرقابل پیش‌بینی مواجه می‌کند. سبک بازی ترسناک و ماجراجویانه است و به همین دلیل اغلب طرفداران بازی‌های ترسناک به خرید بازی Evil Inside برای ps5 روی می‌آورند.

جزئیات بازی  Evil Inside

شخصیت اصلی داستان، مارک قصد دارد که پس از کشته شدن مادرش به دست پدرش، با روح مادرش ارتباط برقرار کند. این ارتباط سحرآمیز، او را وارد یک دنیای جادویی کرده که در پی آن اتفاقات ماوراء الطبیعه را تجربه می‌کند. کاربر در بازی بایستی نقش مارک را بر عهده داشته باشد و بایستی بتواند از موانع و سدهای پیش روی خود عبور کند.

ویژگی‌های بازی Evil Inside

بازی  Evil Inside با ژانر ترسناک اول شخص است. جلوه‌های بصری، تصویرسازی‌های گرافیکی و همچنین شبیه سازی‌های واقع‌گرایانه از جمله ویژگی‌های شاخص بازی  Evil Inside محسوب می‌شود. علاوه بر آن کنترل بازی به صورت اول شخص و روبرو شدن با ترس‌ها، افکار و رویدادها از دیگر ویژگی‌های جذاب خرید بازی  Evil Inside برای ps5 است.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.