خرید بازی Evil Within 2 | XBOX ONE

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Evil Within 2

سازنده

Bethesda

سبک بازی

سوم شخص ترسناک

تعداد بازیکن

تک نفره

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی Evil Within 2 | XBOX ONE

بازی Evil within 2 یا همان شیطان درون 2 (روان شکن 2) یک بازی ویدیویی به سبک ترس و بقا است که در سال 2017 میلادی توسط تانگو گیم ورکس برنامه نویسی و همچنین توسط شرکت بتزدا سافت ورکز نشر یافته است.
جالب است بدانید که طراح این بازی شینجی میکامی بوده و بر روی پلتفرم هایی نظیر پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز قابلیت اجرا دارد.

evil within ps4

بازی Evil within 2 به صورت تک نفر قابل اجرا بوده و زاویه ی دید بازی نیز سوم شخص می باشد. بهتر است بدانید که این بازی در ابتدا در سال 2015 توسط تیم تانگوگیم ورکس شروع به ساخت نموده و هم اینک نسخه ی جدیدی آن در اختیار کاربران و گیمرهای مشتاق قرار داده است.

داستان بازی Evil within 2

داستان بازی شیطان درون 2 نیز ازین قرار است که گیمر نقش شخصیتی به نام کارگاه سباستین کاستیانوس را بر عهده داشته و وی به دلیل یافتن دختر گمشده ی خود به ناچار به درون یونیون سفر می کند.

The_Evil_Within gmae ps4

در روال داستان بازی مزبور گیمر با گروهی ناشناخته به نام موبیوس آشنا می شود که هدف آن ها از تشکیل گروهی این چنینی ایجاد نظم و صلح در دنیا می باشد. گروه موبیوس با ساخت دستگاهی به نام استم قصد دارد تا با ساخت دنیایی مجازی به اسم یونیون دنیایی بهتر و عاری از هرگونه بدی را برای مردم بیافریند. اما بنا به دلایلی کنترل این دستگاه از دست موبیوس خارج شده و وقایع بسیار خطرناک و ترسناکی به وقوع می پیوندد.
این بازی نسبت به سری پیشین خود بسیار ارتقاء یافته است و شما می توانید به کمک بهره گیری از سلاح های جدید و مهماتی که در اختیار دارید به نبرد و پیکار با دشمنان خود بپردازید و بهتر دیدیم که الباقی داستان بازی Evil within 2 را به عینه خود بازی نموده و لحظاتی مملو از ترس و کابوس را تجربه نمایید.

بازی ایول ویتین 2

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.