خرید بازی Farcry new down | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Farcry new down

سبک بازی

اکشن , open world

سازنده

ubisoft

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

ریجن

ALL

نقد و بررسی خرید بازی Farcry new down | PS4

فاری کرای نیو دان یکی از بازی های ویدیویی در سبک ماجراجویی و اکشن می باشد که توسط یوبی سافت مونترآل تهیه و منتشر گشته است. این بازی متعلق به سال 2019 میلادی و مناسب پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز بوده و به دو شکل تک نفره و چندنفره قابل اجرا می باشد.
جالب است بدانید که Farcry 5 نیز جزء همین مجموعه بوده و حدود یک سال قبل در بازار عرضه شده بود و این نسخه دنباله ی همین مجموعه از بازی زیبا و هیجان انگیز است. تفاوت این دو بازی تنها در گستردگی مجموعه ی farcry 5 نسبت به بازی Farcry new down می باشد.

far-cry-new-dawn

در بازی مزبور شما می توانید یک بازی بسیار اکشن و منحصربه فرد را تجربه کنید و در آن محیط های جدیدی را کشف کرده و از سلاح های متعددی که در طی بازی گنجانده شده است نیز بهره ببرید.
از نکات برجسته در این بازی می توان به مواردی چون تجربه ی یک دنیای زنده و مستقل بودن این بازی از دیگر نسخه ی آن اشاره کرد.

داستان بازی Farcry new dawn

در این بازی Farcry new down شما شاهد همان دنیایی خواهید بود که جوزف سید آن را آرزو داشت منظور همان دنیای آخرالزمانی است که بسیار قابل لمس و خارق العاده طراحی شده است. شاید در یک آن با شنیدن نام دنیای آخرالزمان به این فکر کنید که یک دنیای خاکستری و مرده در پیش چشمان شما نمایان خواهد شد اما بایستی بدانید که روند داستان بازی در ابتدا در حال و هوای زمستانی اتفاق می افتد و اما همچنان شما محیط-های دیگری چون نمایان شدن خورشید و رویش دوباره ی گیاهان و سرسبزی زمین را خواهید دید.

بازی farcry new down

داستان در محلی به نام هوپ کانتی و در دوران تقریبا 18 سال پس از انفجار بمب اتمی سال 2018 روی می دهد. در این نسخه از بازی گیمر همانند دشمنان خود در سطوح مختلف با ارتقای درجه ی کیفی روند بازی را در دست گرفته و به نبرد و پیکار می پردازد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.