خرید بازی FIFA 20 | XBOX ONE

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 11 شهریور
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۰۷۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

FIFA 20

سبک بازی

ورزشی

تعداد بازیکن

1-22 نفره

آنلاین

1 تا 4 نفر آفلاین – 1تا 10 نفر بخش ولتا – 1 تا 22 نفر بخش آنلای

سازنده

EA Montreal

درجه بندی سنی

برای تمامی سنین

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی FIFA 20 | XBOX ONE

بازی fifa20  ایکس باکس وان اس

سبک  بازی FIFA 20 ایکس باکس وان  می توانید تیم خود را در VOLTA World مستقر کنید ، بازیکن خود را از طریق VOLTA Story Mode هدایت کنید فوتبال خود را در حالت جدید VOLTA Football FIFA 20 نشان دهید ! تیم خود را بسازید ، وسایل خود را انتخاب کنید و در زمین های بازی فوتبال در سراسر جهان خود را بیان کنید.

fifa 20 ایکس باکس وان

 

زمین های بازی فوتبال جهانی

از آمستردام گرفته تا لندن یا بلندی های توکیو ، قسمت جدیدی از بازی های جهانی را با VOLTA Football در بازی فیفا 20 ایکس باکس وان تجربه کنید.

شرایط بازی را انتخاب کنید

بازی های 3v3 Rush, 4v4, 4v4 Rush, 5v5 و فوتسال حرفه ای را تجربه کنید. علاوه بر این ، VOLTA اندازه های مختلف زمین ها و محیط هایی با دیوار و بدون دیوار را ارائه می دهد و به این ترتیب به شما این آزادی را می دهد که بازی زیبایی را در شرایط دلخواه خود انجام دهید.

FIFA 20ایکس باکس وان

fifa 20 بازی

حالت های مختلف بازی در FIFA 20

در بازی FIFA 20 ایکس باکس وان  می توانید تیم خود را در VOLTA World مستقر کنید ، بازیکن خود را از طریق VOLTA Story Mode هدایت کنید ، در لیگ آنلاین VOLTA بازی کنید و یا تیم های حرفه ای مورد علاقه خود را به خیابان های VOLTA Kick-Off بکشید.

بازی ایکس باکس fifa 20

ویژگی های بازی FIFA 20

Authentic Game Flow به بازیکنان تحت کنترل هوش مصنوعی امکان درک بیشتر از زمان ، مکان و موقعیت در زمین را می بخشد و تأکید بیشتری روی بازی های کنترل شده توسط کاربر از طریق One-On-On Dynamic One-On-Ones جدید ، تقویت هوش مصنوعی پیشرفته و حرکت پخش کننده طبیعی دارد.

بازی fifa 2020

لحظه های تعیین کننده

این قابلیت، شما را قادر می کند که بر لحظه های تعیین کننده نتیجه مسابقه، کنترل بیشتری داشته باشید. از Compos Finishing در یک سوم نهایی ، به همراه Strafe Dribbling جدید و Set Piece Refresh ، کنترل و تسلط خود را بر روند مراحل اصلی هر بازی افزایش خواهید داد.

فیزیک توپ

سیستم جدید توپ، بازی دربازی FIFA 20 ایکس باکس وان را به سطح جدیدی از رئالیسم ارتقا داده است ، مسیرهای جدید شوت و تعامل های مقابله ای واقع بینانه تر را ارائه می دهد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.