خرید بازی fifa 21 برای ps4 | قیمت فیفا 2021

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۹۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

تاریخ عرضه

18 مهر 1399

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

آنلاین

دارد

سازنده

Electronic Arts

سبک بازی

ورزشی

نقد و بررسی خرید بازی fifa 21 برای ps4 | قیمت فیفا 2021

فیفا باز‌های عزیز در این مطلب قصد دارم تا قبل از خرید ps5 به عنوان کنسول نسل نهمی به خرید بازی fifa 21 برای ps4 بپردازم و نکاتی کوتاه را در اختیار شما قرار دهم. قبل از هر چیز باید به این موضوع اشاره کنم که در فیفا 21  شاهد تغییرات خیلی هوشمندانه و ظریف در گیم پلی بازی هستیم.

ایجاد موقعیت در بازی fifa 21

با اضافه شدن ویژگی جدیدی به نام creative run به گیمر این امکان داده شده تا در خلق موقعیت‌های خطرناک دستش باز تر باشد. در این راه باید positioning personality را اضافه کرد که به جایگیری مناسب‌تر مدافعان و مهاجمان تحت کنترل شما در فضاهای خالی زمین کمک می‌کند. شاهکار دیگر الکترونیک آرتز در بازی fifa 21 برای  ps4 امکان تغییر حرکت و کنترل بازیکنان بدون توپ است.

دریبلینگ

یکی از مشکلات خود من در بازی fifa20 سخت بودن برداشتن بازیکن روبرو با استفاده از دریبلینگ است. حالا در fifa21 با سیستم جدید agile dribbling شاهد این هستیم که تا حدودی دریبلینگ از حالت نمایشی خارج شده و با تمرین زیاد و مسلط شدن بر آن می‌توان از دریبلینگ برای گذر از بازیکن روبرو بهره برد.

بخش‌های career-volta-ultimate

قطعا یکی از دلایل انتخاب بازی fifa21 به عنوان یک گزینه خرید بازی ps4 همین سه بخش است که تا مدت‌ها کاربر سرش به آن‌ها گرم است و می‌تواند امپراتوری خود را مدیریت کند. چند نکته در مورد این سه بخش:

– اضافه شدن استادیوم‌های جدید در بخش ولتا یا همان فری استایل و بهبود در گیم پلی بازی

– اضافه شدن اریک کانتونا و کلی event جذاب به بخش گسترده و هیجان‌انگیز آلتیمیت

– حذف شدن برخی شادی‌های گل نفرت‌انگیز در آلتیمیت

– مدیریت بهتر برای تمرین دادن و استراحت بازیکنان در career mode

– دیدن بازی برروی رادار در sim بخش career mode به واسطه ویژگی interactive match  sim که امکان دخالت در مدیریت بازی در مواقع حساس را به شما می‌دهد. حتی می‌توانید در موقع ضربات ایستگاهی و پنالتی خود وارد عمل شوید.

اگر هم‌چنان به خرید ps4 فکر می‌کنید و طرفدار بازی فیفا هستید، خرید fifa21 برای ps4 خود را بدون دغدغه عملی کنید و از آن لذت ببرید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.