خرید بازی fifa 21 برای ps5 | قیمت فیفا 2021 پلی استیشن 5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

حجم بازی

50GB

نام بازی

FIFA 21

سبک بازی

ورزشی

تعداد بازیکن

1-22 نفر

مالتی پلیر - آنلاین

2-4 نفر آفلاین، 2-22 نفر آنلاین

سازنده

EA

تاریخ عرضه

۶ اکتبر ۲۰۲۰

درجه بندی سنی

برای تمامی سنین

نقد و بررسی خرید بازی fifa 21 برای ps5 | قیمت فیفا 2021 پلی استیشن 5

انتظارها به سر رسید و بعد از خرید ps4 ، خرید ps5 نیز به گزینه اصلی و محبوب گیمرها تبدیل شده است. در کنار خرید پلی استیشن 5 خرید بازی ps5 هم دغدغه‌ای شیرین برای کاربران علاقمند می‌باشد. یکی از این بازی‌ها بازی فیفا 21 است که علاقمندان فراوان و خاص خود را در زمینه بازی‌های ورزشی دارد. البته الکترونیک آرتز سازنده سری بازی‌های فیفا در نسخه جدید خود در زمینه گیم پلی بازی به تغییرات بزرگ دست نزده و اکثرا بر بهبود المان‌های مهم بازی که در فیفا 20 لنگ می‌زدند تاکید داشته است.

خرید بازی fifa 21 و امکانات آن

دریبلینگ راحت‌تر

کاربرانی که تجربه بازی فیفا 20 را دارند جملگی معتقد هستند که عبور کردن از بازیکن روبرو با استفاده از دریبلینگ بسیار سخت و در برخی مواقع غیر ممکن است. اما در نسخه fifa 21 و با استفاده از ویژگی جدید agile dribbling بازیکن می‌تواند با تمرین مستمر با دریبل زنی بازیکن رقیب را راحت‌تر پشت سر بگذارد.

کنترل بازیکنان

ویژگی positioning personality ویژگی مهم و اساسی بعدی است که به شما این امکان را می‌دهد حرفه‌ای تر بازیکن تحت کنترل خود را در فضاهای خالی زمین قرار داده و کنترل کنید، البته این را هم اضافه کنم که شما می‌توانید بر حرکات و جهت پیشروی بازیکنان بدون توپ خود نیز کنترل بیشتری داشته باشید.

خلق موقعیت

در fifa 21 به واسطه سیستم creative run دیگر نگران خلق موقعیت‌های خطرناک نباشید، با تسلط بر این ویژگی چپ و راست حمله کنید!

بخش Volta

بخش ولتا یا همان فوتبال خیابانی(free style)  نیز با امکاناتی نظیر ورزشگاه‌های جدید و گیم پلی بهبود یافته تا ساعت‌ها سرگرمتان خواهد کرد.

بخش Ultimate

همان بخش آنلاین و اعتیاد آور که امپراتوری خود را در قالب تیمی که ساخته‌اید شروع کرده و به رقابت با دیگران در سرتاسر جهان خواهید پرداخت. در این بخش event های متنوعی برای شما در نظر گرفته شده است.

بخش Career mode

به یکی از جذاب‌ترین بخش‌های فیفا رسیدیم، بخش کریر مد که یکی از دلایل خرید fifa 21 برای ps5 می‌باشد. در این بخش قابلیت جدید interactive sim در اختیار شما قرار گرفته است تا در بخش match sim، بازی را بر روی رادار تماشا کرده، در صورت لزوم تغییرات دلخواه را در بازی ایجاد کنید و حتی در زمان پنالتی و ضربات ایستگاهی خود کنترل را در دست بگیرید و ضربه بزنید.

خرید بازی fifa 21 و جزئیات دیگر آن

  • برخوردها طبیعی‌تر از نسخه‌های قبلی است.
  • مدیریت بهتر و استراحت دادن بیشتر به بازیکن در بخش کریر مد
  • پرورش دادن بازیکن در پست غیر تخصصی
  • اضافه شدن امکانات بیشتر در نقل و انتقالات
  • واکنش سریع‌تر بازیکن به اتفاقات بازی و موقعیتی که در آن قرار دارد با ارتقا المان Sharpness در تمرینات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.