خرید بازی For Honor | PS4

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۷۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

For Honor

سبک بازی

اکشن

سازنده

ubisoft

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

تعداد بازیکن

تک نفره (دارای بخش داستانی) – چندنفره (آنلاین تا ۶۴ نفر)

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی For Honor | PS4

بازی For Honor یک بازی ویدیویی اکشن 2017 است که توسط Ubisoft برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 (PS4) و Xbox One تهیه و منتشر شده است. این بازی به بازیکنان این امکان را می دهد تا نقشهای فرم های تاریخی سربازان و جنگجویان از جمله شوالیه ها، سامورایی ها و وایکینگ ها را بازی کنند. از اکتبر سال 2018 Chinese Wu Lin، در یک محیط قرون وسطایی و با استفاده از چشم انداز شخص سوم بازی را کنترل می کند. این بازی در درجه اول توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته و در سال 2017 در سراسر جهان منتشر شد.

بازی for honor

داستان بازی For Honor

For Honor یک بازی اکشن است که در طی یک محیط فانتزی قرون وسطایی و فانتزی تنظیم شده است. بازیکنان می توانند به عنوان یک شخصیت از سه جناح مختلف بازی کنند، یعنی Legion Iron (شوالیه)، Warborn (وایکینگ ها) و Dawn Empire (سامورایی). جناح چهارم، توسط وو لین، در اکتبر سال 2018 در گسترش آتش مارسینگ اضافه شد. چهار جناح به ترتیب شوالیه، وایکینگ، سامورایی و جنگجویان چینیز را تشکیل می دهند. هر قهرمان همچنین به زبان های خود نقل قول هایی دارد که هنگام انجام اقدامات معین باعث تحریک می شوند. شوالیه ها به زبان لاتین صحبت می کنند، وایکینگ ها به ایسلندی صحبت می کنند، سامورایی ها به زبان ژاپنی صحبت می کنند و وو لین به زبان ماندارین صحبت می کند.

for-honor-story-mode

هر فراکسیون در ابتدای شروع هر فصل از جنگ Faction دارای چهار کلاس است که دو مورد دیگر نیز به آن افزوده می شود. کلاس پیشتاز به عنوان کلاس متعادل» توصیف می شود و دارای یک دفاع عالی است. کلاس Assassin در دعوت کردن دشمنان سریع و کارآمد است، اما این کلاس صدمات بسیار کمتری به دشمنان چندگانه وارد می کند. Heavies (Tanks) در برابر خسارت مقاوم تر بوده و برای نگهداری نقاط ضبط مناسب است، هر چند که حملات آنها کند است. کلاس آخر، معروف به ترکیبی از دو نوع و از سه نوع می باشد و قادر به استفاده از مهارت های غیر معمول است.

for honor ps4

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.