خرید بازی ghost of tsushima | PS4

(1 نظر )
موجود
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

ghost of tsushima

سازنده

socer punch

سبک بازی

open world

تعداد بازیکن

تک نفره

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی ghost of tsushima | PS4

بازی ghost of tsushima یکی از بازی‌های جذاب PS4 در سال 2020 خواهد بود. محصول تازه شرکت ساکر پانچ از همان معرفی اوّلیه برای گیمرها جذابیت زیادی داشت. این شرکت که پیش از این بازی موفق Infamous Second Son را به بازار عرضه کرده بود این بار به سراغ تاریخ کشور ژاپن رفته است. سبک بازی ghost of tsushima در گروه بازی‌های اکشن، ماجراجویی و مخفی‌کاری است.

ghost-of-tsushima ps4

این بازی به صورت جهان باز طراحی شده و به گفته سازندگان آن، جهان طراحی شده در این بازی وسیع‌ترین و پویاترین جهانی است که تا به حال طراحی شده است. در این بازی امکان انتخاب درجه سختی بازی وجود دارد تا برای گیمرها در سطوح مهارتی مختلف لذّت‌یخش باشد. در طول بازی ظاهراً جمع‌آوری منابعی از محیط بازی امکان‌پذیر است. بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد سیستم ساخت و ساز و سیستم خرید و فروش در بازی وجود داشته باشد.

بازی ghost og tsushima

ویدئوهای پخش شده بازی برمی‌آید در طراحی بازی نیز از فلسفه‌های ژاپنی مبنی بر زیبایی در عین سادگی بهره گرفته شده است. در نتیجه رابط کاربری این بازی بسیار ساده و کاربرپسند به نظر می‌رسد.

داستان بازی ghost of tsushima

داستان این بازی برگرفته از رخدادی واقعی در تاریخ کشور ژاپن و هنگام حمله مغول به این کشور است. در اوّلین حمله مغول، ارتش ژاپن به سختی شکست خورده و تسوشیما سقوط می‌کند. قهرمان اصلی بازی نیز که یک سامورایی است در این نبرد شرکت داشته و چون زنده می‌ماند لقب روح به او داده می‌شود.

ghost-of-tsushima

در واقع چالش اصلی بازی در درگیری میان لشکر مغول‌ با تجهیزات گوناگون و قهرمان سامورایی با آداب و رسوم خاص خود است. نکته دیگر اشاره به افسانه کامی‌کازه در این بازی است. افسانه کامی‌کازه به باد شدیدی اشاره دارد که در نهایت موجب شکست مغول در نبرد با ژاپن شد. چون این اتفاق دو بار رخ داد مغولی‌ها به این باور رسیدند که ژاپن، محافظی ماورایی دارد که در قالب باد به کمک آنها آمده است. در این بازی نیز حضور قهرمان اصلی همراه با وزش باد، اشاره زیبایی به این داستان دارد.

ghost-of-tsushimaبازی

 

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 1 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. gangparsa63

    اخه 9 میلیون چرا انقدر گرون

    • شقایق نریمان

      سلام! 900 تومان می باشد.