خرید بازی Gran turismo | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 27 خرداد
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Gran turismo

سبک بازی

ریسینگ

سازنده

Interactive Entertainment

تعداد بازیکن

1-22 نفره

درجه بندی سنی

برای تمامی سنین

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Gran turismo | PS4

گرن تریسمو یک بازی ویدیویی به سبک مسابقه ای است که در دو حالت تک نفره و چندنفره قابل اجرا است. این بازی توسط پول فونی دیجیتال طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی سونی اینتراکتیو انترتیمنت در سال 2017 میلادی به شکل انحصاری برای پلی استیشن 4 در دنیا نشر یافته است.
شما در نسخه ی مزبور بازی Gran turismo بیش از 120 نوع خودرو با 27 پیکربندی در بیش از30 مکان متنوع را خواهید دید.

بازی مزبور جزء بازی های پرطرفدار و شناخته شده در جهان است و بیشتر گیمرها نام و آوازه ی آن را شنیده اند. گرن تریسمو از آن دسته بازی هاییست که به صورت آفلاین و بدون هیچ دغدغه ای می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند و در عین حال برایتان لحظاتی هیجان انگیز و دلچسب را رقم بزند.

بازی gurn turismo

البته بهتر است بدانید که نسخه ی گرن تریسمو اسپورت را نمی توانید به صورت آفلاین برای مدت طولانی بازی کنید این نسخه از بازی Gram turismo به صورت آنلاین قابل اجرا می باشد و تنها بخش کمی از آن را به شکل آفلاین می توانید بازی کنید.
شما در این بازی زیبا و مهیج اتومبیل هایی بسیار خارق العاده با طراحی بسیار شکیل و زیبا را خواهید دید. طراحی این ماشین ها به صورتی بوده که حین بازی شما حس داشتن یک خودروی کاملا واقعی را داشته و همچنین بهتر می توانید با آن ارتباط بگیرید.

بازی Gram turismo

داستان بازی Gran turismo

داستان بازی Gran turismo نیز ازین قرار است که شما می توانید گواهینامه ی رانندگی دریافت کنید که توسط FIA مورد تایید است و در مسابقات بزرگ تورنمنت دنیایی پراز هیجان و ماجراجویی را تجربه نمایید.
حین انجام این بازی بهتر است از اتصال اینترنت خود مطمئن باشید تا حین بازی و حین ذخیره سازی آن دچار مشکل نشوید.
در بخش تک نفره بازی که مربوط به مدرسه ی رانندگی گرن تریسمو است شما بایستی حتما آنلاین شوید تا بتوانید از بخش های گوناگون و متنوع آن را بازی بهره ببرید.

 

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.