خرید بازی Greak: Memories of Azur برای ps5 | قیمت بازی Greak برای پلی استیشن5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Greak Memories of Azur

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

سازنده

Navegante

تعداد بازیکن

تک نفره

تاریخ عرضه

9 شهریور 1400

مناسب

PlayStation 5

سبک بازی

اکشن, پلتفرمینگ

نقد و بررسی خرید بازی Greak: Memories of Azur برای ps5 | قیمت بازی Greak برای پلی استیشن5

بازی  Greak: Memories of Azur از دیگر بازی‌های ماجراجویانه پر طرفدار است.  اجرای این بازی مناسب برای رده سنی ۷ سال به بالا بوده و با پلتفرم ps5 سازگار است. توسعه دهندگان بازی شرکت Navegante Entertainment و ناشر آن Team17 می‌باشد. اگر چنانچه به دنبال یک بازی مناسب ، سرگرم کننده و کودکانه برای فرزند خود هستید، ما به شما خرید بازی Greak: Memories of Azur برای ps5 توصیه می‌کنیم.

معرفی بازی  Greak: Memories of Azur

این بازی سرشار از فانتزی‌های کودکانه، شخصیت‌های سرگرم کننده، اتفاقات مهیج و جذاب است که توجه هر کودکی را به خود جلب می‌کند. بازی حالت تک نفره دارد، هر چند که والدین نیز می‌توانند در اجرای بازی کودک را همیاری کنند. شما می‌توانید با خرید ps5 و استفاده از قابلیت‌های کنترلر دوال سنس تجربه یک بازی مهیج و سرگرم کننده را داشته باشید. علاوه بر آن خرید بازی ps5 این امکان را به شما می‌دهد تا از گرافیک قدرتمند تصویری و همچنین شبیه سازی‌های واقع‌گرایانه و فضای جذاب بازی بهره‌مند شوید.

داستان بازی

در اجرای بازی  Greak: Memories of Azur بایستی کنترل واکنش‌های سه برادر و خواهر را بر عهده داشته باشید. محتوای داستان یک روایت تخیلی و جذاب است. طراحی بازی در هر مرحله به گونه‌ای است که قادر خواهید بود  از امکانات و قابلیت‌های خاص بهره بگیرید. از جمله ویژگی‌های خرید بازی Greak: Memories of Azur برای ps5 می‌توان به نحوه کنترل آسان بازی، روایت درست داستانی و محتوای سرگرم کننده و کودکانه آن اشاره کرد.

شخصیت‌های بازی

بازی دارای سه شخصیت اصلی و جذاب است که شامل کاراکترهای زیر می‌باشد؛

Greak؛ یکی از شخصیت‌های اصلی بازی گریک، کوچکترین فرزند خانواده است. قابلیت گریک برای عبور کردن از تنگناها و فضاهای باریک است.

Adara؛  از دیگر کاراکترها دختر خانواده است. او قابلیت پرواز در هوا را دارد و به راحتی می‌تواند با قدرت جادو با دشمنان مبارزه کند.

Raydel؛ رایدل بزرگترین فرزند خانواده است. او توانایی آن را دارد که ارتفاعات بالا برود و با شمشیر و سپرش از خانواده محافظت کند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.