خرید بازی Hitman 3 برای ps5 | قیمت بازی هیتمن 3 برای ps5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

سبک بازی

اکشن, اکشن ماجراجویی – مخفی کاری – پازل

حجم بازی

70GB

مالتی پلیر - آنلاین

ندارد

تاریخ عرضه

2021 میلادی

سازنده

Io Interactive

درجه بندی سنی

بالای 17 سال

تعداد بازیکن

تک نفره

نقد و بررسی خرید بازی Hitman 3 برای ps5 | قیمت بازی هیتمن 3 برای ps5

خرید بازی  Hitman 3 برای ps5 به عنوان پرفروش ترین بازی‌های نسل جدید پلی استیشن، توجه بسیاری از گیمرهایی که علاقه بسیاری به بازی‌های جذاب و ماجراجویانه دارند به خود جلب کرده است. ژانر این بازی اکشن و مبارزه جویانه است.  در طی بیست سال گذشته بازی هیتمن در ورژن‌ها و نسخه‌های متعدد در بازار منتشر و عرضه شده است که اینبار با ایجاد نوآوری های بسیار در فضای داستان، نسخه تازه آن با نام  Hitman 3 در بازار معرفی و رونمایی شد. شرکت سازنده این بازی IO Interactive آیو اینتراکتیو توانست موفقیت‌های بسیاری را در عرضه و انتشار سری بازی‌های هیتمن به دست آورد. با توجه به ورود کنسول‌های نسل نهم شرکت سونی، وقت آن بود که بازی هیتمن با نسخه جدیدی به بازار عرضه شود و در دست علاقمندان قرار بگیرد. کاربران می‌توانند با خرید PS5 اتمسفر جدیدی از سری بازی‌های هیتمن را تجربه کنند. گفتنی است که شرکت آیو اینتراکتیو درباره بازی  Hitman 3 گفته است که این شماره  از بازی هیتمن آخرین نسخه به عنوان اپیزود پایانی است. در شماره جدید سعی بر آن شده تا  تمامی اشکالاتی که در نسخه‌های پیشین مشاهده می‌شده، برطرف شود. در نتیجه خرید بازی  Hitman 3 برای  PS5 را از دست ندهید و نهایت لذت را از آخرین ورژن ارائه داده شده را ببرید.

داستان بازی  Hitman 3

اگر چنانچه در جریان نسخه‌های قدیمی تر بازی  Hitman 3 باشید، به خوبی روند داستان بازی را مطلع هستید. خرید بازی  Hitman 3 برای ps5 این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا با فضای جدیدی از سری نسخه‌های بازی هیتمن روبرو شوند. در شماره جدید مامور ۴۷ در پی کشف راز و رمزهایی است که بسیاری از رویدادهای جهان را شامل می‌شود. اتفاقاتی که در جریان بازی به وقوع می پیوندد بسیار غافلگیر کننده و غیر قابل پیش‌بینی است. علاوه بر جذابیت داستان، کیفیت طراحی‌های گرافیکی، شبیه سازی‌هایی که از واقعیت‌های موجود در جهان الهام گرفته شده است، بسیار جذاب و دیدنی است. جذابیت‌های بصری بازی  Hitman 3 برای نسل نهم پلی استیشن شرکت سونی به گونه‌ای است که گیمر را در تمامی موقعیت ها با خود همراه می‌کند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.