خرید بازی horizon forbidden west برای ps5 | قیمت بازی هوریزون

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 14 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

سازنده

Guerilla Games

نام بازی

horizon forbidden west

درجه بندی سنی

16 سال به بالا

نقد و بررسی خرید بازی horizon forbidden west برای ps5 | قیمت بازی هوریزون

یک بازی آخرالزمانی دیگر به نام horizon forbidden west توسط Guerilla Games ساخته شده است در سال 2021 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. تنها با خرید ps5 می‌توانید از لحظات جذاب این بازی لذت ببرید، چون horizon forbidden west بازی انحصاری ps5 است.

آن چه باید در مورد خرید بازی horizon forbidden west بدانیم!

داستان بازی ادامه داستان نسخه اول این فرنچایز خاطره انگیز می‌باشد و Aloy به عنوان کاراکتر اصلی بازی دوباره در قرن 31 میلادی و 974 سال بعد از نابودی بشر وارد میدان می‌شود. انقراض گونه‌های گیاهی و جانوری شکل دیگری را به خود گرفته و شما باید در مکان‌هایی بین یوتا تا اقیانوس آرام به کاوش و مبارزه بپردازید.

گشت و گذار و جستجو در شهرهای ویران شده، جنگل‌های سبز و زیبا، آب‌های عمیق اقیانوس، صخره‌های پوشیده از برف و بیابان‌های سنگی و صخره‌ای لحظات بیادماندنی را برای گیمر رقم خواهد زد. قبیله‌های خشن و صلح طلب به همراه ربات‌ها و ماشین‌های جدید شما را در این ماجراجویی به چالش خواهند کشید.

بازی شاهکار Horizon zero dawn را که یادتان است، حال خرید بازی horizon forbidden west برای ps5 را تصور کنید که شما را از نظر زیبایی‌های بصری و گرافیکی سیراب خواهد کرد. به لطف حافظه SSD دستگاه ps5 عملا صفحه بارگیری و لودینگ در این بازی معنایی نخواهد داشت. مثلا در یک Fast travel کمتر از یک چشم بهم زدن و با انتظاری نزدیک به صفر خود را در مکان مربوطه خواهید دید.

نقشه بازی و مکان‌هایی که باید کشف کنید نسبت به نسخه قبلی بزرگ‌تر و با جزئیات بیشتر خواهند بود. ضمنا با آیتم جدید scuba ایلوی می‌تواند در اعماق اقیانوس نیز شنا کند، بنابراین از دیدن مناظر این آب‌های عمیق نیز لذت ببرید.

خود را برای مبارزات نفسگیر و خشن با شکارچیان شرور، اژدهای روح مانند و ماشین‌های عجیب و غریب آماده کنید. با خرید بازی ps5 از فروشگاه تهران پی اس ما را در خدمت رسانی بهتر، دلگرم خواهید کرد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.