خرید بازی Judgment برای ps5 | قیمت بازی Judgment برای پلی استیشن5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Judgment

تعداد بازیکن

1-2

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

سازنده

Sega

سبک بازی

اکشن, ماجراجویی

مناسب

PlayStation 5

نقد و بررسی خرید بازی Judgment برای ps5 | قیمت بازی Judgment برای پلی استیشن5

خبر خوب برای طرفداران ژانر اکشن و ماجراجویی، خرید بازی Judgment برای ps5 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی سال ۲۰۲۱ است. سازنده بازی شرکت Sega, Ryu Ga Gotoku Studio و ناشر آن نیز استودیوی Sega می‌باشد. این بازی جنگجویان مناسب برای رده سنی ۱۸ سال به بالا بوده و برای پلتفرم‌های ps4 و ps5 سازگار است. با خرید ps5 بیشتر می‌توانید جلوه‌های بصری، وضوح گرافیکی و همچنین شبیه سازی های واقع‌گرایانه را به تماشا بنشینید.

معرفی بازی  Judgment

بازی  Judgment شامل حالت تک نفره و دو نفره می باشد. پس از عرضه و ورود نسل جدید کنسول‌های بازی، شرکت سگا درصدد تولید و نشر بازی Yakuza منتها این سری با عنوان جدید Judgment برآمد. خرید بازی ps5، نظیر خرید بازی Judgment برای ps5 از آن دسته بازی‌های سرگرم کننده‌ای است که مخاطب را در تمام مراحل با خود همراه می‌کند.

داستان بازی

ماجرای داستان بازی  Judgment شرح زندگی وکیلی را نمایش می‌دهد که  پس از دفاع از موکل خود، شغل وکالت را رها کرده و به یک کاراگاه خصوصی تبدیل می شود. پس از مواجه با یک پرونده قتل، همکاران وکیل از او درخواست همکاری مجدد کرده و از او می‌خواهند که در حل معمای پرونده قتل به آن‌ها کمک کند.

گیم پلی بازی

سازندگان بازی  Yakuza، بازی  Judgment  را نیز تولید کردند و به همین دلیل گیم پلی هر دو بازی شبیه به یکدیگر هستند. فضای بازی شهر کوچک و پر ازدحامی است. پلیر به راحتی می‌تواند در بخش‌های مختلف شهر گشت و گذار کند و حتی فعالیت‌های گوناگونی انجام دهد. حل معماهای جذاب و ماموریت های مختلف جذابیت بازی را بالا می‌برد.

ویژگی‌های خرید بازی Judgment برای ps5

یکی از ویژگی‌های شاخص بازی ، انتخاب زبان مورد نظر برای لیپ سینک های شخصیت‌های بازی است.دوبله انگلیسی و دوبله ژاپنی از جمله زبان‌هایی است که برای این بازی در نظر گرفته شده است. در این بازی به وضوح شاهد هنرهای رزمی و جنگجویانه خواهید بود. مبارزه‌هایی که نه تنها خسته‌کننده نیستند، بلکه جذابیت اصلی بازی را تشکیل می‌دهند. خرید بازی Judgment برای ps5 از جمله بازی‌های پرفروش و پر طرفداری است که در سطح جهانی شهرت بسیاری دارد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.