خرید بازی Just Dance 2021 برای ps5 | قیمت بازی فقط برقص 2021 برای پلی استیشن5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Just Dance 2021

مناسب

PlayStation 5

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

برای تمامی سنین

سازنده

ubisoft

سبک بازی

رقص – موسیقی

نقد و بررسی خرید بازی Just Dance 2021 برای ps5 | قیمت بازی فقط برقص 2021 برای پلی استیشن5

خرید بازی Just Dance 2021 برای ps5، مناسب برای رده سنی ۳ سال بزرگ‌تر بوده و با پلی استیشن ۵ سازگار است. این بازی شاد و بسیار سرگرم کننده دارای ژانر مسابقه‌ای و فکری می‌باشد. توسعه دهندگان بازی Ubisoft, Ubisoft Paris و ناشر آن  استودیوی Ubisoft است. برای تجربه لذت بیشتر بازی ما به شما خرید ps5 پیشنهاد می‌دهیم. با وجود این ، بازی  Just Dance 2021 علاوه بر پلی استیشن ۵، با پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ نیز سازگار است.

معرفی بازی

خرید بازی Just Dance 2021  دارای حالت تک نفره و چند نفره است. سبک بازی ترکیبی از موسیقی و رقص است که لحظات بسیار شادمانی را برای کاربران به وجود می‌آورد. گیمرهای می‌توانند به همراه دوستان و یا خانواده خود به اجرای این بازی شاد و موزیکال بپردازند.خرید بازی ps5 این امکان را به مخاطب می‌دهد که بتوانند از جذابیت‌های گرافیکی، جلوه‌های بصری، تنالیته‌های رنگی و تصویرسازی چند بُعدی بهره‌مند شوند.

ویژگی‌های خرید بازی Just Dance 2021 برای ps5

بازی جاست دنس از آن دسته بازی‌هایی است که طراحی ساده داشته و کنترل شخصیت‌های بازی کار بسیار راحت و در عین حال جذابی است. علاوه بر آن شما حتی می‌توانید با استفاده از یک موبایل قدیمی بازی را کنترل کنید. البته این موضوع بستگی به آن دارد که اجرای بازی با تلفن همراه شما سازگار باشد.

ایجاد اوقات سرگرم کننده

بازی جذاب  Just Dance 2021 بهترین گزینه برای پر کردن اوقات شیرین و دوست‌داشتنی فرزندتان است. اگر تمایل به خرید یک بازی شادی آفرین و موزیکال هستید،  خرید بازی Just Dance 2021 برای ps5 در فهرست اولویت‌های خود قرار دهید. قابل ذکر است که به روز رسانی‌های بسیاری در آخرین نسخه بازی جاست دنس انجام شده که بازی را مهیج‌تر و جذاب‌تر کرده است.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.